LanzaroteJenta Skrevet 7. mars 2012 #26 Skrevet 7. mars 2012 Så bra tråd! Jeg gifter meg i august og har et press så det holder.. Har lagt ut ukens treningsplan her: http://www.aktivmamma.blogspot.com Blitt litt mye trening og jobb i barseltiden så må bremse litt denne uken.. Knær og rygg er fortsatt slarkete etter svangerskapet. Jeg foretrekker trening utendørs, men i dag måtte jeg kaste inn håndkle - orker ikke det gufseværet som er utenor døren i dag så det ble skikkelig stram opp på stuegulvet i stedet : )) Ser noen lurte på dette med amming og trening - man kan ikke trene bort amming, men man kan stresse det bort... Så tenk positivt selv om man kanskje gjerne skulle hatt tilbake kroppen i går : )) Er det deg paa bildet? Wow!
La rubia Skrevet 7. mars 2012 #27 Skrevet 7. mars 2012 Så bra tråd! Jeg gifter meg i august og har et press så det holder.. Har lagt ut ukens treningsplan her: http://www.aktivmamma.blogspot.com Blitt litt mye trening og jobb i barseltiden så må bremse litt denne uken.. Knær og rygg er fortsatt slarkete etter svangerskapet. Jeg foretrekker trening utendørs, men i dag måtte jeg kaste inn håndkle - orker ikke det gufseværet som er utenor døren i dag så det ble skikkelig stram opp på stuegulvet i stedet : )) Ser noen lurte på dette med amming og trening - man kan ikke trene bort amming, men man kan stresse det bort... Så tenk positivt selv om man kanskje gjerne skulle hatt tilbake kroppen i går : )) Så kjekt at du blir med på tråden du også! Du har jo et perfekt mål til å komme i fasong til høsten! Alle vil jo se sitt beste ut til sitt eget bryllup! så grei blogg du har. Driver du med bodybuilding i tillegg om det er deg på bildet? muskuløs og vakker En dag...*drømmer*...
♥ Min engel ♥ Skrevet 7. mars 2012 #28 Skrevet 7. mars 2012 Tror det viktigste er å kutte ut all den usunne maten, men få i oss nok energi til å både kunne amme og trene og ta oss av disse små.... Blir ikke trening i dag, her har hun vært våken mange mange ganger i natt, så jeg er helt i ørske...er på nippet til å kaste inn håndkle og begynne med grøt.... Jaja, høres ut som om folk er inspirerte i alle fall:) Ja, det er jeg enig i. Nå når vi ammer må vi ikke glemme å spise masse mat. Men sunn mat Er det jeg har gjort for å gå ned mine 20 graviditetskg. Også har jeg gått tur med vogn. Alt av snop hører kun til i helgene. Men nå skal kroppen strammes opp. Så trente litt styrke på mandag og jogget igår. Idag har jeg hatt treningsfri. Venter på at JM treningsvideo kommer i posten, gleder meg
bonkeline Skrevet 7. mars 2012 #29 Skrevet 7. mars 2012 Jeg er med! Haha, var jo akkurat dette jeg foreslo inne på andre tråden. Glimrende! Jeg skal ha en times aktivitet hver eneste dag i mars (blir som regel trilleturer, med trening nå og da), og har kutta godteri på hverdagene. (Fredag etter tre og søndag er HELG, folkens!)
Transversus Skrevet 8. mars 2012 #30 Skrevet 8. mars 2012 Så bra tråd! Jeg gifter meg i august og har et press så det holder.. Har lagt ut ukens treningsplan her: http://www.aktivmamma.blogspot.com Blitt litt mye trening og jobb i barseltiden så må bremse litt denne uken.. Knær og rygg er fortsatt slarkete etter svangerskapet. Jeg foretrekker trening utendørs, men i dag måtte jeg kaste inn håndkle - orker ikke det gufseværet som er utenor døren i dag så det ble skikkelig stram opp på stuegulvet i stedet : )) Ser noen lurte på dette med amming og trening - man kan ikke trene bort amming, men man kan stresse det bort... Så tenk positivt selv om man kanskje gjerne skulle hatt tilbake kroppen i går : )) Er det deg paa bildet? Wow! Ja, det er meg for noen år siden. Da hadde jeg kun fått ett barn hehe- får se om jeg kommer meg tilbake nå som jeg har fått nr 2.. )
LanzaroteJenta Skrevet 8. mars 2012 #31 Skrevet 8. mars 2012 Har ikke hatt tid til aa tenke "sunt" i dag. Har värt paa fysio med bebis, og saa fartet vi litt rundt paa et kjöpesenter noen timer (regnes som trilletur?) Ellers saa maa jeg si at aa pröve klär med denne kroppen fóles som en treningsökt (er det speilet det er noe feil med?) Denne helgen skal vi paa hotel og kose oss, saa med inkludert halvpensjon blir nok flinkheten satt paa hold frem til Mandag. Regner med at det blir masse spaserturer og spa Jippiiii!
Leoliten Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #32 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har prøvd å være flink denne uken, men fra i morgen legger jeg ting litt hyllen, da vi skal på en ukes ferie... Men tror jeg kommer til å få litt spark i rumpa da, for jeg har ikke akkurat kropp til varme og sol nå, så jeg kommer til å være klar for å jobbe mot Sommerkroppen når jeg er tilbake! :-)
Transversus Skrevet 9. mars 2012 #33 Skrevet 9. mars 2012 Tror det viktigste er å kutte ut all den usunne maten, men få i oss nok energi til å både kunne amme og trene og ta oss av disse små.... Blir ikke trening i dag, her har hun vært våken mange mange ganger i natt, så jeg er helt i ørske...er på nippet til å kaste inn håndkle og begynne med grøt.... Jaja, høres ut som om folk er inspirerte i alle fall:) Skal du eller babyen få grøt da Leelo ? Har jo hørt om barnematdietten mener jeg
La rubia Skrevet 10. mars 2012 #34 Skrevet 10. mars 2012 Da har jeg gjort det skumleste i veien til sommerkroppen. Jeg har hatt måledag. Etter en 5 dager med trening og bra kosthold så føler jeg meg svært mye bedre! Og føler virkelig jeg er på rett vei.Den oppblåste magen er borte og fordøyelsen er allerede blitt bedre. Det går fort i svingene når man første setter i gang. Men å ta bilder av sin egen kropp den første uka var ikke bare gøy for å si det sånn. Etter noen falte tårer bet jeg tenna sammen. Dette skal gi meg viljestyrke til å nå målene jeg har satt meg. Jeg vet at det vil koste tid og prioriteringer for å få det til. Men nå er jeg enda mer innstilt på å få dette til og jeg skal ikke jukse. å jukse en gang fører til at man jukser flee ganger. Og da hopper man som regel av laset. Det skal jeg ikke tillate meg. Nå når jeg har bearbeidet tankene i hodet og målene jeg har satt meg så gleder jeg meg faktisk til neste måling. Hvordan ligger dere andre ann? Har dere fått komt i gang? Hva skal til for at dere skal nå målet? Stå på jenter! vi kan klare dette!!
Mamma4livet Skrevet 10. mars 2012 #35 Skrevet 10. mars 2012 Da er treningsvideoen allerede kommet i posten så i morgen starter jeg!
La rubia Skrevet 14. mars 2012 #36 Skrevet 14. mars 2012 Da er treningsvideoen allerede kommet i posten så i morgen starter jeg! Og hvordan var den nye Videoen? Er det greie øvelser? Kanskje jeg skal skaffe meg den jeg også Hvordan går det med dere andre? Er det fortsatt noen som henger på? Det har vært stille i det siste......
Tiina¤ Skrevet 14. mars 2012 #37 Skrevet 14. mars 2012 Jeg er med også Går på turer hver dag med vogn og bikkje. Har prøvd å jogge, men fikk vondt i keisersnitt såret, så det får jeg vente med noen uker til. Synes at det er vanskelig å si nei-takk til snup og det gjør ikke akkurat lettere at min kjære sitter ved siden av og spiser sjokolade Jeg går med skritt-telleren fra dytt.no (Er det flere dyttere her? Hadde vært gøy å konkurere med skritt! )Jeg skal til bryllup i juni og noen kilo lettere bør jeg bli for å få på meg kjole
Mamma4livet Skrevet 14. mars 2012 #38 Skrevet 14. mars 2012 Treningsvideoen er super. Enkle, men effektive øvelser. Man trenger kun matte og et par små vekter. (her kan du feks bruke fylte små brusflasker dersom du ikke har vekter)
Leelo Skrevet 15. mars 2012 #39 Skrevet 15. mars 2012 Tror det viktigste er å kutte ut all den usunne maten, men få i oss nok energi til å både kunne amme og trene og ta oss av disse små.... Blir ikke trening i dag, her har hun vært våken mange mange ganger i natt, så jeg er helt i ørske...er på nippet til å kaste inn håndkle og begynne med grøt.... Jaja, høres ut som om folk er inspirerte i alle fall:) Skal du eller babyen få grøt da Leelo ? Har jo hørt om barnematdietten mener jeg Tihi...ble nok babyen... Men ja, har hatt kompiser som sverget til barnemat og ekstrem trening, men tror jeg står over:))
Leelo Skrevet 15. mars 2012 #40 Skrevet 15. mars 2012 Treningsvideoen er super. Enkle, men effektive øvelser. Man trenger kun matte og et par små vekter. (her kan du feks bruke fylte små brusflasker dersom du ikke har vekter) Så kjekt at du liker den! jeg rotet frem min i dag og har tatt en runde på nivå 1...merker at kroppen har lagt i dvale i ca ett år...men skal prøve å være standhaftig; har jo gjort dette før og vet den gir resultater...
Leoliten Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #41 Skrevet 19. mars 2012 Hei alle sammen! Da er jeg tilbake fra ferie! Klar for å jobbe hardt for sommerkroppen 2012! Hvordan går det med dere? Jeg skal bestille Jillian Michaels DVDen i dag tenkte jeg! :-) Denna magen skal vekk! he he.....
♥ Min engel ♥ Skrevet 19. mars 2012 #42 Skrevet 19. mars 2012 Hei Leoliten Har vært slapp i uken som var ift til trening. Trente bare to ganger. Og spiste litt for mye usunt. Men dennne uken skal jeg stå på, kun 3 uker til jeg drar til syden nå. Så har dårlig tid!! Hvordan var det på reisen, vil ha tips. Kanskje du heller kan svare på det den andre tråden våres JM treningsvideoen er kjempe god, blir mega sliten av de 20 min
LanzaroteJenta Skrevet 19. mars 2012 #43 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har ikke värt like flink som jeg hadde planlagt Hadde en kompis fra Norge her i forrige uke, og da ble det aa henge med dem de fleste dagene, og slikt blir det lite trening av. Men; jeg har hvertfall ikke gaatt opp noe Har kost meg i helgen, og kjörer paa igjen fra idag. Hei og hopp!
Leelo Skrevet 19. mars 2012 #44 Skrevet 19. mars 2012 Her har jeg trent annenhver dag med JM videoen. Etter første dag var jeg vanvittig STIV i overkroppen, men etter 3.gang merker jeg ikke så mye:) Sist var jeg flink og trente hver dag i 30 dager (10 dager på hvert nivå), men nå tror jeg at jeg skal si meg fornøyd med 5 dager i uken. MEN mitt største problem er at jeg ikke klarer å slutte å spise godteri...spiste masse i helgen, og i dag måtte jeg bare ha en snickers... Jaja...fokuset mitt er jo å stramme opp, og sist jeg gjorde dette gjorde jeg ikke noe med kostholdet og ble allikevel godt trent:)
zassy☆ Skrevet 20. mars 2012 #45 Skrevet 20. mars 2012 Hei hei kan jeg få være med?? trenger noen skikkelige spark i rumpa når det gjelder trening..tenker hele tiden at i morgen starter jeg..men gjør aldri det! Går det greit å trene selv om dere har små som er våkne på nettene? Det er liksom min unnskyldning hele tiden, er så utrolig trett enkelte dager pga mye nattestyr så da prioriterer jeg å slappe av..men bare en halvtime hadde jo sikkert hjulpet på, iallefall til å fått komme i gang. Kanskje jeg også skal bestille den videoen dere snakker om, er medlem av treningssenter, men trenger å komme litt i gang hjemme først tror jeg. Skal til syden etterhvert så må komme i gang!! Får pønske ut noen delmål og lage en eksakt plan, det tror jeg er lurt for å komme noen vei. Jeg skal ta tak i kostholdet samtidig tenker jeg, eller spiser det jeg vil av mat men kutte ut alt godteri med unntak av lørdag, bare det tror jeg vil merkes godt for jeg spiser godterier HVER dag :S
Leelo Skrevet 20. mars 2012 #46 Skrevet 20. mars 2012 Hei hei kan jeg få være med?? trenger noen skikkelige spark i rumpa når det gjelder trening..tenker hele tiden at i morgen starter jeg..men gjør aldri det! Går det greit å trene selv om dere har små som er våkne på nettene? Det er liksom min unnskyldning hele tiden, er så utrolig trett enkelte dager pga mye nattestyr så da prioriterer jeg å slappe av..men bare en halvtime hadde jo sikkert hjulpet på, iallefall til å fått komme i gang. Kanskje jeg også skal bestille den videoen dere snakker om, er medlem av treningssenter, men trenger å komme litt i gang hjemme først tror jeg. Skal til syden etterhvert så må komme i gang!! Får pønske ut noen delmål og lage en eksakt plan, det tror jeg er lurt for å komme noen vei. Jeg skal ta tak i kostholdet samtidig tenker jeg, eller spiser det jeg vil av mat men kutte ut alt godteri med unntak av lørdag, bare det tror jeg vil merkes godt for jeg spiser godterier HVER dag :S Videoen anbefales:) Du er som meg; godteri HVER dag...uff... Tror ikke jeg klarer vente helt til lørdag, men kanskje bare en liten godteribit istedet for 10:))
zassy☆ Skrevet 20. mars 2012 #47 Skrevet 20. mars 2012 Leelo ja skal sjekke den ut, hvor bestilte du den? ja uff den sjokoladen, min verste fiende og beste venn, hehe! Men i dag starter jeg godterikuttet og det går foreløpig helt strålende, men det er fordi jeg har handlet inn annet jeg kan knaske på og da er det lettere, når jeg holder meg mett stort sett hele tiden og spiser godt til måltidene er det litt lettere. Nå kommer jeg heller til å fråtse i frukt og lignende fremover, bedre enn å spise sjokolade uansett! Du er flink hvis du klarer å begrense deg, jeg er ikke så god på det... har jeg det i hus så blir det spist så nå må jeg bare være streng med meg selv så får vi se hvor lenge det holder, hehe, men jeg er supermotivert
zassy☆ Skrevet 20. mars 2012 #48 Skrevet 20. mars 2012 nå holder jeg på å laster ned videoen, jippi da kan jeg prøve den i kveld allerede, gleder meg! hehe. Har noen vekter liggende et sted også men vet ikke hvor tunge de er, kanskje 1,5 kg..eller bare 1..hvor tungt løfter dere? Er poenget med videoen at man skal gjøre den hver dag i 30 dager?
Leelo Skrevet 20. mars 2012 #49 Skrevet 20. mars 2012 nå holder jeg på å laster ned videoen, jippi da kan jeg prøve den i kveld allerede, gleder meg! hehe. Har noen vekter liggende et sted også men vet ikke hvor tunge de er, kanskje 1,5 kg..eller bare 1..hvor tungt løfter dere? Er poenget med videoen at man skal gjøre den hver dag i 30 dager? Cdon selger den for kr 99. Jeg hat ett sett vekter med 1 kg, og et sett med 1,5. Jeg varierer etter de ulike øvelsene nå i begynnelsen, men satser på å kun bruke 1,5 til slutt. Ja, poenget er hver dag i 30 dager, sist gjorde jeg nivå 1 10 dager, 2 10 dager og 3 10 dager, og etter det kun nivå 3 en mnd til for deretter å utvide med to andre 45 min videoer fra JM. Men med to unger i huset vet jeg at det ikke er sikkert at jeg får gjort det hver eneste dag, men man får nok samme resultat, bare at det tar litt lenger tid:)
zassy☆ Skrevet 20. mars 2012 #50 Skrevet 20. mars 2012 Da er jeg også i gang! Føles kjempegodt, kjenner nesten at jeg er støl allerede i kveld så gruer litt til i morgen, må være tungt å trene det samme hver dag hvis man blir så støl? Hvor langt har dere ander kommet da? gøy hvis man kan følge noen som er ca på samme sted, ble min første dag i dag da, 29 igjen, juhu, hehe. Veide vektene mine på kjøkkenvekta, di var 1,5 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå