SuperMoM <3 Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Hva er egentlig terskelen for å kontakte føden? Ikke at jeg tror det blir noe for tidlig fødsel her,men har kjent et voldsomt nedpress de siste dagene,og i dag ble det verre. Rett før jeg gikk på do så ble det helt ekstremt,og da gikk litt av slimproppa mi. Har gått leeeenge før fødsel før,men tenker mest på det ekstreme nedpresset. 31uker i dag.
ariel78 Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Hvis det kan vente til dagen etter ville jeg ringt fastlege/ jordmor og hørt. Slimproppen kan jo mange uke før fødsel. Men er man veldig i tvil skader det jo ikke å ta en telefon og høre hva føden sier.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Du kan jo ringe føden og rådføre deg med de? - Det hadde jeg gjort
SuperMoM <3 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2012 Skader jo ikke med en tlf,men er litt sånn lei av sykehus bare Kjenner ikke meg noe bekymra,men funderte på om det er noe som er greit å få undersøkt. Det var i går kveld det skjedde og har hatt en del kynnere i natt,men kynnere har jeg jo hatt lenge..
Gjest sandyBay1 Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Her gikk noe av slimproppen for 2 uker siden og ennå har jeg ikke født. Mye kynnere og nedpress, men skjer ikke noe ennå nei :/ Er nå 36+4. Skal kanskje taes/ settes i gang neste uke. ( KS) Så ring fødepol for en Ctg reg og en ul
tonesnupp Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Hva er egentlig terskelen for å kontakte føden? Ikke at jeg tror det blir noe for tidlig fødsel her,men har kjent et voldsomt nedpress de siste dagene,og i dag ble det verre. Rett før jeg gikk på do så ble det helt ekstremt,og da gikk litt av slimproppa mi. Har gått leeeenge før fødsel før,men tenker mest på det ekstreme nedpresset. 31uker i dag. hei. jeg ville ringt føde siden deler av slimproppen gikk. Nå er det sånn at jeg ofte ringer pga komplikaajsoner i tvillingsvangerskap, og de sier altid til meg så bra at jeg ringer med en gang det er noe. det gjør det lettere for dem å hjelpe. så man skal ha lav terskel for å ringe. de oppmuntrer til at man skal ringe imitt tilfelle i alle fall. lykke til
SuperMoM <3 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2012 Med tvillinger så skal man ringe oftere,og det blir mye mer prioritert enn om man går med 1 barn i magen. Jeg ringte inn,men kun fordi jeg skulle være alene resten av dagen. Alt såg heldigvis bra ut,men ser ut til at h*n sparker nedover jah.
tonesnupp Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Med tvillinger så skal man ringe oftere,og det blir mye mer prioritert enn om man går med 1 barn i magen. Jeg ringte inn,men kun fordi jeg skulle være alene resten av dagen. Alt såg heldigvis bra ut,men ser ut til at h*n sparker nedover jah. så bra at alt så bra ut lykke til videre
SuperMoM <3 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2012 Jupp,var veldig godt å se det Vil ikke få smått helt enda
tonesnupp Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 japp litt tidlig enda. de får kose seg litt lenger inni maven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå