Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp her er flodhesten!

Jeg startet slankinga mi i mai 2010. Gikk ned 12,1 kilo på 3 mnd. Var så litt opp og ned i løpet av høsten og når jul og gikk hadde jeg gått opp en del igjen. Dette er som dere ser jul, i 2010. Jeg var kanskje ikke 100 kilo her, men heller ikke langt i fra.

Nå har jeg gått ned til litt under 80 kilo så ser bedre ut, men her en del igjen enda.

post-400946-0-78208300-1352116414_thumb.jpg

post-400946-0-86745700-1352116432_thumb.jpg

Så tøff du er, moota!! Jeg har sett bilde av deg på facebook på den slankesiden og du ser smashing ut nå! Når jeg så bildet du la ut der så tenkte jeg egentlig at du ikke trenger å gå ned et gram! :)

Endret av mrsrogaland

Så tøff du er, moota!! Jeg har sett bilde av deg på facebook på den slankesiden og du ser smashing ut nå! Når jeg så bildet du la ut der så tenkte jeg egentlig at du ikke trenger å gå ned et gram! :)

Takk! Jeg er ikke så veldig tøff, men tør å si at jeg aldri skal opp igjen dit :D

På facebooksiden? Jeg er jo ganske feit der.. :o

Må jo passe brudekjolen også så jeg må ned noen kilo til :)

Men tusen takk for et flott kompliment :D

Du ser riktig så bra ut selv :)

Endret av moota m storesøster&lillebror

Jeg har forresten idag bestemt at jeg ikke skal veie meg før 1. desember :o Håper det gir litt ekstra motivasjon rundt julekaker og slik :)

Er veldig flink om dagene, men kjenner at jeg blir mett til middag. Alltids noe å bli bedre på :)

Takk! Jeg er ikke så veldig tøff, men tør å si at jeg aldri skal opp igjen dit :D

På facebooksiden? Jeg er jo ganske feit der.. :o

Må jo passe brudekjolen også så jeg må ned noen kilo til :)

Men tusen takk for et flott kompliment :D

Du ser riktig så bra ut selv :)

Jeg syntes du ser smashing ut. :)

Annonse

Takk for at jeg får være med! ;)

Første dag uten sjokolade, potetgull og brus er snart over!

Har egentlig ikke kjent sug etter godteri, men fikk plutselig lyst på brus nå.. bra det snart er natta :P

I morra skal jeg prøve å komme i gang med treningen igjen, tenkte jeg.. blir nok ikke noe hardkjør denne uken, men litt sånn oppvarming ;)

Skal veie og måle meg i morgen, samt ta før-bilder.

Men jeg legger de ikke ut, ennå.. :P

Signerer herved som *mor på slankern*, i mangel på noe bedre :D #745

Takk for at jeg får være med! ;)

Første dag uten sjokolade, potetgull og brus er snart over!

Har egentlig ikke kjent sug etter godteri, men fikk plutselig lyst på brus nå.. bra det snart er natta :P

I morra skal jeg prøve å komme i gang med treningen igjen, tenkte jeg.. blir nok ikke noe hardkjør denne uken, men litt sånn oppvarming ;)

Skal veie og måle meg i morgen, samt ta før-bilder.

Men jeg legger de ikke ut, ennå.. :P

Signerer herved som *mor på slankern*, i mangel på noe bedre :D #745

Flott. Da er du på rett vei :)

Jeg har forresten idag bestemt at jeg ikke skal veie meg før 1. desember :o Håper det gir litt ekstra motivasjon rundt julekaker og slik :)

Er veldig flink om dagene, men kjenner at jeg blir mett til middag. Alltids noe å bli bedre på :)

Oi. Hvorfor har du bestemt deg for deg? Jeg tror ikke jeg hadde klart å ikke snik-veid meg. :P

Oi. Hvorfor har du bestemt deg for deg? Jeg tror ikke jeg hadde klart å ikke snik-veid meg. :P

For jeg vil ikke ha et slag i trynet hehe tipper jeg har lagt på meg litt etter jeg var 77,2 kilo etter ferien.

Men det er jo litt sånn at det er et dilemma også. For jeg vet jo ikke hva jeg er nå og da vet jeg ikke om jeg har vært flink frem til da.

Kanskje jeg burde veie meg til helga og heller bare bite i det sure eplet hehe? :P Så har jeg kontrollen etterpå og kan se om jeg er flink mot jul. Gikk på en skikkelig smell sist jeg ikke skulle veie meg på 1 mnd.. Hmmmm :D

For jeg vil ikke ha et slag i trynet hehe tipper jeg har lagt på meg litt etter jeg var 77,2 kilo etter ferien.

Men det er jo litt sånn at det er et dilemma også. For jeg vet jo ikke hva jeg er nå og da vet jeg ikke om jeg har vært flink frem til da.

Kanskje jeg burde veie meg til helga og heller bare bite i det sure eplet hehe? :P Så har jeg kontrollen etterpå og kan se om jeg er flink mot jul. Gikk på en skikkelig smell sist jeg ikke skulle veie meg på 1 mnd.. Hmmmm :D

Jeg syntes det er en god ide å veie seg. Du vet jo ikke hva du veier nå og da vet du jo heller ikke hvor mye du går ned fram mo jul fra nå av? Bit i det sure eplet om vekta ikke viser helt hva du ønsker. Da har du noe å forholde deg til :) ikke minst så er vi spente her inne på hvordan det på med vekten din :)

Ok damer, jobber dere, hjemme i permisjon, hjemme av andre årsaker?

Ser noen svarer på dagtid så bare lurer. Er det bare jeg som bruker over halve dagen på å sitte i sofaen? Hehe :)

Annonse

Jeg syntes det er en god ide å veie seg. Du vet jo ikke hva du veier nå og da vet du jo heller ikke hvor mye du går ned fram mo jul fra nå av? Bit i det sure eplet om vekta ikke viser helt hva du ønsker. Da har du noe å forholde deg til :) ikke minst så er vi spente her inne på hvordan det på med vekten din :)

Betyr det at jeg må kommentere hva jeg veier selv om jeg skjemmes?? Haha :P

Okey jeg får vel bare krype oppå en dag i helga. Da har jeg vært flink en stund så håper jeg ikke er over 80 i det minste :)

Betyr det at jeg må kommentere hva jeg veier selv om jeg skjemmes?? Haha :P

Okey jeg får vel bare krype oppå en dag i helga. Da har jeg vært flink en stund så håper jeg ikke er over 80 i det minste :)

Selvsagt betyr det at du må kommentere selv om du skjemmes. Haha :)

Ser noen svarer på dagtid så bare lurer. Er det bare jeg som bruker over halve dagen på å sitte i sofaen? Hehe :)

Jeg er hjemme i permisjon. Har en gutt på 10 mnd. Skal være hjemme med han til August. Fra Januar av skal jeg være dagmamma til ei jente på 10 mnd så da tenker jeg det blir full rulle hele dagen med to småtroll og mindre tid på DIB fram mot August. ;) Så skal jeg i jobb! Etter jeg flyttet til Sandnes fra nordnorge for over et år siden har jeg ikke fått stiftet så mye bekjentskap enda, så det er ikke så mye å gjøre på dagtid her, uten familie og venner. Blir mest trilleturer, cafe, DIB og hjemmeliv her i gården på dagtid;) Når gutten sover så er det lett å falle litt på DIB. :o Jeg sitter jo ikke på DIB hele dagen lang men er nok ofte inne å sjekker om det er noe nytt eller svar som er kommet :P

Endret av mrsrogaland

Et skritt frem å to tilbake:( 71,6 i dag, den pokkers helga kommer å ødelegger alt! Bite tenna i sammen å være flink pike til lørdag;) kanskje jeg må prøve å holde meg til neste helg så jeg kommer under 70! Har jo en pakke son jeg ikke får åpne før 6-tallet på vekta ser ut som det tar sin tid d! Jeg er snart tom for krem så jeg må under 70!:)

Er hjemme i permisjon:)

Jeg er hjemme i permisjon. Har en gutt på 10 mnd. Skal være hjemme med han til August. Fra Januar av skal jeg være dagmamma til ei jente på 10 mnd så da tenker jeg det blir full rulle hele dagen med to småtroll og mindre tid på DIB fram mot August. ;) Så skal jeg i jobb! Etter jeg flyttet til Sandnes fra nordnorge for over et år siden har jeg ikke fått stiftet så mye bekjentskap enda, så det er ikke så mye å gjøre på dagtid her, uten familie og venner. Blir mest trilleturer, cafe, DIB og hjemmeliv her i gården på dagtid;) Når gutten sover så er det lett å falle litt på DIB. :o Jeg sitter jo ikke på DIB hele dagen lang men er nok ofte inne å sjekker om det er noe nytt eller svar som er kommet :P

Du bor i Sandnes ja.. Jeg er oppvokst på Lura :) Mellom ikea og kvadrat :)

Jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget og ser på opptak på tv. Hadde et anfall eller hva jeg skal kalle det igår og har skikkelig vondt og er sliten idag.

Tøffemoota! Synes jo ikke akkurat da var noen flodhest da men ;-)

Det er så rart med dere som jeg "snakker" med ofte, jeg har liksom et bilde i hodet av hvordan dere ser ut og er, men jeg kjenner dere jo egentlig ikke i det hele tatt ;-) snodig greie. Skal bla gjennom mac'en og se om jeg finner en flodhestversjon av meg selv og poste. Men da må jeg nok manne meg opp litt først gitt ;-)

Jeg er forøvrig student, men det viste dere kanskje. Sitter ofte på lesesalen eller hjemme og skriver oppgave, så da må man jo ta noen femminuttere her inne iblant ;-)

Jeg maser litt idag siden jeg ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte i sofaen og hvile beina og kroppen.. :D

Fryser dere når dere er på slankern? Jeg er en frysepinne til vanlig og det merkes enda mer når jeg er flink å spise lite.

Jeg maser litt idag siden jeg ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte i sofaen og hvile beina og kroppen.. :D

Fryser dere når dere er på slankern? Jeg er en frysepinne til vanlig og det merkes enda mer når jeg er flink å spise lite.

Men jeg også fryser til vanlig;)

Jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget og ser på opptak på tv. Hadde et anfall eller hva jeg skal kalle det igår og har skikkelig vondt og er sliten idag.

Så kjekt. Og nå bor du på jæren? Har intrykk av at det er veldig øde? Men det er fantastisk flott der altså! :) Bor like utenfor Sandnes Sentrum, jeg.

Her er jeg. God og rund i kantene;) Har breie hofter, litt dobbelthake og tjukke armer. Det skal vekk! Dette bildet er tatt forige helg (har nesten ingen bilder av meg) og nå driver jeg å lade opp kameraet så skal jeg få tatt et bilde av kroppen min og legge ut etterpå. Forbereder dere på et stygt syn. Syntes egentlig det er litt ekkelt å legge ut bilde men vi er jo alle i samme båt? Om dere ser bilde av meg nå så kan dere jo se om noen måneder også. Så får dere se forskjell. Det er jo god motivasjon. :)

Lar forresten ikke bildene ligge i all evighet slik at alle kan se det i ettertid.

post-831610-0-98740400-1352204504_thumb.jpg

Så kjekt. Og nå bor du på jæren? Har intrykk av at det er veldig øde? Men det er fantastisk flott der altså! :) Bor like utenfor Sandnes Sentrum, jeg.

Jepp :D Tja det er nok litt øde. Vi har jo ikke kjøpesenter, rema1000 og sånn, men har jo bil så det går godt. Vi bor på et felt og trives kjempegodt med mange naboer :D

Jeg er ofte den veien jeg. Far bor enda i barndomshjemmet mitt og har noen venner utover Sandnes, Stavanger området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...