bonkeline Skrevet 20. mars 2012 #51 Skrevet 20. mars 2012 I morgen den dag skal jeg bestille den videoen jeg og. ...kan noen minne meg på det, tror dere??
Leoliten Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #52 Skrevet 20. mars 2012 I morgen den dag skal jeg bestille den videoen jeg og. ...kan noen minne meg på det, tror dere?? Jeg har gått inn på cdon.com, men jeg tror det er for mange herfra som har bestilt, for den er ikke på lager lenger......
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #53 Skrevet 21. mars 2012 De selger den også på play.com. Men der inne fant jeg også en samling jeg heller ville kjøpt: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/25664464/Jillian-Michaels-The-Collection-Box-Set/Product.html?searchstring=jillian+michaels&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search To av dem (banish fat og no more trouble zones) brukte jeg etter jeg hadde brukt nivå 3 en god stund, og disse var fantastiske for kondisjon og oppstramming:)
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #54 Skrevet 21. mars 2012 Da er jeg også i gang! Føles kjempegodt, kjenner nesten at jeg er støl allerede i kveld så gruer litt til i morgen, må være tungt å trene det samme hver dag hvis man blir så støl? Hvor langt har dere ander kommet da? gøy hvis man kan følge noen som er ca på samme sted, ble min første dag i dag da, 29 igjen, juhu, hehe. Veide vektene mine på kjøkkenvekta, di var 1,5 kg. Stølheten blir mindre for hver dag. Etter min første økt klarte jeg knapt å løfte snuppa dagen etter pga push-upsene. I går gjorde jeg den for 4 gang (torsdag, lørdag,mandag, tirsdag), og i dag kjenner jeg nesten ingenting. Man merker rask progresjon selv om det er tøft i starten.
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #55 Skrevet 21. mars 2012 De selger den også på play.com. Men der inne fant jeg også en samling jeg heller ville kjøpt: http://www.play.com/...urlrefer=search To av dem (banish fat og no more trouble zones) brukte jeg etter jeg hadde brukt nivå 3 en god stund, og disse var fantastiske for kondisjon og oppstramming:) Ser de har den på cdon også, da får du den litt raskere.
zassy☆ Skrevet 21. mars 2012 #56 Skrevet 21. mars 2012 Er faktisk nesten ikke støl i dag, nesten så jeg er skuffet, hehe. Men men, gleder meg til ny runde senere i dag/kveld Hvilken dag har du kommet på Leelo?
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #57 Skrevet 21. mars 2012 Er faktisk nesten ikke støl i dag, nesten så jeg er skuffet, hehe. Men men, gleder meg til ny runde senere i dag/kveld Hvilken dag har du kommet på Leelo? Skal ha min 5. i dag håper jeg. Hvis du ønsker, så kan du selvfølgelig sjekke nivå 2 og gjøre det, må ikke ha nivå 1 10 dager hvis det er for enkelt. Men jeg syns overgangen fra nivå 1-2 var mye tyngre enn fra 2-3, var noen øvelser på nivå 2 som gikk mye på skuldre/armer jeg kjente godt. Jeg kommer til å ta nivå 1 i enten 10 dager, eller slutter før hvis jeg føler det blir "enkelt".
Babygirl Juni11 Skrevet 21. mars 2012 #58 Skrevet 21. mars 2012 Ååå dette må jeg slenge meg på. Hvor får man bestilt denne treningsvideoen?
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #59 Skrevet 21. mars 2012 ÅÅÅ dette mÅ jeg slenge meg pÅ. Hvor fÅr man bestilt denne treningsvideoen? cdon, men den er utsolgt, men du kan kjøpe den samlepakken med 4 stk, da er den inkl til kr 249:) Ellers kan du kjøpe kun den ene pÅ play.com
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #60 Skrevet 21. mars 2012 Er faktisk nesten ikke støl i dag, nesten så jeg er skuffet, hehe. Men men, gleder meg til ny runde senere i dag/kveld Hvilken dag har du kommet på Leelo? Skal ha min 5. i dag håper jeg. Hvis du ønsker, så kan du selvfølgelig sjekke nivå 2 og gjøre det, må ikke ha nivå 1 10 dager hvis det er for enkelt. Men jeg syns overgangen fra nivå 1-2 var mye tyngre enn fra 2-3, var noen øvelser på nivå 2 som gikk mye på skuldre/armer jeg kjente godt. Jeg kommer til å ta nivå 1 i enten 10 dager, eller slutter før hvis jeg føler det blir "enkelt". Prøvde meg nettopp på nivå 2, PUH...var ikke styrkeøvelsene som var tyngst, men kondisjonsøvelsene merket jeg:)) Renner svette her:)
bonkeline Skrevet 21. mars 2012 #61 Skrevet 21. mars 2012 Supervideoboks bestilt! Regninger betalt. Teit facebookspill spilt. På tide med mat og klesvask.
