monky Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 noen av dere rugere som merker noe spesiellt? jeg drømte at jeg måtte på do (nr 2) på en offentlg do uten dører,typisk sånn stress drøm! åsså våkna jeg av at jeg bare hadde kjempevondt i magen og fikk ikke sove igjen... mer oppblåst enn vanlig idag. ble litt redd da jeg våkna, men prøver å tenke d er ett positivt tegn rd 5.. testa med eggløsn test, og den var positiv. blabla på morraen, er så spent på hvordan det går med dere andre!!?? god tirsdag:)
sonja77 Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 For å være ærlig kjenner jg ik etter symptomer, det er ik naturlig å få graviditetssymptomer så tidlig som de første 14 dager, og om d er noen så kan d like gjerne være menssymptomer. Tror jg blir gal hvis jg skal beg å kjenne etter, kroppen min er rar uansett om dagen. Puppene har vært ømme i lang tid og jg er ekstremt trøtt. Egentlig klar for bare å få ett svar de her ventedagene er slitsomme:)
monky Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2012 kjenner ikke så mye etter egenrlig, men det er så mye som skjer i kroppen som er umulig å ikke kjenne. mange sympt som er like som når mensen kommer ja, men var litt ekkelt å våkne å ha så vondt! menmen fortsetter å håpe
sonja77 Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Jeg hadde en dag i går hvor jeg leste og leste her inne og på aleris sine sider, og ble litt "down" rett og slett. Så i dag skal jeg prøve holde meg litt mer borte fra nettet. har jo blitt avhengig av barn i magen sidene jo, er mer her enn på facebook:) Vi må prøve tenke positiv selv om det er steike vanskelig....
Gjest Løvemusene Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Hei Hvordan går det? Jeg som har fått inseminajon, kan jeg kalle det "rugedager" jeg også?? Eller har jeg bare gode gamle "dpo"? Er altså 6rd/dpo i dag, og har såre brystvorter, ikke pupper, første gang for meg. Men så er det første gang med ekstra hormoner så jeg kaller alt som skjer med meg for bivirkninger, ikke symptomer..
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Tjohei Monky Jeg er på rd 8, og her er hele kroppen i ulaget. Men tror jeg begynner å få influensa oppi det hele:( Menssmertene er der, spes om kveldene! Men jeg tror nok det er bare av progynova'n. Puppene har vært kvalmende ømme siden dag 1, så Testet negativt idag også, men har fortsatt noen dager på å teste positivt På rg 10 skal dere se, DA er den positiv! hihi
Apple80 Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Jeg er nå 5+4 og har fortsatt ingen symptomer!(bare litt tregere mage)Da vi prøvde naturlig syntes jeg at jeg hadde symptomer hver måned:tisse ofte,ømme pupper, småkvalm(hvis jeg kjente godt etter...),super-trøtt... Men da var jeg jo aldri gravid. Man får prøve å ikke analysere så mye og la tiden vise. (veit det et vanskelig!!) lykke til!
monky Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2012 kanskje jeg uttalte meg lit feil ang symptomer.... som sagt ble jeg egentlig bare redd da jeg våknet med smerter i magen, derfor innlegget på kvisten... lykke til videre dere alle!
Apple80 Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 kanskje jeg uttalte meg lit feil ang symptomer.... som sagt ble jeg egentlig bare redd da jeg våknet med smerter i magen, derfor innlegget på kvisten... lykke til videre dere alle! Skjønner... Smerter kan jo være godt tegn
monky Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2012 kanskje jeg uttalte meg lit feil ang symptomer.... som sagt ble jeg egentlig bare redd da jeg våknet med smerter i magen, derfor innlegget på kvisten... lykke til videre dere alle! Skjønner... Smerter kan jo være godt tegn takk du ja det er det jeg håper på
Gjest AKPA Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Jeg kjenner også smerter i magen, på natten/morgenen, og det er nesten som luftsmerter på en måte uten luft... Men har bestemt meg for å ikke kjenne etter noe, også har jeg vært så heldig og få en bestilling på 150 esker som skal brukes som bordkort i et bryllup( dette er hobbyn min) så jeg sitter med det om dagene og da er hjernen min så opptatt med å fokusere på det og ikke frøet :-))
monky Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2012 tussi: tjohei:) løvemusen: du er da ruger du også!!! jeg har Cøliaki så har egentlig hatt vondt i magen siden jeg ble født, så jeg vet hva mage og luftsmerter er, men når man våkner brått, ikke klarer å snu seg og nesten ikke kan ta på magen da er det ordentlig vondt... så da følte jeg at jeg fikk lov å klage litt.... det betyr ikke at jeg har gitt opp eller at jeg vil at dere skal kjenne etter eller bli nervevrak selvom... bare lurer på om dere har det bra i denne tida som er vanskelig for mange av oss :)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. mars 2012 #14 Skrevet 6. mars 2012 Jeg er verre enn deg altså, buser ut med alt som skjer med kroppen min i rugetiden! (litt overdrevent da:P) Tenkte etter innlegget mitt ista at "herregud, er det bare jeg som er helt krakylsk i rugetiden kanskje... Jeg må skjerpe meg" Men ellers, så har vi det bra, har vi ikke??
monky Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 6. mars 2012 hehe tror ikke du er værre nei;) men hvis det er luftsmerter du har så er det ingen spøk heller altså, det er skikkelig vondt!! så det er i kategorien nevneverdig HAhahehehe;)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 nåh, er nok meget sikker på at det ikke er luftsmerter! Det vet jeg hva er.... Men at det er ting som skjer nederst nedi magen er jo ikke å legge under en stol, går jo på progynova og utrogestan så litt forstyrrelser blir det vel
Gjest AKPA Skrevet 6. mars 2012 #17 Skrevet 6. mars 2012 tussi: tjohei:) løvemusen: du er da ruger du også!!! jeg har Cøliaki så har egentlig hatt vondt i magen siden jeg ble født, så jeg vet hva mage og luftsmerter er, men når man våkner brått, ikke klarer å snu seg og nesten ikke kan ta på magen da er det ordentlig vondt... så da følte jeg at jeg fikk lov å klage litt.... det betyr ikke at jeg har gitt opp eller at jeg vil at dere skal kjenne etter eller bli nervevrak selvom... bare lurer på om dere har det bra i denne tida som er vanskelig for mange av oss :) Jeg har chrons, så kjenner til magesmerter fea før også...:-( men dette er liksom ikke slike snerter, er ikke smerter heller, bare rart vanskelig og forklare... Er nok bare livmoren som utvider seg og frøet som finner seg til rette ;-)
monky Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 6. mars 2012 jeg sa til spiren min at du kan bare gjøre meg så vondt du orker, bare du fester deg godt fast, jeg er glad i deg uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå