moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #776 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg maser litt idag siden jeg ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte i sofaen og hvile beina og kroppen.. Fryser dere når dere er på slankern? Jeg er en frysepinne til vanlig og det merkes enda mer når jeg er flink å spise lite. Men jeg også fryser til vanlig;) Det er noe dritt det! Fryser alle veier! Har nå kjøpt meg skikkelige strikkegensre og har med ullsokker når jeg skal på besøk Prøver å unngå å få neglebit Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #777 Del Skrevet 6. november 2012 Her er jeg. God og rund i kantene;) Har breie hofter, litt dobbelthake og tjukke armer. Det skal vekk! Dette bildet er tatt forige helg (har nesten ingen bilder av meg) og nå driver jeg å lade opp kameraet så skal jeg få tatt et bilde av kroppen min og legge ut etterpå. Forbereder dere på et stygt syn. Syntes egentlig det er litt ekkelt å legge ut bilde men vi er jo alle i samme båt? Om dere ser bilde av meg nå så kan dere jo se om noen måneder også. Så får dere se forskjell. Det er jo god motivasjon. Lar forresten ikke bildene ligge i all evighet slik at alle kan se det i ettertid. Wow for en flott jente Du ser jo helt normal ut! Og ja vi er i samme båt. Jeg måtte kjøpe en brudekjole som passer for ei som er 5-7 kilo mindre enn meg for samboeren synes ikke jeg trenger å gå ned mer.. Hjelper ikke at min beste venninne synes jeg er flott! ..... Det er jo positivt, men kunne hatt noen flere stemmer på "kan gå ned 6-8 kilo til" siden også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #778 Del Skrevet 6. november 2012 Ok damer, jobber dere, hjemme i permisjon, hjemme av andre årsaker? Ser noen svarer på dagtid så bare lurer. Er det bare jeg som bruker over halve dagen på å sitte i sofaen? Hehe Jeg er hjemme i permisjon. Har en gutt på 10 mnd. Skal være hjemme med han til August. Fra Januar av skal jeg være dagmamma til ei jente på 10 mnd så da tenker jeg det blir full rulle hele dagen med to småtroll og mindre tid på DIB fram mot August. Så skal jeg i jobb! Etter jeg flyttet til Sandnes fra nordnorge for over et år siden har jeg ikke fått stiftet så mye bekjentskap enda, så det er ikke så mye å gjøre på dagtid her, uten familie og venner. Blir mest trilleturer, cafe, DIB og hjemmeliv her i gården på dagtid;) Når gutten sover så er det lett å falle litt på DIB. Jeg sitter jo ikke på DIB hele dagen lang men er nok ofte inne å sjekker om det er noe nytt eller svar som er kommet Du bor i Sandnes ja.. Jeg er oppvokst på Lura Mellom ikea og kvadrat Jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget og ser på opptak på tv. Hadde et anfall eller hva jeg skal kalle det igår og har skikkelig vondt og er sliten idag. Så kjekt. Og nå bor du på jæren? Har intrykk av at det er veldig øde? Men det er fantastisk flott der altså! Bor like utenfor Sandnes Sentrum, jeg. Jepp Tja det er nok litt øde. Vi har jo ikke kjøpesenter, rema1000 og sånn, men har jo bil så det går godt. Vi bor på et felt og trives kjempegodt med mange naboer Jeg er ofte den veien jeg. Far bor enda i barndomshjemmet mitt og har noen venner utover Sandnes, Stavanger området. Du får si fra om du vil ta en joggetur en dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #779 Del Skrevet 6. november 2012 Ok damer, jobber dere, hjemme i permisjon, hjemme av andre årsaker? Ser noen svarer på dagtid så bare lurer. Er det bare jeg som bruker over halve dagen på å sitte i sofaen? Hehe Jeg er hjemme i permisjon. Har en gutt på 10 mnd. Skal være hjemme med han til August. Fra Januar av skal jeg være dagmamma til ei jente på 10 mnd så da tenker jeg det blir full rulle hele dagen med to småtroll og mindre tid på DIB fram mot August. Så skal jeg i jobb! Etter jeg flyttet til Sandnes fra nordnorge for over et år siden har jeg ikke fått stiftet så mye bekjentskap enda, så det er ikke så mye å gjøre på dagtid her, uten familie og venner. Blir mest trilleturer, cafe, DIB og hjemmeliv her i gården på dagtid;) Når gutten sover så er det lett å falle litt på DIB. Jeg sitter jo ikke på DIB hele dagen lang men er nok ofte inne å sjekker om det er noe nytt eller svar som er kommet Du bor i Sandnes ja.. Jeg er oppvokst på Lura Mellom ikea og kvadrat Jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget og ser på opptak på tv. Hadde et anfall eller hva jeg skal kalle det igår og har skikkelig vondt og er sliten idag. Så kjekt. Og nå bor du på jæren? Har intrykk av at det er veldig øde? Men det er fantastisk flott der altså! Bor like utenfor Sandnes Sentrum, jeg. Jepp Tja det er nok litt øde. Vi har jo ikke kjøpesenter, rema1000 og sånn, men har jo bil så det går godt. Vi bor på et felt og trives kjempegodt med mange naboer Jeg er ofte den veien jeg. Far bor enda i barndomshjemmet mitt og har noen venner utover Sandnes, Stavanger området. Du får si fra om du vil ta en joggetur en dag Joggetur ja! HAHA! Jeg som skal kjøre til bhg idag. Alle de noen få hundre meter. Brukte 20 min igår og det pisseregner idag! Men på en god dag kan jeg gå en tur om det hjelper Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #780 Del Skrevet 6. november 2012 Ok damer, jobber dere, hjemme i permisjon, hjemme av andre årsaker? Ser noen svarer på dagtid så bare lurer. Er det bare jeg som bruker over halve dagen på å sitte i sofaen? Hehe Jeg er hjemme i permisjon. Har en gutt på 10 mnd. Skal være hjemme med han til August. Fra Januar av skal jeg være dagmamma til ei jente på 10 mnd så da tenker jeg det blir full rulle hele dagen med to småtroll og mindre tid på DIB fram mot August. Så skal jeg i jobb! Etter jeg flyttet til Sandnes fra nordnorge for over et år siden har jeg ikke fått stiftet så mye bekjentskap enda, så det er ikke så mye å gjøre på dagtid her, uten familie og venner. Blir mest trilleturer, cafe, DIB og hjemmeliv her i gården på dagtid;) Når gutten sover så er det lett å falle litt på DIB. Jeg sitter jo ikke på DIB hele dagen lang men er nok ofte inne å sjekker om det er noe nytt eller svar som er kommet Du bor i Sandnes ja.. Jeg er oppvokst på Lura Mellom ikea og kvadrat Jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget og ser på opptak på tv. Hadde et anfall eller hva jeg skal kalle det igår og har skikkelig vondt og er sliten idag. Så kjekt. Og nå bor du på jæren? Har intrykk av at det er veldig øde? Men det er fantastisk flott der altså! Bor like utenfor Sandnes Sentrum, jeg. Jepp Tja det er nok litt øde. Vi har jo ikke kjøpesenter, rema1000 og sånn, men har jo bil så det går godt. Vi bor på et felt og trives kjempegodt med mange naboer Jeg er ofte den veien jeg. Far bor enda i barndomshjemmet mitt og har noen venner utover Sandnes, Stavanger området. Du får si fra om du vil ta en joggetur en dag Joggetur ja! HAHA! Jeg som skal kjøre til bhg idag. Alle de noen få hundre meter. Brukte 20 min igår og det pisseregner idag! Men på en god dag kan jeg gå en tur om det hjelper Ok damer, jobber dere, hjemme i permisjon, hjemme av andre årsaker? Ser noen svarer på dagtid så bare lurer. Er det bare jeg som bruker over halve dagen på å sitte i sofaen? Hehe Jeg er hjemme i permisjon. Har en gutt på 10 mnd. Skal være hjemme med han til August. Fra Januar av skal jeg være dagmamma til ei jente på 10 mnd så da tenker jeg det blir full rulle hele dagen med to småtroll og mindre tid på DIB fram mot August. Så skal jeg i jobb! Etter jeg flyttet til Sandnes fra nordnorge for over et år siden har jeg ikke fått stiftet så mye bekjentskap enda, så det er ikke så mye å gjøre på dagtid her, uten familie og venner. Blir mest trilleturer, cafe, DIB og hjemmeliv her i gården på dagtid;) Når gutten sover så er det lett å falle litt på DIB. Jeg sitter jo ikke på DIB hele dagen lang men er nok ofte inne å sjekker om det er noe nytt eller svar som er kommet Du bor i Sandnes ja.. Jeg er oppvokst på Lura Mellom ikea og kvadrat Jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget og ser på opptak på tv. Hadde et anfall eller hva jeg skal kalle det igår og har skikkelig vondt og er sliten idag. Så kjekt. Og nå bor du på jæren? Har intrykk av at det er veldig øde? Men det er fantastisk flott der altså! Bor like utenfor Sandnes Sentrum, jeg. Jepp Tja det er nok litt øde. Vi har jo ikke kjøpesenter, rema1000 og sånn, men har jo bil så det går godt. Vi bor på et felt og trives kjempegodt med mange naboer Jeg er ofte den veien jeg. Far bor enda i barndomshjemmet mitt og har noen venner utover Sandnes, Stavanger området. Du får si fra om du vil ta en joggetur en dag Joggetur ja! HAHA! Jeg som skal kjøre til bhg idag. Alle de noen få hundre meter. Brukte 20 min igår og det pisseregner idag! Men på en god dag kan jeg gå en tur om det hjelper Glemte et sekund av at du selvfølgelig ikke kan røre så mye på deg. Beklager Tur er også koselig Huff for en nedtur å lese det om meg selv.. Heldigvis kan jeg røre masse på meg på de gode dagene, men ikke løpe, jogge, trene ol. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #781 Del Skrevet 6. november 2012 Takk! Jeg føler meg helt fin når jeg ikke har en dårlig dag. Føler meg nesten frisk Så kommer drittdager som igår og idag og ødelegger. Prøver å gjøre det beste ut av det og ikke gi meg på alle områder Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #782 Del Skrevet 6. november 2012 Vil dere andre komme med bilder også nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-8 Skrevet 6. november 2012 #783 Del Skrevet 6. november 2012 og jeg som ikke trodde sånt fantes engang! Fant nettopp et BIKINIbilde av meg selv, der jeg er smasingly undelicious. Skal prøve å laste det opp, men så tror jeg nok jeg fort fjerner det i løpet av kvelden gitt - eg er virkelig udigg der Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #784 Del Skrevet 6. november 2012 og jeg som ikke trodde sånt fantes engang! Fant nettopp et BIKINIbilde av meg selv, der jeg er smasingly undelicious. Skal prøve å laste det opp, men så tror jeg nok jeg fort fjerner det i løpet av kvelden gitt - eg er virkelig udigg der Husk at det er kun deg som dømmer deg selv som værst. Her har vi alle noen kg for mye. Å laste opp bilder kan hjelpe litt faktisk. Og ikke minst så er det fint for alle her inne å se at vi er flere i samme båt Om du er med på slankesiden på facebook så kunne du sett undertøysbilde av meg også. Fysj! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-8 Skrevet 6. november 2012 #785 Del Skrevet 6. november 2012 jizez...det trodde jeg aldri jeg skulle gjøre.... men her er jeg vel sånn ca 90 kg tenker jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #786 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) jizez...det trodde jeg aldri jeg skulle gjøre.... men her er jeg vel sånn ca 90 kg tenker jeg... For det første; wow for en nydelig strand! Og for det andre så ser du bra ut til å veie 90 kg der. Det som jeg merket meg med kroppen din er at selv om du var litt stor der så sitter alt veldig bra. Du har ingen stor buler, valker eler hofter som stikker ut (det gjør det på meg). Du ser flott ut og er fast og fin! Jeg er spent på hvordan du ser ut nå. Har du bilde av hvordan du ser ut nå? Du har jo gått ned noen kg siden det bildet? Endret 6. november 2012 av mrsrogaland Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-8 Skrevet 6. november 2012 #787 Del Skrevet 6. november 2012 jizez...det trodde jeg aldri jeg skulle gjøre.... men her er jeg vel sånn ca 90 kg tenker jeg... For det første; wow for en nydelig strand! Og for det andre så ser du bra ut til å veie 90 kg der. Det som jeg merket meg med kroppen din er at selv om du var litt stor der så sitter alt veldig bra. Du har ingen stor buler, valker eler hofter som stikker ut (det gjør det på meg). Du ser flott ut og er fast og fin! Jeg er spent på hvordan du ser ut nå. Har du bilde av hvordan du ser ut nå? Du har jo gått ned noen kg siden det bildet? ja, stranden er fin den, hadde jeg bare sett litt mindre ut som en strandet hval så... ;-) Sett litt på nyere bilder av meg, men jeg har av mystisk grunn svære jakker på alle de bildene, men skal se om jeg ikke får knipset et nytt et snart. Og hofter har jeg ikke så voldsomt mye av nei, men synes du at jeg ser fast ut så er det synsbedrag, for det er jeg IKKE! Men som sagt før så er jeg jo veldig sterk, så endel av kiloene ligger jo i muskler...bare ikke en stor nok del! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #788 Del Skrevet 6. november 2012 jizez...det trodde jeg aldri jeg skulle gjøre.... men her er jeg vel sånn ca 90 kg tenker jeg... Synes du ser bra ut jeg! Du skulle sett meg når jeg var 90 kilo. Oh my lord!! Det var flodhest det Men vi er alle her i slankegruppa for å slanke oss siden vi selv ikke er fornøyd med kroppen vår og det klarer vi og da kan vi le av disse bildene og være glad for at vi klarte å gjøre med noe det :D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144707992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #789 Del Skrevet 6. november 2012 Nå må vi bare gruppepresse box fresh til å legge ut hun også Hun er ikke her i dag. Savner henne jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144708004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-8 Skrevet 6. november 2012 #790 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) boxern har jo lagt ut før? Husker jeg synes hun var knalltøff...men det er jo en liten stund siden da? jepp, s.16 #309 el noe sånt... Men BOXern, vi tar gjerne et nytt bilde fra deg? Endret 6. november 2012 av L-8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144708010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #791 Del Skrevet 6. november 2012 Ja, det hadde jeg helt glemt av. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144708229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følelsesvims Skrevet 6. november 2012 #792 Del Skrevet 6. november 2012 Har vært litt fraværende, brukt mye tid hos kjærst'en uten pc 65 kg ca, 71-73 cm rundt midjen, 99 rundt hoftene... Blæh. Kommer liksom ikke noe lengre ned... Men nå sant skal sies, så begynner jeg å bli rimelig fornøyd Litt mer trening enn før, og har fått nye og bedre vaner om småspising og moderasjon i godis-spising (nå sier jeg enten nei takk til sjokolade eller tar bare noen biter), så nå er jeg mye fastere enn jeg var! Bilde... Kanskje? Kjenner litt på at dere andre gjør jo en skikkelig jobb og innsats, jeg bare "pynteslanker" meg fordi alle rundt meg er sylslanke, og jeg er relativt normal... Og har fått klar beskjed fra mannen om at jeg kan bare gi f... i alle kommentarer om at jeg synes jeg har litt ekstra (og at hvis jeg går ned til modell-størrelse, noe som for meg blir 10-15 kg, så er det slutt ), så begynner vel kanskje å bli litt påvirka Men hvis jeg plutselig får og finner et beskrivende bilde skal jeg heller legge ut Og, jeg tror det er naturlig at det går litt opp og ned jeg. Bare husk at det kreves ca 7 000 kalorier for å gå opp et kg (og tilsvarende ned!) så tror ikke vi skal ta de små sorgene over hundregrammene så altfor seriøst Slow and steady wins the race! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144708463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 6. november 2012 #793 Del Skrevet 6. november 2012 jizez...det trodde jeg aldri jeg skulle gjøre.... men her er jeg vel sånn ca 90 kg tenker jeg... For det første; wow for en nydelig strand! Og for det andre så ser du bra ut til å veie 90 kg der. Det som jeg merket meg med kroppen din er at selv om du var litt stor der så sitter alt veldig bra. Du har ingen stor buler, valker eler hofter som stikker ut (det gjør det på meg). Du ser flott ut og er fast og fin! Jeg er spent på hvordan du ser ut nå. Har du bilde av hvordan du ser ut nå? Du har jo gått ned noen kg siden det bildet? Enig ! Jeg får også bulker og valker over alt! Veit ikkevom jeg tørr legge ut bilde, men er veeeeldig lik mrsrogaland i fasong:) Har vert flink fram til middag da gikk d litt skeis kan man si!blæ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144708587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #794 Del Skrevet 6. november 2012 jizez...det trodde jeg aldri jeg skulle gjøre.... men her er jeg vel sånn ca 90 kg tenker jeg... For det første; wow for en nydelig strand! Og for det andre så ser du bra ut til å veie 90 kg der. Det som jeg merket meg med kroppen din er at selv om du var litt stor der så sitter alt veldig bra. Du har ingen stor buler, valker eler hofter som stikker ut (det gjør det på meg). Du ser flott ut og er fast og fin! Jeg er spent på hvordan du ser ut nå. Har du bilde av hvordan du ser ut nå? Du har jo gått ned noen kg siden det bildet? Enig ! Jeg får også bulker og valker over alt! Veit ikkevom jeg tørr legge ut bilde, men er veeeeldig lik mrsrogaland i fasong:) Har vert flink fram til middag da gikk d litt skeis kan man si!blæ Jo, come on. Legg ut! Jeg vil veldig gjerne se. Det værste er å tenke på å legge ut egentlig. Når du først har lagt ut føles det ikke så farlig lengere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144708592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 6. november 2012 #795 Del Skrevet 6. november 2012 Har vært litt fraværende, brukt mye tid hos kjærst'en uten pc 65 kg ca, 71-73 cm rundt midjen, 99 rundt hoftene... Blæh. Kommer liksom ikke noe lengre ned... Men nå sant skal sies, så begynner jeg å bli rimelig fornøyd Litt mer trening enn før, og har fått nye og bedre vaner om småspising og moderasjon i godis-spising (nå sier jeg enten nei takk til sjokolade eller tar bare noen biter), så nå er jeg mye fastere enn jeg var! Bilde... Kanskje? Kjenner litt på at dere andre gjør jo en skikkelig jobb og innsats, jeg bare "pynteslanker" meg fordi alle rundt meg er sylslanke, og jeg er relativt normal... Og har fått klar beskjed fra mannen om at jeg kan bare gi f... i alle kommentarer om at jeg synes jeg har litt ekstra (og at hvis jeg går ned til modell-størrelse, noe som for meg blir 10-15 kg, så er det slutt ), så begynner vel kanskje å bli litt påvirka Men hvis jeg plutselig får og finner et beskrivende bilde skal jeg heller legge ut Og, jeg tror det er naturlig at det går litt opp og ned jeg. Bare husk at det kreves ca 7 000 kalorier for å gå opp et kg (og tilsvarende ned!) så tror ikke vi skal ta de små sorgene over hundregrammene så altfor seriøst Slow and steady wins the race! Når man veier mindre er det ofte vanskelig å gå ned. Er bare kjekt om du også legger ut bilde og at du er med her. Ikke forsvinn selv om du bare "pynteslanker" deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144708594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #796 Del Skrevet 6. november 2012 Æsj jeg forstår ikke hvorfor jeg blir så mett alltid når vi har middag. Spiser ikke så masse heller.. Idag hadde vi hjemmelaga potetmos, kokt gulrot, seifilet og bittelitt smelta smør. Men blir jo sååå fort mett og føler meg ekkel og feit etterpå. Kanskje realiteten biter meg i rompa i helga når jeg veier meg hahahaha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144709506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2012 #797 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg har vært på vekta for de som lurer Og ja, du vet hvem du er Det var ikke såå ille altså 77,6 kilo idag Har 2,1 kilo igjen til der jeg var før ferien. Nå skal jeg forbi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144710622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 8. november 2012 #798 Del Skrevet 8. november 2012 Går dere på noen diett? Litt lost føler jeg, eller manglende motivasjon? Hmm. Sikkert litt med sykebarn og gjøre, så har tydd til enkle usunne løsninger, men mangel på søvn er det lettere å stappe noe usunt inni denne kroppe, dessverre. Vurdere lavkarbo...hmm vil ha litt fremgang!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144711660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 8. november 2012 #799 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg har vært på vekta for de som lurer Og ja, du vet hvem du er Det var ikke såå ille altså 77,6 kilo idag Har 2,1 kilo igjen til der jeg var før ferien. Nå skal jeg forbi Så bra! Det kunne vært mye værre ja. Du veide deg også før helga tøffa? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144711768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2012 #800 Del Skrevet 8. november 2012 Går dere på noen diett? Litt lost føler jeg, eller manglende motivasjon? Hmm. Sikkert litt med sykebarn og gjøre, så har tydd til enkle usunne løsninger, men mangel på søvn er det lettere å stappe noe usunt inni denne kroppe, dessverre. Vurdere lavkarbo...hmm vil ha litt fremgang!!!! Jeg går jo på lett noka Drikker shake til frokost, et lett mellommåltid til lunsj, noka til mellommåltid, liten middagsporsjon og shake til kvelds. Begynte med dette etter flere mnder stille på vekta for å så finne ut at helsa er for dårlig til å trene. Har prøvd før og det virker. Må bare være ekstra bevisst på å ikke gå opp igjen etterpå + å stabilisere skikkelig når en vil slutte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/32/#findComment-144712030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå