Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting Leelo, vet du om du har nok jern? Man kan bli veldig slapp og trøtt hvis det er mangel på dette. Så hvis ikke du vet kan du jo be legen om en blodprøve :)

Har alltid hatt gode jernlagre, og hadde godt jernlager rett før fødsel, så tror de skal være ok. Får se hvordan det fortsetter. I dag har jeg kun trent og ikke gått tur, kjenner meg ikke Så sliten i dag, bare litt trøtt.

Ok. Du får sjekke hvis du fortsetter å føle deg veldig sliten. Jeg hadde lite jern gjennom svangerskapet, og måtte fortsette 3 mnd etter fødsel.Vi mister jo litt blod under fødselen og renselsen. Først nå de siste mnd jeg føler meg mer "normal" igjen. Men om det er pga jernlagrene vet jeg ikke.

Merker selv jeg blir mer sliten på kvelden av å trene, da gjør det jo ingenting. Sovner fort da ;) Men på dagtid får jeg mer energi, og det syns jeg er deilig :D

Ja, skulle ønske jeg kunne sovnet fort, men i går ble det ikke natt her i huset før halv tolv:( Tror hun hadde vondt i magen, noe hun aldri pleier å ha. Holder det at de såvidt smaker med tunga på noe nytt for at de får vondt i magen?

Flink mann du har, hehe:)

Hmmm, aner ikke. Min har ikke reagert på noe hun har smakt på. Reagerte kun når jeg drakk brus når hun var nyfødt. Kan jo være tenner også. Er ikke lett å vite med disse små alltid! Håper det er bedre idag da :)

Jeg sitter å venter på at snuppa skal bli trøtt så jeg kan legge henne å trene level 2. Kjenner jeg må manne meg litt opp før hver treningsøkt. Er ganske intense 20 min! :) Men må jo det hvis det skal ha effekt.

Ja, sant han er flink! Tror han fikk litt angst selv når han innså at det bare er 1,5 uke til vi drar til varmere strøk ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med dere andre da? Og dere som trener til videoen, syns dere det er kjekt?

Skrevet

En ting Leelo, vet du om du har nok jern? Man kan bli veldig slapp og trøtt hvis det er mangel på dette. Så hvis ikke du vet kan du jo be legen om en blodprøve :)

Har alltid hatt gode jernlagre, og hadde godt jernlager rett før fødsel, så tror de skal være ok. Får se hvordan det fortsetter. I dag har jeg kun trent og ikke gått tur, kjenner meg ikke Så sliten i dag, bare litt trøtt.

Ok. Du får sjekke hvis du fortsetter å føle deg veldig sliten. Jeg hadde lite jern gjennom svangerskapet, og måtte fortsette 3 mnd etter fødsel.Vi mister jo litt blod under fødselen og renselsen. Først nå de siste mnd jeg føler meg mer "normal" igjen. Men om det er pga jernlagrene vet jeg ikke.

Merker selv jeg blir mer sliten på kvelden av å trene, da gjør det jo ingenting. Sovner fort da ;) Men på dagtid får jeg mer energi, og det syns jeg er deilig :D

Ja, skulle ønske jeg kunne sovnet fort, men i går ble det ikke natt her i huset før halv tolv:( Tror hun hadde vondt i magen, noe hun aldri pleier å ha. Holder det at de såvidt smaker med tunga på noe nytt for at de får vondt i magen?

Flink mann du har, hehe:)

Hmmm, aner ikke. Min har ikke reagert på noe hun har smakt på. Reagerte kun når jeg drakk brus når hun var nyfødt. Kan jo være tenner også. Er ikke lett å vite med disse små alltid! Håper det er bedre idag da :)

Jeg sitter å venter på at snuppa skal bli trøtt så jeg kan legge henne å trene level 2. Kjenner jeg må manne meg litt opp før hver treningsøkt. Er ganske intense 20 min! :) Men må jo det hvis det skal ha effekt.

Ja, sant han er flink! Tror han fikk litt angst selv når han innså at det bare er 1,5 uke til vi drar til varmere strøk ;) hehe

Nei, ikke enkelt å vite. Hun er fin i dag, sover nå og har sovet siden 09.45, så da har jeg fått prøvd den nye dvd "Killer buns and thighs". øvelsene gikk fint, men kjenner det GODT nå etterpå. Litt kjekt å variere fra 30 days shred kjenner jeg.

Føler meg også forbausende opplagt til tross for en lang kveld i går, nå skal jeg være usunn og kose meg med nystekte frokostrundstk:)

Skrevet

Kanskje jeg også skal sjekke ut litt andre videoer, lettere å holde motivasjonen når det ikke er det samme hele tiden :) killer buns and thighs hørtes sykt ut! hehe, men akkurat det jeg trenger, er mest rompe og lår jeg vil trene :) Føler meg ikke helt i form i dag jeg, tror egentlig mest det er pga lite søvn i natt, hun har våknet hele natten..får se om jeg tar en roligdag så jeg ikke blir syk. Men har gått tur da, nesten 1 time :)Så flinke dere er!!

Skrevet

Jeg venter fortsatt på DVDen.. Håper den kommer snart!

Trenger jeg mye plass for å trene med den? Har liksom ikke et palass her hjemme... en toroms leilighet og lekegrind i stua, gir ikke kjempeplass til overs... he he..

Skrevet

Trenger jeg mye plass for å trene med den? Har liksom ikke et palass her hjemme... en toroms leilighet og lekegrind i stua, gir ikke kjempeplass til overs... he he..

nei, treng ikke stor plass. din kropps lengde ca, og at du kan slå armene ut når du ligger på rygg.

Skrevet

nei, treng ikke stor plass. din kropps lengde ca, og at du kan slå armene ut når du ligger på rygg.

Takk takk.. Det bør jeg vel klare ! :-)

Skrevet

Jeg har nå fått tips fra en venninne å melde meg inn i Gympartner.no.

Lurer på å gjøre det. Tittet litt på siden der og synes det så bra ut! :-)

Greit med litt oppfølging av proffe!

Skrevet

Her går det greit med treningen, bytter litt på videoene jeg trener til. MEN kostholdet er ikke noe å skryte av....men nå er ikke hovedmålet mitt å gå ned i vekt, men å stramme opp, så er ingen krise, selv om det hadde vært greit å slutte å spise så mye usunt... Det jeg VIRKELIG er blitt glad i er morgenkaffen med en sukkerbit, melkeskum og kanel:) Den kommer jeg til å unne meg uansett:)

Skrevet

Her er det omvendt, hehe, vært dårlig med trening i det siste! Men går tur da. Men kostholdet har vært ganske bra :) Blitt hekta på kaffe jeg også, men bare med en melkeskvett, melkeskum hørtes jo helt fantastisk ut! med maskin det?

Skrevet

Her er det omvendt, hehe, vært dårlig med trening i det siste! Men går tur da. Men kostholdet har vært ganske bra :) Blitt hekta på kaffe jeg også, men bare med en melkeskvett, melkeskum hørtes jo helt fantastisk ut! med maskin det?

Neida, med en sånn enkel liten dings fra chlas olson til ca 100 lappen. Tar litt skummetmelk i en kopp, putter den nedi i 5 sek og vips ferdig:)

Skrevet

Hvordan har det gått i påsken da? Her ble det myyye påskegodt....men tur hver dag og trening i går:)

Skrevet

Hei!

Påsken har vært litt dårlig med trneing, men har gått noen trilleturer. Mye påskegodt og god mat...

Men i går og i dag har jeg trent. I går trente jeg etter treningsplanen jeg har fått på gympartner.no og i dag har jeg trent med Jillian Michaels for første gang. Level 1 er nok der jeg blir en stund tenker jeg... Og treningstøy skal det investeres i ja.. he he :-)

Har også fått en kostplan fra gympartner.no så nå skal jeg jakte på sommerkroppen 2012!! Håper jeg finner den der inne! :-)

Godt å være i gang!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg (endelig!!) i gang! Første trinn, første dag! JEHU!

Skrevet

Hvordan gikk det da? Vet jo ikke hvilken form du er i fra før, for noen blir det jo enkelt m trinn 1:) Håper du koser deg i alle fall

Her er vi inne i en slitsom periode med lite søvn....men får gått tu hver dag og trener i alle fall 3-4 dager i uken til ulike videoer av JM, men merker at lite søvn tærer på kreftene....

Skrevet

flinkiser! Jeg har falt heeelt ut igjen :( både mat og treningsmessig! Men i dag dere, i dag er dagen!!

uff, håpløst tilfelle av periodesunn...

Skrevet

flinkiser! Jeg har falt heeelt ut igjen :( både mat og treningsmessig! Men i dag dere, i dag er dagen!!

uff, håpløst tilfelle av periodesunn...

Aldri for sent å hoppe inn igjen:;) men jeg skal ærlig innrømme at det å ha 6 mnd baby og et skolebarn er ganske travelt, så dette med trening er ikke bare bare....

Og godteri spiser jeg hver dag enda...

Skrevet

Har ikke trent på snart to uker :-o Så må skjerpe meg, men føler ikke for at det er dagen idag. Får så dårlig selvtillit av å ikke trene, så skal komme igang igjen!. Spiser sundt igjen da. Men i både påsken og i syden droppet jeg alt av sunnhetsfakter. Da spiste jeg/vi det vi ville når vi ville ;)

Skrevet

Det er veldig lett å falle av når man er sliten og trett, kjenner virkelig på den jeg og.. Men jeg har klart å trene nesten hver dag.. Samboeren min støtter meg og presser meg til å trene, og det hjelper veldig..

Det hjalp også veldig at jeg hadde gått ned 2 kg etter påske :D Stolt som en gris.. ;)

Håper dere andre finner motivasjonen til å trene :)

Skrevet

Så bra jobbet! 2 kg etter påske er jo suuper bra! Fikk litt motivasjone jeg nå ;) hihi

Skrevet

Jeg har virkelig kommet i gang føler jeg. Etter at jeg meldte meg inn i gympartner.no og fikk treningsprogram og kostplan fra de har ting ordnet seg.

Jeg spiser faktisk mer, for problemet mitt var at jeg spiste for sjelden og for lite. Men jeg spiser riktig. Ikke godteri og sånt annet enn litt i helgene. Og jeg trener opptil 6 dager i uken.

Har trent med JM dvden og er fortsatt på level 1.

Er det flere enn meg som synes disse Jumping Jackséne er litt tunge å ta? jeg klarer alt det andre med å tvinge meg gjennom, men kondisen min er sååååå dårlig at de sliter jeg veldig med altså....

Men sånn vektmessig har jeg gått ned 2,5 kg siden 1.april.. Synes ikke det er så ille... Så får vi se om jeg klarer å fortsette fremover...

Det eneste problemet er jo når man skal bort, men får bare spise masse grønt. Følger tallerkenmodellen med 1/2 tallerken salat, 1/4 karbo og 1/4 kjøtt/fisk o.l. ev mer kjøtt/fisk...

Dette ble et langt innlegg, men men.. sorry!

Skrevet

Hvordan gikk det da? Vet jo ikke hvilken form du er i fra før, for noen blir det jo enkelt m trinn 1:) Håper du koser deg i alle fall

Her er vi inne i en slitsom periode med lite søvn....men får gått tu hver dag og trener i alle fall 3-4 dager i uken til ulike videoer av JM, men merker at lite søvn tærer på kreftene....

Er vel i sånn form at jeg godt kunne vært i bedre form? Hihi. Neida, jeg har trent sånn en til to ganger i uka.. ikke all verdens, men fra å ikke trene i det heletatt synes jeg at jeg har gjort framskritt de siste åra :)

Jeg er av de som blir svett veldig lett, var godt med en dusj etterpå. Kjente at det å løfte på guttungen har hjulpet på armmusklene i armhevinger, og at pushups er no dritt. Ellers en helt grei session. Skal på'n igjen i dag.

Skrevet

Hei hei! Hvordan går det med sommerkroppene der ute?

Jeg føler at jeg har kommet godt i gang nå. Trener 5-6 ganger i uken med JM og trilleturer. Trilleturene har blitt litt reduserte nå siden det har vært mye dårlig vær i Oslo de siste dagene.

Men jeg merker, etter 2 uker med JM, at jeg klarer mer og merker på kroppen at noe har skjedd. Magen har aldri vært flat, men etter fødselen begynte den å henge, det er borte nå etter 2 uker. Fra forrige lørdag til nå lørdag hadde jeg gått ned 5 cm rundt midjen/magen (er litt usikker på hvor jeg skal måle, men måler over navlen hver gang og der blir det mindre).

Håper det går bra for dere også! :-) Ha en finfin onsdag alle sammen, jeg skal trene litt så fort prinsen sovner for en liten powernap! :-)

Skrevet

Takk for at du drar frem denne tråden og gir meg dårlig samvittighet med jevne mellomrom :P

du er så fliiiiiink!!!! irriterer meg at jeg ikke er det! ;) så utrolig bra at du har merket resultater, det motiverer, nå måå jeg begynne! vær så snill å spark meg i rompa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...