Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg sliter ikke med å bli gravid, men med å klare å holde på barnet. Har mistet tre ganger og alle var rundt uke 8. Jeg skal få utredning, men det kommer til å ta tid før jeg får time (opp til 4 mnd igjen nå, var opp til 6 mnd fra forje sa). Jeg har derfor tatt saken i egne hender og oppsøk ei som driver med kvantemedisin. Hun fant ut at jeg har østrogendominans.

Vi har nå tenkt å prøve igjen, mens jeg går på kvantemedisin og ulike kostilskudd. Jeg blir veldig lett gravid og forventer nesten av jeg blir gravid i løpet av de to første månedene.

Når da blir gravid, skal jeg da oppsøke jordmor eller lege for best mulig oppfølging? For jeg skal nå kreve god oppfølging. Hvilke erfaringer har dere? og er det noen som kan noe om østrogendominans som dere kan fortelle meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915758-lege-eller-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan dessverre ikke noe om verken østrogendominans eller kvantemedisin, men har vært på en kontroll hos lege og en hos jordmor, og tror kanskje at jeg i ditt tilfelle ville tatt første kontroll hos jordmor. De har mye bedre tid til å prate og komme med praktiske råd. Men jeg tror det er stor forskjell på fastlegene, så du kan helt sikkert bestille time hos begge to med et par-tre ukers mellomrom og se hvilket førsteinntrykk du får. Jeg har forstått det som at mange går annenhver gang til jordmor og lege, men her er det mange kombinasjonsvarianter ute og går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...