Supersnusken Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Ikke sikkert dette spm hører hjemme i dette forumet, men prøver likevel her siden det er er jeg "hører hjemme".. Begynner å bli mektig lei av det er så rotete og møkkete hjemme.. Resultat av at jeg er sliten og av mini er livredd støvsuger. Nå putter hun jo alt i munnen så ser behovet for litt bedre rengjøring! Har derfor tenkt å kjøpe et av disse "tørrmopp-systemene" - eller hva det nå heter - ser for meg at det blir mye enklere å gjøre det rent da. Lurer på om noen har noen å anbefale? Eller andre gode produkter...?
Fru Monalisa Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Vet ikke noe om tørrmopp-system, men jeg kjøpte i høst en støvsuger av denne typen: http://www.pixmania.com/no/no/4217206/art/electrolux/stovsuger-ergorapido-cycl.html#consumer-advices DET var en bra investering. Den står på kjøkkenet og er enkel å dra fram. Tar av den lille og tar smulene på kjøkkenbenken. Den erstatter jo ikke en vanlig støvsuger, men det er enkelt å ta den daglige med den! Kan absolutt anbefales!!!!
Bondejenta Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Sini har bra koster. Dei har harde skaft og ikkje dårlige som jif sine koster. Eg hater å vaske og har den gode kosten, men bruker den sjelden! Mamma derimot seier den er knallgod ;-)
Regina Phalange Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Hei Supersnusken! Jeg kjenner meg så igjen i innlegget ditt! Minsten her er livredd støvsugeren (selv når den er "parkert" under trappa) Jeg bruker Jif mopp, og kjøper disse tørrmopp "klutene" på Nille. Mye billigere enn de fra Jif. Tørrmopping er helt overlegent, er gjort på et blunk, føles ikke så styrete, og mini er ikke redd :-) Lett å dra frem, lett å sette bort! Anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå