Gå til innhold

Runa, Saga eller Fryd....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fride er et pent navn, men det blir litt for likt på Frida. Og det liker jeg ikke -vet egentlig ikke hvorfor men :P

Alde har jeg ikke hørt før, men det var fint!

Hvis det blir en mørkhåret liten jentebaby tenkte jeg Saga ville passe veldig bra :) Faren er mørkhåret, så det er ikke umulig ;) Runa syns jeg passer til en rødhåret liten jente... Men, det er kanskje bare meg som er rar, som "ser farger" til de forskjellige navnene ;)

Veldig glad i norrøn mytologi, og litt uvanlige, vakre navn som ikke alle andre har :)

Annonse

Fride er et pent navn, men det blir litt for likt på Frida. Og det liker jeg ikke -vet egentlig ikke hvorfor men :P

Hvis det blir en mørkhåret liten jentebaby tenkte jeg Saga ville passe veldig bra :) Faren er mørkhåret, så det er ikke umulig ;) Runa syns jeg passer til en rødhåret liten jente... Men, det er kanskje bare meg som er rar, som "ser farger" til de forskjellige navnene ;)

Veldig glad i norrøn mytologi, og litt uvanlige, vakre navn som ikke alle andre har :)

Hva med Isfrid? Det synes jeg er skikkelig vakkert....

Andre forslag til inspirasjon:

Asta

Veni

Odis

Herly

Hildri

Helt enig i at Frida ikke er fint. Rart hvordan en e og en a kan forandre et navn ¨å utrolig mye!

Fride blir noe helt annet.

Av dine forslag likte jeg Runa best:)

Annonse

Fryd er min favoritt, men Runa er og flott.

Fleire forslag

Disa/Dis

Duva

Alde

Alvny/Alvrun

Annvor

Asta

Audrun/Audny

Bina

Daga/Dagne/Dagny

Edda

Einy

Eir(a)

Erla

Eivor

Heide

Imber

Ingny/Inga

Isny/Isvor

Leid

Leikny

Liva

Lova

Magny

Mist

Norny

Oddny/Oddrun

Rinde

Selja

Siri

Soley

Svale

Svava

Taran

Tida

Tora

Ulla

Una

Venil

Vilrun

Vivil

Vorin

Yndis

Ylva

Yrsa

Fryd klinger ikke i mine ører... Det er liksom ikke et helt navn tenker jeg? Litt "rart" å presentere seg som det gjennom livet...

Runa liker jeg VELDIG godt, kanskje frodi jeg kjenne en Runa som er en fantastisk dame.

Saga liker jeg også. Litt sånn mystisk på et vis. ;-)

Har ikke så mange forslag, men jeg ville kalle jenta mi Edda.

Det syns jeg er fint. :-) men gubben nekta plent. ;-D

Runa er ett utrolig fint navn! Ville ha det til lille jenta mi,men mannen nektet desverre:-(

Så jeg synes Runa er det fineste og kanskje litt mer eget. de to andre navnene tipper jeg blir ganske populære.. iallefall Saga:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...