Gå til innhold

1 mnd siden MA og noe er i gjære..

Indigo 08-10-13

Anbefalte innlegg

Tok pillene for å støte ut graviditets restene for nøyaktig en mnd siden. Var da nesten ni uker på vei. Hcg var på 26 forrige tirsdag. Vi har hatt sex jevnlig. De siste par dagene har jeg fått så sinnsyk vonde bryst. Akkurat slik som da jeg var gravid. Er det virkelig mulig å bli så kjapt gravid?

Fortsetter under...

Hei. Blødde friskt i en uke, så avtok det. Etter ca 10 dager var det mer brunt og sparsommelig. Og etter 14 dager stoppet det opp. Har liksom ventet på el uten å ha klart å avdekke den med billig strips.. Men nå begynner jeg å lure siden puppene er så sinnsyk vonde hele tiden..

Hvordan går det med deg?

Annonse

Er virkelig ikke umulig å bli gravid igjen med en gang, har hørt om flere som har opplevd det :) To uker siden utskrapning etter ma her, men her tør ikke mannen å røre meg for mensen har kommet tilbake, han tør ikke ta noen sjanser på å ikke høre på legene:-P. Hi, du får prøve å ta en test om noen dager :)

Noe har helt klart vært i gjære, selv om det ikke helt var det jeg håpet på, så er jeg samtidig lettet over at tanta kom igår, 4 uker og 2 dager siden MA. Eller nøyaktig 4 uker etter jeg tok cytotec. Så litt glad for at det ikke varte og drøyde i all evighet, nå håper jeg å være tilbake i normal gjenge med syklus..

hei! jeg mistet 3 januar, var da 8+4 uker, har hatt en mens, og er nå gravid igjen :) har termin nøyaktig 3 måneder etter den første terminen,så her gikk det fort. Vi har ikke prøvd å bli gravid denne gangen, tenkte at det fikk komme når kroppen var klar, å det var han vist fort :D

Måtte også ta cytotec, så det er håp for dere også, masse lykke til!! :)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...