LanzaroteJenta Skrevet 21. mars 2012 #62 Skrevet 21. mars 2012 Mmm...Naar har dere tid til aa trene? Min lille sover bare 30minutters lurer, og da pröver jeg aa faa tatt oppvaska, feie over gulvet og saa sjekker jeg facebook og DIB (he he. Prioritering...) Leo sovner stort sett mellom 18.00-19.00, men da pröver kjäresten og jeg aa faa litt tid sammen. Vi spiser osv.. Det er bare Onsdager da jeg gaar paa Zumba som er virkelig avsatt tid til trening. Ellers saa er det jo trilleturene da
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #63 Skrevet 21. mars 2012 Mmm...Naar har dere tid til aa trene? Min lille sover bare 30minutters lurer, og da pröver jeg aa faa tatt oppvaska, feie over gulvet og saa sjekker jeg facebook og DIB (he he. Prioritering...) Leo sovner stort sett mellom 18.00-19.00, men da pröver kjäresten og jeg aa faa litt tid sammen. Vi spiser osv.. Det er bare Onsdager da jeg gaar paa Zumba som er virkelig avsatt tid til trening. Ellers saa er det jo trilleturene da Jeg trener enten når hun sover i vugga på dagtid hvis jeg er heldig, ellers trener jeg når hun er våken, har henne i vippestol så hun kan se meg eller hun ligger på gulvet. Hender selvfølgelig at jeg må ta 10 sek pause hvis hun klager, men stort sett har det gått bra de 20 min...
zassy☆ Skrevet 21. mars 2012 #64 Skrevet 21. mars 2012 Leelo jeg har jo trent en del før så kanskje jeg har litt "grunnlag"? men er jo eeevigheter siden så tror nok jeg tar det rolig og holder meg til planen og nivå 1 i ti dager, er redd for å få skader. Og jeg syntes jo det var tungt i går, et par ganger greide jeg ikke holde armene oppe like lenge som på videoen så er jo tøft nok for meg! Hadde bare forventet mer stølhet, hehe! Men det er jo like greit Lanzerotejenta i går trente jeg etter hun hadde lagt seg, og ser for meg at det blir det fremover eller på ettermiddag når samboer er hjemme, hun sover så korte dupper her + at jeg må dusje etterpå og det er vanskelig når jeg har henne alene, hun er ganske utålmodig, hadde vi hatt større bad hadde det vært lettere å ha henne på badet mens jeg dusjet men det går nesten ikke :/ Men som nevnt så tar det bare tjue minutter så er fort gjort, du får få kjæresten til å trene sammen med deg så har dere kjærestetid likevel!
zassy☆ Skrevet 21. mars 2012 #65 Skrevet 21. mars 2012 åh hadde skrevet et langt innlegg så forsvant det..men i korte trekk: jeg har trent! hehe. Flere? synes den der "sidelaunchen" er så tung jeg..svir skikkelig i armene der! Stolt med to dager godterifri og to dager med trening
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #66 Skrevet 21. mars 2012 åh hadde skrevet et langt innlegg så forsvant det..men i korte trekk: jeg har trent! hehe. Flere? synes den der "sidelaunchen" er så tung jeg..svir skikkelig i armene der! Stolt med to dager godterifri og to dager med trening nivå 2? litt usikker på hvilken øvelse du mener---
zassy☆ Skrevet 21. mars 2012 #67 Skrevet 21. mars 2012 nei nivå 1 har ikke sett på 2 enda jeg, det er den helt på slutten der man siger ned til sidene på bena med armene rett ut! puh
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #68 Skrevet 21. mars 2012 nei nivå 1 har ikke sett på 2 enda jeg, det er den helt på slutten der man siger ned til sidene på bena med armene rett ut! puh Ja, fytti, det er den tyngste for meg og. Pleier å bruke mine 1 kgs der:)
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 21. mars 2012 #69 Skrevet 21. mars 2012 Da har jeg og invistert i den DVD`n, så nå skal jeg og bli sprek Hvor har dere kjøpt vekter?
