Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 + 2, endelig begynner kvalmen å avta men det som har overtatt er nå en forferdelig plagsom halsbrann. Det føles som om jeg går og gulper litt hele dagen. Er bekymret for om dette er noe jeg må leve med hele svangerskapet, vil tro det har noe med at magen presses oppover mot spiserørert. Men jeg er ikke så stor ennå, er jo bare 10 uker på vei. Huff, litt bekymret.

Er det andre som har samme problem, evt som har noen gode råd til meg om noe som kan hjelpe mot denne plagsomme halsbrannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også plaget av halsbrann, og tar tabletter mot det som heter link. Eneste som funker! de fås på apoteket, og blander seg i mageinnholdet istedet for å bare legge seg som et lokk. De som gjør det funker ikke på meg! Av og til kan det også hjelpe å drikke et glass melk!

Skrevet

Lovehearts hjelper :-) Ikke rart jeg fikk hull i tennene etter å ha gumlet på de i flere måneder i forrige svangerskap. Men de hjalp mot faenskapen..

Skrevet

Da jeg var gravid, hadde jeg en del halsbrann. Jeg prøvde noe som heter Gaviscon som jeg fikk kjøpt på apoteket, og de funka veldig bra på meg iallefall :)

Skrevet

nyko fruktsalt el hva det heter.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...