♥ Min engel ♥ Skrevet 24. mars 2012 #76 Skrevet 24. mars 2012 nei nivå 1 har ikke sett på 2 enda jeg, det er den helt på slutten der man siger ned til sidene på bena med armene rett ut! puh Esj, dette er den verste øvelsen på nivå 1! Hater den, men denne må virkelig ha effekt når den er så tung
♥ Min engel ♥ Skrevet 24. mars 2012 #77 Skrevet 24. mars 2012 Mmm...Naar har dere tid til aa trene? Min lille sover bare 30minutters lurer, og da pröver jeg aa faa tatt oppvaska, feie over gulvet og saa sjekker jeg facebook og DIB (he he. Prioritering...) Leo sovner stort sett mellom 18.00-19.00, men da pröver kjäresten og jeg aa faa litt tid sammen. Vi spiser osv.. Det er bare Onsdager da jeg gaar paa Zumba som er virkelig avsatt tid til trening. Ellers saa er det jo trilleturene da Min og sover stort sett halvtimes dupper. Så blir til at jeg får trent de 20 min fra videoen før hun våkner. Så tar jeg facebook osv ved neste dupp hehe
♥ Min engel ♥ Skrevet 24. mars 2012 #78 Skrevet 24. mars 2012 [quote name=Prinsen og mamma`n ' timestamp='1332360654' post='144098325] Da har jeg og invistert i den DVD`n, så nå skal jeg og bli sprek Hvor har dere kjøpt vekter? KJøpte mine på sportsbutikk, koster ikke særlig:) Samme her, på xxl sport. Var ikke dyr
♥ Min engel ♥ Skrevet 24. mars 2012 #79 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har ikke trent til videoen denne uken. Har rett og slett vært helt tømt for energi da snuppa har vært mye våken på natten. Har vært flink i ukedagene å holdt meg unna snop da, også gått noen turer. Men nå er det nok unnskyldninger, må trene, gjør så godt for kropp og sinn. Tenkte å hoppe på nivå to etter ett par dager med nivå en igjen. 2 uker til syden nå, kvir meg til å gå i bikini for første gang etter fødselen. Men er vel bare en barriere en må bryte :-P
LanzaroteJenta Skrevet 25. mars 2012 #80 Skrevet 25. mars 2012 Hei, hei. Denne uka har värt helt lik alle de andre ukene... Nesten Jeg har nesten ikke spist tull og töys. Bortsett fra i gaar da. Jeg har sagt til meg selv at 1 dag i uka faar jeg skeie skikkelig ut. Vi startet likegodt dagen med Churros og varm sjokolade til frokost (Veldig spansk. Churros smaker som en blanding av vaffel og smultring og er en slags bakelse i lange stenger som man dypper i sjokolade. Det er altfor godt, men fyller magen helt til middagstid ) Spiste helt grei middag og avsluttet med en norsk Kvikk Lunsj fra "Nödskuffen" - der jeg har min nödsjokolade (Trenger vel ingen forklaring..) Ellers saa har vi trillet endel lange turer denne uken, trent Zumba paa Onsdag som vanlig. Vekten gaar opp og ned i löpet av uka, men til sist gaar den litt og litt ned. Er naa "nede" i 68,1. Veide 90kg en uke för födsel, og var vel ca som i dag naar jeg ble gravid. Maalet er aa komme dit jeg var för jeg begynte i min kaffedrikkende-og-kakespisende jobb. Mangler mellom 4-8 kg. Bestemmer meg for hva jeg synes naar jeg naar 64. (Har jeg skrevet dette för? Föler at jeg gjentar meg selv. Nevermind) Satser paa aa väre flinkere til uka. Staa paa alle flinkiser!
zassy☆ Skrevet 25. mars 2012 #81 Skrevet 25. mars 2012 Heia dere, dette er tredje dagen jeg ikke har kunnet trene pga forslått fot så kjempeirriterende! men skal prøve meg forsiktig i morgen og se om det går bra. Kommer sterkere tilbake!! Vet ikke om jeg kommer til å "ta igjen" de tapte dagene eller bare ta en ekstra dag f.eks, får se an når jeg starter igjen. Men har vært flink på godte og matfronten i det minste
Leelo Skrevet 25. mars 2012 #82 Skrevet 25. mars 2012 Heia dere, dette er tredje dagen jeg ikke har kunnet trene pga forslått fot så kjempeirriterende! men skal prøve meg forsiktig i morgen og se om det går bra. Kommer sterkere tilbake!! Vet ikke om jeg kommer til å "ta igjen" de tapte dagene eller bare ta en ekstra dag f.eks, får se an når jeg starter igjen. Men har vært flink på godte og matfronten i det minste Uff, så kjipt:( Men flinke du på matfronten! Har hatt en treningsfri dag i dag, men gått tur. Har merket disse dagene med både tur og trening at jeg har vært litt ekstra sliten, og i tillegg har snuppa våknet litt oftere om natten. Men uansett: litt trening er bedre enn ingen trening, og noen dager får man ikke trent, sånn er det jo når man har disse små
bonkeline Skrevet 25. mars 2012 #83 Skrevet 25. mars 2012 Flinkiser og intensjonsflinkiser! Jeg venter spent på dvd i posten.. Har vært på hytta i helga, junior sin første tur ut dit! Det gikk så fint! Veldig godt asså.. Han slo til og med til med sovinga si, sov fra sju til fire første natta, spiste i et kvarter og sov videre til sju, og fra åtte til fire andre natta og videre til seks, med litt mer soving i senga mi etterpå andre natta. Fantastisk. Begynner å lure på om han skal få sitt eget rom litt fortere enn planlagt, lurer på om han vekker oss og vi vekker han litt for ofte i løpet av ei vanlig natt. Nå sov han på et anna rom enn oss, Det skumleste var turen opp og ned til hytta, hadde han i en babybjørn på magen.. med støvler og mye vått berg, og uten å se hvor jeg satte foten min! Gikk sakte ja! Men ble ikke skremt, skal ta turen opp igjen på fredag allerede! Forhåpentligvis medbringende treningsvideo!
Leoliten Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #84 Skrevet 26. mars 2012 Jeg venter fortsatt på DVDen, men prøver å spise sunt og gå lange turer med lillemann hver dag. I dette været er jo ikke det noe problem! :-) Prøver også å trene litt hjemme, men det er ikke så lett å få motivasjon... også er jeg såååååå trøtt om dagen, så når prinsen sover sovner jeg også som regel... JEg skal i dåp til en venninnes datter i slutten av mai, og skal være fadder, så et mål er å ha gått ned noe så det monner til da... Og med den 30 dagers DVDen bør jeg jo kanskje ha klart å få bukt med noen kg... he he...
Leelo Skrevet 27. mars 2012 #85 Skrevet 27. mars 2012 Puh...gjesp... den siste uken våkner jenta oftere på natten for mat, så kjenner egentlig at kroppen er sliiiten....har trent 10 av 13 dager + turer, vurderer å kun trene annenhver dag og gå tur hver dag, vet rett og slett ikke om kroppen orker mer enn det. Er fremdeles mye amming, og husarbeid og handling og middagslaging skal jo også gjøres...ikke mening å komme med unnskyldninger, men vil ikke bli helt utslitt heller.... Hvordan går det med dere andre....
♥ Min engel ♥ Skrevet 27. mars 2012 #86 Skrevet 27. mars 2012 Trente første gang på level 2 igår, og det gikk fint Ble selvfølgelig blodsprengt i ansiktet og pulsen ble høy. Men er jo det som er meningen Idag blir det lang tur opp på fløyen med barnevogn, så får eg se om jeg kan skvise inn de 20 min litt senere på dagen. Så kanskje det da er lurt med bare tur imorgen. Er enig med deg Leelo, vi må kjenne etter på kroppen om vi må ta det rolig en dag, vil ikke ende opp med skader her og der. Tror det kan være lett ettersom vi (iallefall jeg) ikke har trent i svangerskapet.
Leelo Skrevet 28. mars 2012 #87 Skrevet 28. mars 2012 Ble trening i går, tur også, men merker godt at jeg er skikkelig "sliten" for tiden, som om kroppen ikke har nok energi til alt... Snuppa spiser hele kvelden(amming 2-3 timer) til tross for at hun har begynt med grøt, og våkner oftere enn før og er sulten. Kan dette ha sammenheng med at jeg er begynt å trene? Føler jo at jeg spiser masse fremdeles, slik jeg har gjort hele ammeperioden (går ALDRI mer enn 2 timer mellom hver gang jeg spiser...), og føler også at jeg har "nok melk"...Så er litt sliten og forvirret, men kan jo hende det bare er utfallet av trening og litt mindre søvn som gjør det? Andre som har merket noe på sine?
zassy☆ Skrevet 28. mars 2012 #88 Skrevet 28. mars 2012 Heihei, da begynner foten min endelig å bli bra, har fått til gåturer da selv om jeg halter, hehe! I dag skal jeg prøve å trene styrke igjen, var jo så herlig når jeg var i gang, men blir nok ikke helt streng med meg selv jeg heller for det er ikke alle dager jeg rekker pluss at det kanskje blir litt mye med styrketrening HVER dag synes jeg til tross for at det er kort tid, beveger meg hver dag og det er vel det viktigste Da skal jeg prøve å få kommet i gang i kveld igjen, gleder meg faktisk Skal ta noen dager til med nivå 1 før jeg prøver meg på 2, føler jeg må gjøre meg fortjent til det, hehe! Dere er flinke!! stå på videre. Leelo hvor gammel er hun? kan det være økeperiode eller er hun for stor til det? Kanskje hun trenger mer mat i løpet av dagen også? Bare pass på at du drikker nok væske, gjerne hver gang du ammer også
Leelo Skrevet 28. mars 2012 #89 Skrevet 28. mars 2012 zassy, hun er 5,5 mnd. Har tenkt at det er en økeperiode, men trodde det ble kompensert med grøt i tillegg, men ser ikke sånn ut. På dagtid ammer jeg annenhver time, så føler liksom at hun spiser nok og ofte. Men hun har alltid ligget lenge og spist om kvelden da, men når hun først har vært mett, så har hun sovet minst 5 timer, opp til 8-9 i strekk! Men men, det går jo i perioder med disse små, så det går nok greit. Jeg drikker veldig mye vann, mange flasker for dagen, og hver gang jeg ammer drikker jeg et glass, for da blir jeg supertørst:) Fortsatt god bedring i foten:))
zassy☆ Skrevet 28. mars 2012 #90 Skrevet 28. mars 2012 Da spiser hun seg vel opp for natta, så mange timer i strekk høres deilig ut da! Da har jeg kommet i gang igjen, tok video1 og halve video2 i kveld, ble kjempesliten, nivå2 var jo kjempetøft! Er spent på det tredje nivået må jeg si, hehe. Selv om jeg har hatt en pause fortsetter jeg bare der jeg slapp så da var dette 4. dagen Mulig jeg kommer til å si meg fornøyd om jeg greier å trene annenhver dag, hver dag er litt for heavy for meg når det er akkurat det samme, fort å bli lei, men skal prøve så ofte jeg kan og iallefall annenhver dag så får vi se
♥ Min engel ♥ Skrevet 28. mars 2012 #91 Skrevet 28. mars 2012 Ble trening i går, tur også, men merker godt at jeg er skikkelig "sliten" for tiden, som om kroppen ikke har nok energi til alt... Snuppa spiser hele kvelden(amming 2-3 timer) til tross for at hun har begynt med grøt, og våkner oftere enn før og er sulten. Kan dette ha sammenheng med at jeg er begynt å trene? Føler jo at jeg spiser masse fremdeles, slik jeg har gjort hele ammeperioden (går ALDRI mer enn 2 timer mellom hver gang jeg spiser...), og føler også at jeg har "nok melk"...Så er litt sliten og forvirret, men kan jo hende det bare er utfallet av trening og litt mindre søvn som gjør det? Andre som har merket noe på sine? Nei jeg har ikke merket noe på min ift treningen. Men min har jo alltid våknet 2,5 time etter grøtmåltidet for mat. Nå har hun i tillegg begynt med ett halvt grøtmåltid med fruktmos på dagen, så nå har jeg (igår) begynt med halv-nattavenning. Dvs at når snuppa er i seng ca syv så får hun ikke annet enn vann frem til 00.00. Igår våknet hun tre ganger, drakk en flaske vann hver gang (og hun nøøøt det, akkurat de samme lydene som kommer når hun ammes) i tillegg sovnet hun med en gang igjen. Fikk en flaske vann ca 23.15 og sov da frem til 02.30. Dvs at hun klarte seg uten mat i 8 timer!!! Og videre sov hun til 07.00. Dette har ikke skjedd før, selv når jeg ammet henne masse tidlig på kvelden. Så håper at hun etterhvert skjønner at det ikke er vits å våkne, for er jo ikke næring i vannet likevel Så kan jeg bruke de deilige vårkveldene til jogging, turgåing osv
♥ Min engel ♥ Skrevet 28. mars 2012 #92 Skrevet 28. mars 2012 En ting Leelo, vet du om du har nok jern? Man kan bli veldig slapp og trøtt hvis det er mangel på dette. Så hvis ikke du vet kan du jo be legen om en blodprøve
Leelo Skrevet 28. mars 2012 #93 Skrevet 28. mars 2012 Da spiser hun seg vel opp for natta, så mange timer i strekk høres deilig ut da! JA, deilig når hun gjorde det, men siste uken har hun våknet hver 2.-3 time:( Da har jeg kommet i gang igjen, tok video1 og halve video2 i kveld, ble kjempesliten, nivå2 var jo kjempetøft! Er spent på det tredje nivået må jeg si, hehe. Selv om jeg har hatt en pause fortsetter jeg bare der jeg slapp så da var dette 4. dagen Mulig jeg kommer til å si meg fornøyd om jeg greier å trene annenhver dag, hver dag er litt for heavy for meg når det er akkurat det samme, fort å bli lei, men skal prøve så ofte jeg kan og iallefall annenhver dag så får vi se Ja, herlighet, annenhver dag er supert det, hver dag kan bli for mye i perioder, får lytte til kroppen og tidsskjemaet:)
Leelo Skrevet 28. mars 2012 #94 Skrevet 28. mars 2012 En ting Leelo, vet du om du har nok jern? Man kan bli veldig slapp og trøtt hvis det er mangel på dette. Så hvis ikke du vet kan du jo be legen om en blodprøve Har alltid hatt gode jernlagre, og hadde godt jernlager rett før fødsel, så tror de skal være ok. Får se hvordan det fortsetter. I dag har jeg kun trent og ikke gått tur, kjenner meg ikke Så sliten i dag, bare litt trøtt.
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 28. mars 2012 #95 Skrevet 28. mars 2012 Idag kom dvd`en Startet på 1 level, og er nok tydligvis i veldig dårlig form Men er veldig stolt av meg selv Så håper jeg klarer å holde motet oppe, så kanskje blir det bunad på 17 mai
Leelo Skrevet 28. mars 2012 #96 Skrevet 28. mars 2012 Skal være tungt, men merker rask progresjon hvis man gjør det regelmessig. Zassy, når du har vært gjennom nivå 2 en god del ganger, så vil nok nivå 3 gå helt fint. Fra 1-2 var mye verre enn fra 2-3, så bare stå på
zassy☆ Skrevet 28. mars 2012 #97 Skrevet 28. mars 2012 Godt å høre, jeg er egentlig motivert! gjelder bare å finne tid til å få det gjort, og jeg har merket at når jeg gjør det tidlgere på dagen (når samboer er hjemme) så er det lettere enn hvis jeg venter til hun har lagt seg og jeg er kjeempetrøtt. Så jeg står på videre Synes jeg merket det på kroppen bare de tre første dagene jeg, hehe! men det er klart..kroppen fikk antagelig sjokk, trening hver dag og ingen godis
♥ Min engel ♥ Skrevet 28. mars 2012 #98 Skrevet 28. mars 2012 Var ute å jogget en halvtime idag, ganske deilig med litt vind i fjeset Og det vittigste var når jeg kom hjem; PRØV å GJETT HVEM SOM TRENTE TIL VIDEOEN DA?? Joda, min godeste samboer, hehe. Og han ble like sliten som meg, og sa at dette var god trening (han hadde litt tyngre vekter da, men det må vel til når en er mann)!
♥ Min engel ♥ Skrevet 28. mars 2012 #99 Skrevet 28. mars 2012 En ting Leelo, vet du om du har nok jern? Man kan bli veldig slapp og trøtt hvis det er mangel på dette. Så hvis ikke du vet kan du jo be legen om en blodprøve Har alltid hatt gode jernlagre, og hadde godt jernlager rett før fødsel, så tror de skal være ok. Får se hvordan det fortsetter. I dag har jeg kun trent og ikke gått tur, kjenner meg ikke Så sliten i dag, bare litt trøtt. Ok. Du får sjekke hvis du fortsetter å føle deg veldig sliten. Jeg hadde lite jern gjennom svangerskapet, og måtte fortsette 3 mnd etter fødsel.Vi mister jo litt blod under fødselen og renselsen. Først nå de siste mnd jeg føler meg mer "normal" igjen. Men om det er pga jernlagrene vet jeg ikke. Merker selv jeg blir mer sliten på kvelden av å trene, da gjør det jo ingenting. Sovner fort da Men på dagtid får jeg mer energi, og det syns jeg er deilig
Leelo Skrevet 29. mars 2012 #100 Skrevet 29. mars 2012 En ting Leelo, vet du om du har nok jern? Man kan bli veldig slapp og trøtt hvis det er mangel på dette. Så hvis ikke du vet kan du jo be legen om en blodprøve Har alltid hatt gode jernlagre, og hadde godt jernlager rett før fødsel, så tror de skal være ok. Får se hvordan det fortsetter. I dag har jeg kun trent og ikke gått tur, kjenner meg ikke Så sliten i dag, bare litt trøtt. Ok. Du får sjekke hvis du fortsetter å føle deg veldig sliten. Jeg hadde lite jern gjennom svangerskapet, og måtte fortsette 3 mnd etter fødsel.Vi mister jo litt blod under fødselen og renselsen. Først nå de siste mnd jeg føler meg mer "normal" igjen. Men om det er pga jernlagrene vet jeg ikke. Merker selv jeg blir mer sliten på kvelden av å trene, da gjør det jo ingenting. Sovner fort da Men på dagtid får jeg mer energi, og det syns jeg er deilig Ja, skulle ønske jeg kunne sovnet fort, men i går ble det ikke natt her i huset før halv tolv:( Tror hun hadde vondt i magen, noe hun aldri pleier å ha. Holder det at de såvidt smaker med tunga på noe nytt for at de får vondt i magen? Flink mann du har, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå