Bondejenta Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Ser meg i spegelen, og ser at fire fødsler gjer underverker med kroppen! Djiiises!
cheni Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Haha!! Her var det nr 4 som virkelig satte sine spor, deilig bollemage som aldri kommer til å forsvinne. Meeen, har aldri hatt noen ambisjoner om å se ut som en anorektisk supermodell heller, stolt over bolledeiga mi jeg
Bondejenta Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2012 Ha ha! Kan ikkje sei at eg er så veldig glad i magen min då men.. Dei tre siste kom på tre og eit halvt år... Halleluja kor lækkert ;-p
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Hehehe!!! Fyttigrisen jenter, nå ble jeg skikkelig glad! Det er så deilig å lese/høre at man kan se seg selv i speilet, dra på skuldrene og bare le av det man ser - etter 4 fødsler!! Dere er virkelig forbilder, og jeg håper jeg kan gjøre det samme om det blir flere barn!
januarbaby012 Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Vær glad dere jenter med fire fødsler så har dere bollemage, jeg har har hatt bare en fødsel og magen ser ikke ut hehe
Bondejenta Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2012 Bollemage, hengepupper, strekkmerker, you name it. Gotta love it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå