Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk for at du drar frem denne tråden og gir meg dårlig samvittighet med jevne mellomrom :P du er så fliiiiiink!!!! irriterer meg at jeg ikke er det! ;) så utrolig bra at du har merket resultater, det motiverer, nå måå jeg begynne! vær så snill å spark meg i rompa..

*Spark spark* :-) Lykke til! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel...litt dårlig samvittighet her og...får trent innimellom og har gått to times-turer noen dager, men...ikke trent så mye som jeg burde...:(

Unnskyldning? Er rett og slett ikke opplagt for tiden, jenta sovner seint og våkner flere ganger på natta...er trøtt...

Men men, skal ikke gi opp:)

Skrevet

Samme som deg Leelo. Kun gått noen turer i det siste. Men har ikke samme unnskyldning som deg. Bare rett og slett mangler motivasjon!

Men nå er det snart mai måned, så sommerkroppen må det gjøres noe med, og det fort! Trenger noen spark jeg også ;) hoho

Skrevet

Sparker videre jeg!! ;)

Og nå i dag skal jeg faktisk på trening, har en avtale så da blir det lettere, endelig kommer jeg i gang!! :D

Skrevet

Ble en time hard styrketrening i går + en time gåtur!

I dag har jeg også gått tur på 1 time. Er helt mørbanket etter styrketreningen i går, men det føles godt! Er supermotivert nå og skal lage faste treningsavtaler med meg selv hver uke, satser på å få trent 3 ganger i uka, og fokuserer mye på styrke, her skal det strammes opp og bli sommerkropp, tjohei!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med dere? Prøver å få trent hvertfall 3 dager i uken.. Blir ikke så ofte, men litt i hvertfall :)

Dere som har trent til JM dvd`en, hva var værst`? overgangen mellom level 1-2 eller 2-3 ?

Skrevet

Vel her går det sånn passe. blitt mindre trening enn ønskelig...blir som oftest 2 trilleturer om dagen for å få henne til å sove, og pga nattevåk er jeg litt redusert for tiden. Men når jeg trener bruker jeg "no more trouble zones" 45 min med jm.

Jeg syns definitivt overgangen fra 1-2 vvar verst på shred videoen. Fra 2 til 3 gikk det greit.

Skrevet

Jeg prøver å trene 5-7 dager i uken, ( da teller jeg med trilleturer på 1,5 time i ulent terreng og mye oppover)

Jeg har bare gått til level 2, men synes ikke den overgangen var så tøff.

Skrevet

hvis du har android telefon eller iphone anbefaler jeg å laste ned MyFitnessPal. det er en gratis app hvor du kan legge inn alt du spiser og trenger og hvor mye du til gå ned osv også holder den syr på hvor mye du skal spise hver dag. utrolig lett å bruke. tok litt tid å bli kjent på den, men når man har prøvd seg frem og lekt litt med den er den helt herlig. =D

starter dagen med havregrøt med yoghurt og rosiner. god start som holder deg mett lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...