Klar*som*et*egg Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Hei Gratulerer til alle som endelig har fått nurket sitt og masse lykke til til dere som snart skal få treffe deres:) Jeg er 2 uker unna andre trimester og er spendt på tiden fremover. Har lest litt om doppler, og lurer på hvor tidlig man faktisk kan høre noe? Og om kanskje noen av dere i Oslo området har en dere kunne tenke dere å selge? Ønsker dere en flott dag, og krysser fingrene for de som evt. har termin i dag ;) Klem....
Valmuen Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Hei Jeg hørte hjertelyden fra uke 10, men hos meg kom og livmoren over bekkenet tidlig. Min veninne hørte ikke før uke 14. Så veldig forskjellig når man kan høre. Men er utrolig koselig å lytte og veldig beroligende når ikke man kjenner bevegelse enda Jeg har lyst til å spare min til neste gang, men kjøpte den (er en helt enkel type) til 350 på Teknikkmagasinet i Oslo, så er jo ikke fryktelig dyrt om du ikke finner en brukt. Masse lykke til med graviditeten!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Hei jeg har enså og si ny doppler du kan få kjøpe av meg. brukte den fra uke 11-16 ca, da begynte jeg å kjenne liv og trenger den ikke mer nå da jeg straks er over i 3 trimeseter... jippi Bor i oslo
Klar*som*et*egg Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2012 Det skjønner jeg godt Valmuen:) takk for lykke ønskningen:) Anonym, gratulerer med vel overstått 2 trimestere:) hvis du sender med en PM om pris og evt hente sted, så kjøper jeg gjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå