Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på vekta for de som lurer :o Og ja, du vet hvem du er :P Det var ikke såå ille altså :) 77,6 kilo idag :) Har 2,1 kilo igjen til der jeg var før ferien. Nå skal jeg forbi :D

Så bra! :) Det kunne vært mye værre ja. :) Du veide deg også før helga tøffa? ;)

Ja følte det var litt press :o Hehe neida gikk fint, men ville ikke veie meg rett etter kvelds og dusj.. Har jo langt tjukt hår så da hadde jeg visst at det ikke stemte og hadde irritert meg over det i lange tider :P Og kanskje blitt mindre motivert.

Ser at jeg bør gå ned ca 1 kilo i mnd om jeg skal nå 70 kilo til bryllupet. Det er det som er aller lavest for samboeren så det er offentlig nedre grense..

Fortsetter under...

Jeg kom meg endelig på trening i går! Jeg er flinkere med kostholdet. Ikke like flink men før var jeg kanskje fanatisk. Men jeg spiser ikke så mye og jeg spiser sunt. Trente 40 min spinning på Elixia i går. Deilig å være ferdig. Det er jo et par uker siden sist :S Jeg manglet motivasjonen og holdt på å dette av lasset for godt.... Jeg klarte å hente meg inn selv om jeg ikke er på topp enda. Kostholdet er ikke så vanskelig men syntes det er vanskelig å gidde å dra på trening.

Jeg har vært på vekta for de som lurer :o Og ja, du vet hvem du er :P Det var ikke såå ille altså :) 77,6 kilo idag :) Har 2,1 kilo igjen til der jeg var før ferien. Nå skal jeg forbi :D

Så bra! :) Det kunne vært mye værre ja. :) Du veide deg også før helga tøffa? ;)

Ja følte jo det ble litt press :o Hehe neida det gikk helt fint :) Men vil veie meg om morgenen etter jeg har vært på do ellers hadde jeg nok fått litt problemer med tvangstankene mine.. :)

Jeg ser at jeg må gå ned ca 1 kilo i mnden om jeg skal nå 70 til bryllupet som er 1.juni.

70 kilo er offisiell nedre grense siden samboeren ikke vil at jeg skal gå ned så masse mer nå.

Tar kilo for kilo etter 75 tenker jeg :)

Gleder meg til å se at det går nedover igjen, så jeg er glad for at du oppmuntret meg til å trø på vekta.. :D

Var forresten kjempemange som lasted ned bildene jeg la ut. :s Over 20 stk på et bilde. Vi er jo ikke så mange aktive her.. Jeg slettet de slik at ikke alle ser det framover :) Skal legge ut senere av hvordan jeg ser ut om et par mnd.

Endret av mrsrogaland
Ja følte jo det ble litt press :o Hehe neida det gikk helt fint :) Men vil veie meg om morgenen etter jeg har vært på do ellers hadde jeg nok fått litt problemer med tvangstankene mine.. :) Jeg ser at jeg må gå ned ca 1 kilo i mnden om jeg skal nå 70 til bryllupet som er 1.juni. 70 kilo er offisiell nedre grense siden samboeren ikke vil at jeg skal gå ned så masse mer nå. Tar kilo for kilo etter 75 tenker jeg :) Gleder meg til å se at det går nedover igjen, så jeg er glad for at du oppmuntret meg til å trø på vekta.. :D

Hehe. Man trenger et push av og til! :) 1 kg i mnd? Det skal være overkommelig. Jeg håper du klarer det før bryluppet ditt, samtidig som jeg er redd du skal forsvinne herfra om du raser ned ;)

Hvor ofte veier du deg? Har lagt merke til at du ofte utsetter det hele tiden. Er det noe du kan bli flinkere på? Å snu tankene rundt vekta kanskje? Eller er det det som funker best for deg tror du? :)

Annonse

Det går litt sent nå i slutten på meg vet du.. Men det har masse med innstillingen og gjøre også :)

Jeg forsvinner ikke, må jo stabilisere etterpå :)

Jeg veier meg egentlig 1-2 ganger i uka, men hopper over det når jeg ikke er flink hehe :P

Hvis ikke jeg har brukt noen kalorier idag så vet ikke jeg :o

Mens jeg har vært hjemme med syk lillebror har jeg vasket alle vinduene i 1.etasje inne og ute (må ha stige på et par ute).

Vasket masse klær med oppkast og diare selvfølgelig.

Vasket dusj og badekar, tørket støv og ryddet en del :)

I tillegg til å lage lasagne fra bunnen til lillebror som hadde lyst på det til middag :)

Og jeg er ikke ferdig enda, har noen småting til jeg må gjøre før jeg går i dusjen når faren kommer hjem og tar seg av sykt barn :P

Hvis ikke jeg har brukt noen kalorier idag så vet ikke jeg :o Mens jeg har vært hjemme med syk lillebror har jeg vasket alle vinduene i 1.etasje inne og ute (må ha stige på et par ute). Vasket masse klær med oppkast og diare selvfølgelig. Vasket dusj og badekar, tørket støv og ryddet en del :) I tillegg til å lage lasagne fra bunnen til lillebror som hadde lyst på det til middag :) Og jeg er ikke ferdig enda, har noen småting til jeg må gjøre før jeg går i dusjen når faren kommer hjem og tar seg av sykt barn :P

Da har du vært flink i dag, moota! Flinkere enn meg. Med trening så forbrenner du kanskje veldig mye under økten men når du har en så effektiv dag på andre måter så er det minst like bra. :)

Hvis ikke jeg har brukt noen kalorier idag så vet ikke jeg :o Mens jeg har vært hjemme med syk lillebror har jeg vasket alle vinduene i 1.etasje inne og ute (må ha stige på et par ute). Vasket masse klær med oppkast og diare selvfølgelig. Vasket dusj og badekar, tørket støv og ryddet en del :) I tillegg til å lage lasagne fra bunnen til lillebror som hadde lyst på det til middag :) Og jeg er ikke ferdig enda, har noen småting til jeg må gjøre før jeg går i dusjen når faren kommer hjem og tar seg av sykt barn :P

Da har du vært flink i dag, moota! Flinkere enn meg. Med trening så forbrenner du kanskje veldig mye under økten men når du har en så effektiv dag på andre måter så er det minst like bra. :)

Jepp føler meg flink idag. Har nå i tillegg vasket hele etasjen oppe, trappene ned og noen rom nede. Støvsuget resten :)

Nå har jeg vært i dusjen og slapper av resten av kvelden i sofaen. Håper lillebror sover søtt og ikke løper på do :P

Jepp føler meg flink idag. Har nå i tillegg vasket hele etasjen oppe, trappene ned og noen rom nede. Støvsuget resten :) Nå har jeg vært i dusjen og slapper av resten av kvelden i sofaen. Håper lillebror sover søtt og ikke løper på do :P

Knallbra! Blir så glad når jeg leser at det går bra med hver enkelt av dere. Du fortjener alt det beste og ikke minst komme fint inn i brudekjolen og nå målet ditt om 70 kg. Nå har du vært flink i dag, fortsett slik i helgen. Jeg skal følge med deg :) (Ingen press....) Hehe ;)

Annonse

Spark meg bak!!!

Skjerpings! Det passer bra å begynne i helgen?? Arg! Viljestyrke!

Må begynne å trene så jeg får strammet opp litt!

Passer fint å starte med helgen, for da har du allerede jobbet godt 2-3 dager når mandag kommer. Istedenfor å starte mandag med å ta av det du har lagt på deg i helga :P

Jepp føler meg flink idag. Har nå i tillegg vasket hele etasjen oppe, trappene ned og noen rom nede. Støvsuget resten :) Nå har jeg vært i dusjen og slapper av resten av kvelden i sofaen. Håper lillebror sover søtt og ikke løper på do :P

Knallbra! Blir så glad når jeg leser at det går bra med hver enkelt av dere. Du fortjener alt det beste og ikke minst komme fint inn i brudekjolen og nå målet ditt om 70 kg. Nå har du vært flink i dag, fortsett slik i helgen. Jeg skal følge med deg :) (Ingen press....) Hehe ;)

I helgen?? Aiai..Vi skal ha bakt potet og biff på lørdag, pinnekjøtt på søndag og vaffler og boller til farsdag.. Hu hei hvor det går. Det får bli en utfordring :P

Åh gjett om jeg får svi idag for alt jeg gjorde igår :o

Tviler på jeg orker så masse idag.. Kanskje det kommer seg litt utover dagen :P Synes alikevel det var verd det, tenk alt det jeg fikk gjort igår da :D

I helgen?? Aiai..Vi skal ha bakt potet og biff på lørdag, pinnekjøtt på søndag og vaffler og boller til farsdag.. Hu hei hvor det går. Det får bli en utfordring :P

Spis alt dere lager, men husk; det er kun du som bestemmer hvor mye du trenger å spise... Jeg har en regel: Om jeg har SYKT lyst på noe, så spiser jeg det. Er det noe godt men som ikke frister vanvittig mye så dropper jeg det bare.

Men det skal absolutt være lov å kose seg litt. Det er jo helg, tross alt :)

Sånn tenker jeg også. Teller ikke kalorier, men er mer nøye med mengden. Nekter å leve på mat som smaker dritt, da spiser jeg heller mindre mat :P

Jeg har også når jeg slanker meg tenkt at om det ikke er sååå godt trenger jeg ikke spise opp/ta masse (om jeg vet på forhånd at det ikke er veldig godt) eller ta mer.. Det var jeg ikke flink på før og har nok mange kilo ekstra bare pga det..

Men jeg er bedre på ingenting, enn på litt.

Det er lettere å forholde seg til at jeg ikke får, enn at jeg får litt :)

Nå damer, hva sier dere til at jeg har 1.1 kg igjen til jeg er under 75 kg? Muhahah :) Hvordan ligger dere ann?

Håper box fresh har blitt smellfeit mens hun har vært borte. Haha ;*

Du kan tro jeg har blitt feit ja! :P Har hatt null motivasjon siden jeg kom hjem. Eller, har hatt motivasjon, men ikke vært sterk nok. Uansett, har ikke gått noe særlig opp, ligger på 80/80.1 og der blir jeg værende visst. :P Tror nok ikke det er noe håp om at jeg skal ta deg igjen frøken, MEN jeg skal være flink neste uke. Nå er det slutt på dette tullet!

Oh no, ser nå at jeg har gått glipp av masse bilder! Søren også! Sånn går det når man er fraværende og stressa noen dager. Blir nok en stund til dere får se noe bikinibilde av meg altså, jeg har nemlig så og si aldri brukt bikini i hele mitt liv. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...