For_mye Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Er 10 + 2, endelig begynner kvalmen å avta men det som har overtatt er nå en forferdelig plagsom halsbrann. Det føles som om jeg går og gulper litt hele dagen. Er bekymret for om dette er noe jeg må leve med hele svangerskapet, vil tro det har noe med at magen presses oppover mot spiserørert. Men jeg er ikke så stor ennå, er jo bare 10 uker på vei. Huff, litt bekymret. Er det andre som har samme problem, evt som har noen gode råd til meg om noe som kan hjelpe mot denne plagsomme halsbrannen?
toband Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 jeg er også plaget av halsbrann, og tar tabletter mot det som heter link. Eneste som funker! de fås på apoteket, og blander seg i mageinnholdet istedet for å bare legge seg som et lokk. De som gjør det funker ikke på meg! Av og til kan det også hjelpe å drikke et glass melk!
Oktoberbaby :-) Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Lovehearts hjelper :-) Ikke rart jeg fikk hull i tennene etter å ha gumlet på de i flere måneder i forrige svangerskap. Men de hjalp mot faenskapen..
Cammie82 Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Da jeg var gravid, hadde jeg en del halsbrann. Jeg prøvde noe som heter Gaviscon som jeg fikk kjøpt på apoteket, og de funka veldig bra på meg iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå