Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er fullstendig tappet for energi. Kan omtrent ikke gå opp trappene uten at melkesyra bruser i hele kroppen. De sier man kan være i aktivitet for å holde blodsukkeret nede, men det hjelper lite når man har bekkenkøsning i tillegg. Har ikke vært inne til oppfølging enda, men prøver så godt jeg kan å ha litt kontroll med å måle blodsukker og kontrollere kostholdet litt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915810-flere-med-svangerskapsdia-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mitt blodsukker er aldri over 7 grunnet insulin.. merker enorme forskjeller nå som jeg er gravid .. mye mer ustabilt, men klarer alikevel å ha blodsukeret mellom 3-7 grunnet hyppige målinger .. vet det er veldig viktig for fosteret at mor følges opp av spesialister(altså ikke nok med fastlege) så vil anbefale deg å ta kontakt med en kk avdeling på ditt nærmeste sykehus i morgen for råd og veiledning.. der vil du få hyppigere ultralyd og kontroll av hba1c og urin..

ring så får du nok raskt oppfølging ;)

Ringte sykehuset før helga. Fikk bare beskjed om at jeg var oppe til vurdering. Skal til jordmor i dag. Få henne til å purre på de. Regner med det blir insulin denne runden óg. Ved første svangerskap prøvde jeg å regulere med kosten i en mnd, men det fungerte ikke...enda jeg var supernazi på alt jeg putta i munn.

skjønner at det er vanskelig uten med. er jo sukker i alt.. jeg må ta insulin for å spise en grønn salat. ikke fordi det er så mye sukker i salaten men fordi kroppen reagerer på mat.. så skjønner at det ikke er lett..

press på sykehuset, det er slik systemet fungerer .. de som krever sin rett får det .. andre må vente .. trist men sant ..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...