Mama! Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Nå venter vi vår tredje jente og er veldig spente Men så var det det ned navn da... Sleit veldig med de på de to første. De kommende storesøstrene (tvillinger) heter Nelly Angelica og Alise Timea, vi bruker bare Nelly og Timea. Jeg liker litt spesielle navn Og IKKE for eksempel: typiske "bestemor" navn (Gunnhild, Grete, Olga osv...hvis dere skjønner), norrøne navn eller navn på trær eller dyr (blomster er greit ). Og navnene MÅ funke utenlands også! Som dere kansje skjønner er jeg veldig sær, men håper dere kommer med noen gode forslag. Takk på forhånd
Mama! Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2012 Cornelia? Har tenkt litt på det, men synes ikke Nelly, Timea og Cornelia klinger så bra sammen...
Suebird Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 ÅÅÅÅ, Timea er et av de vakreste navnene jeg vet om Nelly, Timea og Alvira Nelly, Timea og Milja Nelly, Timea og Elvira Nelly, Timea og Elanor Nelly, Timea og Noria Nelly, Timea og Augusta Nelly, Timea og Isobel Nelly, Timea og Ofelia Nelly, Timea og Aurelia Nelly, Timea og Celia Nelly, Timea og Lova Nelly, Timea og Hennika Nelly, Timea og Isolde Nelly, Timea og Evine
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 så fine navn dere hadde fra før av Nelly ,Timea og Emmie Nelly ,Timea og Oliva Nelly,Timea og Elfi Nelly ,Timea og Tilje Nelly ,Timea og Fay Nelly ,Timea og Romi
*Dubsgirl* Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Nelly, Timea og ... Livia Luna Leona Elea Dea Cora Filippa Norea Niike Wilma Molly Thelma Hennie Anea Stella Meia Saga Isa Alva Ylva Felicia
Giss Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Nå venter vi vår tredje jente og er veldig spente Men så var det det ned navn da... Sleit veldig med de på de to første. De kommende storesøstrene (tvillinger) heter Nelly Angelica og Alise Timea, vi bruker bare Nelly og Timea. Jeg liker litt spesielle navn Og IKKE for eksempel: typiske "bestemor" navn (Gunnhild, Grete, Olga osv...hvis dere skjønner), norrøne navn eller navn på trær eller dyr (blomster er greit ). Og navnene Må funke utenlands også! Som dere kansje skjønner er jeg veldig sær, men håper dere kommer med noen gode forslag. Takk på forhånd Lotus Anora Odette Athena Vera Aurelia Stella Celeste
Gjest Kosognuss Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Nelly, Timea og Eina Nelly, Timea og Fie
Mammas lykkebarn Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Livia Eve Silke Anine Leona Linne Sina
sommertiara Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Adine Eleonor Lavinia Moria Ovidie Soria Una
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå