Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lille Hannah fra før, og sliter med å finne navn til junior som har termin om 4 dager.

Vi liker Herman veldig godt, men er redd det blir litt for gammeldags.. Henrik liker vi og. åpen for alle forslag!!!!

Hva synes dere ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så glad i Herman. Henrik synes jeg er fint, synes du bør gå for det :)

Hm... vanskelig med guttenavn på H, de eneste jeg kommer på i farta er Henry og Hugo (Haha :) )

Lykke til videre med navnejakten!

Skrevet

Jeg er ikke så glad i Herman. Henrik synes jeg er fint, synes du bør gå for det :)

Hm... vanskelig med guttenavn på H, de eneste jeg kommer på i farta er Henry og Hugo (Haha :) )

Det må ikke være på H altså! Er bare det at det er de vi liker:) Men det må passe til Hannah (Emilie)...

Skrevet

Det må ikke være på H altså! Er bare det at det er de vi liker:) Men det må passe til Hannah (Emilie)...

Okey :) Kjenner to søsken som heter Hannah og Bendik, synes det er ganske fint. Ellers så passer jo navnene Emil, Oscar, Didrik, Jakob og Felix. Noen som falt i smak? :D

Skrevet

Hva med Hannah og Kornelius?

Ellers ville jeg nok valgt Henrik istedefor Herman.

Hannah og Henrik klinger fint.

Skrevet

Vi har lille Hannah fra før, og sliter med å finne navn til junior som har termin om 4 dager.

Vi liker Herman veldig godt, men er redd det blir litt for gammeldags.. Henrik liker vi og. åpen for alle forslag!!!!

Hva synes dere ??

Herman er ikke gammeldags!

Kjenner en Herman som er 6 år - og vet om en i barnehagealder så tror absolutt at det er et navn som er kommet litt frem igjen. Selvom det slett ikke er popp.

Et flott navn.

Håper dere holder fast ved det. :)

Skrevet

Det er så nydelige navn, at det er vanskelig å velge ett. Hadde Henrik som alternativ selv helt til vi fikk vite at det blir ei jente.

Skrevet

Tja, vi vet virkelig ikke helt. Jeg synes Herman er det koseligste, mens Henrik er det peneste! Og egentlig det som passer best med Hannah! Og jeg vil ha en til, og det må bli jente, for da blir det Hedda;)

Skrevet

Jeg likte best Hannah og Herman:)

Er ikke glad i navnet Henrik!

Skrevet

Herman og Henrik er flotte navn, og de passer fint til søsterens. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...