Leelo Skrevet 21. mars 2012 #70 Skrevet 21. mars 2012 [quote name=Prinsen og mamma`n ' timestamp='1332360654' post='144098325] Da har jeg og invistert i den DVD`n, så nå skal jeg og bli sprek Hvor har dere kjøpt vekter? KJøpte mine på sportsbutikk, koster ikke særlig:)
zassy☆ Skrevet 23. mars 2012 #71 Skrevet 23. mars 2012 Henger dere fortsatt med?? Hadde min tredje dag i går jeg, må innrømme at det var litt tungt å faktisk gjøre videoen i går, begynner allerede å bli litt lei av det samme hver dag, hehe, men jeg gjennomførte Godterikuttet har gått merkelig bra! Passer på å spise litt mer til måltider så jeg er jevnt mett. Det er akkurat som når jeg vet at jeg ikke kan spise sjokolade så vurderer jeg det ikke heller. Men i morgen er det lørdag... kanskje det ødelegger alt!
Pix Skrevet 23. mars 2012 #72 Skrevet 23. mars 2012 Jeg vil og bestille video! Jeg trener styrke i sirkel tirsdager og prøver å gå litt turer på ettermiddagene, men kunne tenkt meg et kjapt styrkeprogram på dagtid! Er jo kjempe hyggelig å være på gulvet med snuppa:) Jeg har vært sukkerfri i 2 uker nå, og trent 4 ganger i uka. Jeg konkurrerer med en venninne. Vi må gi beskjed om vi spiser noe vi ikke skal (såkalt er det 2-1 til meg!) og vi har som mål å ta av 5 kg innen 1. juli. Alt i alt er målet 10 kg. Innen jul forhåpentligvis:) Vil ta det i riktig tempo! Anbefaler å bruke en venninne eller kanskje noen her inne som motiverer litt i forhold til godterier! Går jo så fint, over all forventning!
Leelo Skrevet 23. mars 2012 #73 Skrevet 23. mars 2012 Flinke dere er m godteri! Jeg har trent hver dag denne uken, har unnagjiort dag 6, men godteri har jeg ikke klart å styre unna:( Men men, får være fornøyd med trening og tur hver dag...Blir kanskje kun turgåing i helgen tror jeg. Må liksom ha frisk luft hver dag... Eller så skjønner jeg at du kan bli "lei" øvelsene. Var derfor jeg supplerte med nye videoer etter ca 2 mnd. Da disse er 45 min,har jeg bestilt to stk som tar 30 min, ene for mage og andre for rumpe/lår. Høres sikkert helt hektet ut, men jeg elsker JM sine videoer, passer meg veldig godt, for jeg er absolutt ikke noen helsestudiotype:))
Leelo Skrevet 23. mars 2012 #74 Skrevet 23. mars 2012 Henger dere fortsatt med?? Hadde min tredje dag i går jeg, må innrømme at det var litt tungt å faktisk gjøre videoen i går, begynner allerede å bli litt lei av det samme hver dag, hehe, men jeg gjennomførte Godterikuttet har gått merkelig bra! Passer på å spise litt mer til måltider så jeg er jevnt mett. Det er akkurat som når jeg vet at jeg ikke kan spise sjokolade så vurderer jeg det ikke heller. Men i morgen er det lørdag... kanskje det ødelegger alt! Litt kos på lørdager kan du nok unne deg med god samvittighet:))
zassy☆ Skrevet 24. mars 2012 #75 Skrevet 24. mars 2012 Ja jeg har ikke dårlig samvittighet, tenker mer på at hvis jeg først begynner å spise godterier igjen så greier jeg kanskje ikke stoppe, hehe, men vi får se.samboer er også med å vi syntes det var litt rart igår på en fredagskveld å ikke kose seg med godis, men det gikk helt greit, er jo bare så vant til det. På søndager også er det typisk med film og smågodter, men vi er føre var og har kjøpt inn vaniljekesam og jordbær så vi har noe annet å kose oss med så vi ikke faller for fristelsen å drar på kiosken.god helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå