Gå til innhold

Hvordan oppdra kynnerne til å oppføre seg "skikkerlig"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe....

Poenget er at jeg går med hyppige kynnere hele dagen, noen er vonde og kraftige.

De kommer titt og ofte, men når kvelden kommer og jeg legger meg så stopper de (tror jeg, -jeg sovner jo)..

Hvordan få fortalt kynnerene at de er hjertelig velkomne til å fortsette og bli litt mer produktive???

Andre som har det slik?

Har 13 dager igjen til termin, så her er det bare å få gang på sakene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....

Poenget er at jeg går med hyppige kynnere hele dagen, noen er vonde og kraftige.

De kommer titt og ofte, men når kvelden kommer og jeg legger meg så stopper de (tror jeg, -jeg sovner jo)..

Hvordan få fortalt kynnerene at de er hjertelig velkomne til å fortsette og bli litt mer produktive???

Andre som har det slik?

Har 13 dager igjen til termin, så her er det bare å få gang på sakene...

Oh, yes! Er tredjegangsfødende og har hatt masse kynnere lenge. Fra uke 30 har jeg hatt mange runder med sterke maserier også, men de stopper etter noen timer og gir ingen åpning. Er 35 uker nå, og øker vel nesten jeg kommer til å gå her med kynnere og maserier helt frem til termin. Ja, bortsett fra at jeg tror slimproppen gikk i dag tidlig... Men også det kan vel bety at jeg føder i natt, i løpet av et par uker eller rundt termin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...