Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 jeg er 5 uker på vei idag, men begynte å blø ganske mye igår, var hos legen og tok hcg test, skal ta ny test på torsdag og få svaret på den andre... er virkelig redd for at jeg opplever en SA har ikke hatt noen smerter i forbindelsen med blødningen, og har hatt på meg bind inatt, men ikke blødd noe i det, men er fortsatt blod når jeg tørker meg virker som om blødningen har roet seg litt ned i forhold til hvordan den var igår da, men ser egentlig ikke så mye håp... hvor mye og hvor lenge blødde dere da dere hadde SA?
mammas skatter <3 Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 jeg var 4+6 på vei da jeg mista. vokna med en konstant smerte og så gikk d flere timer før jeg begynte blø.- men graviditetssymptomene var borte. etter et par timer jeg begynte blø kom det koagulert blod og klumper/rester. så da viste jeg at det var over. lykke til. håper spiren klorer seg fast.
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2012 oki, hvor lenge holdt den blødningen på da? mistenker at dette har gått galdt, da det kom noen sånne småklumper igår kveld i 23 tiden da jeg var på do men har også lest at hvis flere egg ble befruktet, kan man miste det ene, men at det fortsatt er en igjen... lever i "bitteliten" tro på at det kan gå bra, men er veldig realistisk også..
mammas skatter <3 Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 blødde ei lita uke. men blødde ikke så mye. men det er veldig forkjellig man opplever en sa. vart du henvist til ul?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2012 nei, ble ikke henvist til ul, men skal tilbake på torsdag, så skal spørre da... for min del, så virker det nesten som om blødningen roer seg ned litt idag... men har jeg hatt en SA, så var nok denne graviditeten her "ment to be".. da er det bare å se fremover og prøve igjen, men utrolig kjipt uansett, siden det endelig klaffet liksom...
mammas skatter <3 Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 ja forstår deg kjempemye. får bare håpe :/
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2012 ja, er ikke så mye annet man får gjort
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Fint å holde seg fast i håpet, men samtidig er det greit å være realistisk og.... Jeg har nettop mistet og det er realisten i meg som gjør at det går greit selvom hele opplevelsen såklart er kjempekjip.... Du får prøve å stelle godt med deg selv de neste dagene, uansett utfall er det lite annet du kan gjøre til eller fra:)
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2012 Fint å holde seg fast i håpet, men samtidig er det greit å være realistisk og.... Jeg har nettop mistet og det er realisten i meg som gjør at det går greit selvom hele opplevelsen såklart er kjempekjip.... Du får prøve å stelle godt med deg selv de neste dagene, uansett utfall er det lite annet du kan gjøre til eller fra:) sant det... får bare prøve å slappe litt av og vente på svar på hcg prøven på torsdag... og gikk det ikke, så får man bare prøve på nytt, har ihvertfall fått bekreftet at jeg kan bli gravid igjen, så får krysse fingre og tær at det klaffer bedre neste gang
Anon-Cru Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 For min del begynte det med litt lyserosa blod, dette fortsatte i hele 8 døgn før smertene kom og jeg begynte å blø masse. Når smertene kom tok det bare et par timer før alt var over – jeg var syv uker på vei (seks da jeg begynte å blø). Man hører jo at ting er forskjellig fra kvinne til kvinne, men for min del var det ingen tvil om hva som skjedde når det kom, føltes nesten som en fødsel, og når jeg gikk på do var det ingen tvil om hva som var støtt ut. Legen min sa at jeg bare måtte vente og se, og det er nok ikke så mye mer de kan si til deg heller, enn så lenge L
AngryBird Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Fint å holde seg fast i håpet, men samtidig er det greit å være realistisk og.... Jeg har nettop mistet og det er realisten i meg som gjør at det går greit selvom hele opplevelsen såklart er kjempekjip.... Du får prøve å stelle godt med deg selv de neste dagene, uansett utfall er det lite annet du kan gjøre til eller fra:) sant det... får bare prøve å slappe litt av og vente på svar på hcg prøven på torsdag... og gikk det ikke, så får man bare prøve på nytt, har ihvertfall fått bekreftet at jeg kan bli gravid igjen, så får krysse fingre og tær at det klaffer bedre neste gang Ikke sånn for å være kjip, men er ikke sikkert du får noe endelig svar på torsdagen. De vil da ta en ny prøve også må du igjen vente på svar for å se om den har økt.... Men om du fortsatt blør da så kan du kanskje be om å bli undersøkt så de ser hvor blodet kommer fra. Kjenner veeeeldig godt til den frustrerende ventetiden. For min del var ventinga og usikkerheten værre enn å få det endelige svaret, men mulig jeg er litt rart skrudd sammen Godt å ha en slags positiv holdning uansett, hjelper ikke for noenting å grave seg helt ned (jeg skrev vist som anonym i stad, men pytt pytt ) Endret 6. mars 2012 av AngryBird
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2012 Fint å holde seg fast i håpet, men samtidig er det greit å være realistisk og.... Jeg har nettop mistet og det er realisten i meg som gjør at det går greit selvom hele opplevelsen såklart er kjempekjip.... Du får prøve å stelle godt med deg selv de neste dagene, uansett utfall er det lite annet du kan gjøre til eller fra:) sant det... får bare prøve å slappe litt av og vente på svar på hcg prøven på torsdag... og gikk det ikke, så får man bare prøve på nytt, har ihvertfall fått bekreftet at jeg kan bli gravid igjen, så får krysse fingre og tær at det klaffer bedre neste gang Ikke sånn for å være kjip, men er ikke sikkert du får noe endelig svar på torsdagen. De vil da ta en ny prøve også må du igjen vente på svar for å se om den har økt.... Men om du fortsatt blør da så kan du kanskje be om å bli undersøkt så de ser hvor blodet kommer fra. Kjenner veeeeldig godt til den frustrerende ventetiden. For min del var ventinga og usikkerheten værre enn å få det endelige svaret, men mulig jeg er litt rart skrudd sammen Godt å ha en slags positiv holdning uansett, hjelper ikke for noenting å grave seg helt ned (jeg skrev vist som anonym i stad, men pytt pytt ) er forberedt på mere ventetid, men innerst inne vet jeg nok allerede svaret, men man lever jo altid litt i "troen". hjelper meg veldig det å faktisk få forskjellige synspunkter fra dere syns dette forumet her er utrolig bra, og er så utrolig mange hyggelige og behjelpelige mennesker her maaaaaasse skryt til dere alle sammen her inne altså
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2012 For min del begynte det med litt lyserosa blod, dette fortsatte i hele 8 døgn før smertene kom og jeg begynte å blø masse. Når smertene kom tok det bare et par timer før alt var over – jeg var syv uker på vei (seks da jeg begynte å blø). Man hører jo at ting er forskjellig fra kvinne til kvinne, men for min del var det ingen tvil om hva som skjedde når det kom, føltes nesten som en fødsel, og når jeg gikk på do var det ingen tvil om hva som var støtt ut. Legen min sa at jeg bare måtte vente og se, og det er nok ikke så mye mer de kan si til deg heller, enn så lenge L når du var på do, var det mye som var støtt ut da?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 6. mars 2012 En god del, ja... :/ ok, jeg har hatt bare noen sånne "små slintrer" jeg da, hvis du skjønner? merker at håpet blir litt mindre og mindre nå men...
tingeling<3 Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 Hei du... jeg hadde en sa i januar var 5 uker på vei.begynte å små blø på kvelden...dagen etter ble det mer og d kom ut klumper. hadde ikke smerter . blødde i ca 2 dager.:-(
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2012 Hei du... jeg hadde en sa i januar var 5 uker på vei.begynte å små blø på kvelden...dagen etter ble det mer og d kom ut klumper. hadde ikke smerter . blødde i ca 2 dager.:-( det ser mer og mere ut som jeg faktisk opplever en SA da
AngryBird Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 Fint å holde seg fast i håpet, men samtidig er det greit å være realistisk og.... Jeg har nettop mistet og det er realisten i meg som gjør at det går greit selvom hele opplevelsen såklart er kjempekjip.... Du får prøve å stelle godt med deg selv de neste dagene, uansett utfall er det lite annet du kan gjøre til eller fra:) sant det... får bare prøve å slappe litt av og vente på svar på hcg prøven på torsdag... og gikk det ikke, så får man bare prøve på nytt, har ihvertfall fått bekreftet at jeg kan bli gravid igjen, så får krysse fingre og tær at det klaffer bedre neste gang Ikke sånn for å være kjip, men er ikke sikkert du får noe endelig svar på torsdagen. De vil da ta en ny prøve også må du igjen vente på svar for å se om den har økt.... Men om du fortsatt blør da så kan du kanskje be om å bli undersøkt så de ser hvor blodet kommer fra. Kjenner veeeeldig godt til den frustrerende ventetiden. For min del var ventinga og usikkerheten værre enn å få det endelige svaret, men mulig jeg er litt rart skrudd sammen Godt å ha en slags positiv holdning uansett, hjelper ikke for noenting å grave seg helt ned (jeg skrev vist som anonym i stad, men pytt pytt ) er forberedt på mere ventetid, men innerst inne vet jeg nok allerede svaret, men man lever jo altid litt i "troen". hjelper meg veldig det å faktisk få forskjellige synspunkter fra dere syns dette forumet her er utrolig bra, og er så utrolig mange hyggelige og behjelpelige mennesker her maaaaaasse skryt til dere alle sammen her inne altså Helt enig i at forumet er kjekkt å ha. Man lærer mye av å høre om andres dyrekjøpte erfaringer. Også er det veldig greit å se bredden av andres erfaringer, fra det ene ytterpunktet til det andre:) Men tror også det er viktig og sile ut litt, ikke lese ALT. Selv skal jeg snart ta en god pause fra hele BIM og prøve å fokusere litt mer på resten av livet, merker jeg blir sittende å lese litt for mye for tiden
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 6. mars 2012 Fint å holde seg fast i håpet, men samtidig er det greit å være realistisk og.... Jeg har nettop mistet og det er realisten i meg som gjør at det går greit selvom hele opplevelsen såklart er kjempekjip.... Du får prøve å stelle godt med deg selv de neste dagene, uansett utfall er det lite annet du kan gjøre til eller fra:) sant det... får bare prøve å slappe litt av og vente på svar på hcg prøven på torsdag... og gikk det ikke, så får man bare prøve på nytt, har ihvertfall fått bekreftet at jeg kan bli gravid igjen, så får krysse fingre og tær at det klaffer bedre neste gang Ikke sånn for å være kjip, men er ikke sikkert du får noe endelig svar på torsdagen. De vil da ta en ny prøve også må du igjen vente på svar for å se om den har økt.... Men om du fortsatt blør da så kan du kanskje be om å bli undersøkt så de ser hvor blodet kommer fra. Kjenner veeeeldig godt til den frustrerende ventetiden. For min del var ventinga og usikkerheten værre enn å få det endelige svaret, men mulig jeg er litt rart skrudd sammen Godt å ha en slags positiv holdning uansett, hjelper ikke for noenting å grave seg helt ned (jeg skrev vist som anonym i stad, men pytt pytt ) er forberedt på mere ventetid, men innerst inne vet jeg nok allerede svaret, men man lever jo altid litt i "troen". hjelper meg veldig det å faktisk få forskjellige synspunkter fra dere syns dette forumet her er utrolig bra, og er så utrolig mange hyggelige og behjelpelige mennesker her maaaaaasse skryt til dere alle sammen her inne altså Helt enig i at forumet er kjekkt å ha. Man lærer mye av å høre om andres dyrekjøpte erfaringer. Også er det veldig greit å se bredden av andres erfaringer, fra det ene ytterpunktet til det andre:) Men tror også det er viktig og sile ut litt, ikke lese ALT. Selv skal jeg snart ta en god pause fra hele BIM og prøve å fokusere litt mer på resten av livet, merker jeg blir sittende å lese litt for mye for tiden ja, jeg merker også at jeg kan bruke litt for mye tid her inne altså, men har nesten blit "avhengig" av dette forumet her men det er veldig kjekt hvis man har noen spørsmål, for man får raske svar.. tror også jeg skal begynne å sile ut litt av hva jeg leser, for har liksom lest absolutt alt jeg har kommet over her inne vettu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå