Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Hvor lang tid har det tatt før dere har fått mensen etter oppstart med spray? Såvidt jeg kan huske fra de andre forsøkene har det tatt ca 7-10 dager fra spraystart, men denne gangen tar det visst lenger tid... Er på spraydag 13 i dag... Skal heldigvis ikke starte på Gonal-f ennå, så det er fortsatt tid til å få mensen.

Kjedelig å gå og vente!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915689-mens-etter-oppstart-av-spray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Hei Høst72

Så hyggelig å se et kjent navn her inne.

Hvordan har det gått med deg ?

Har ikke vært her inne siden jeg fikk sønnen min i aug 2009, men er nå igang med fryseforsøk på Aleris. Ruger på 4 dagen nå.

Jeg førte dagbok under mine 4 icsi, og 3 av de var langt regime med spray. Jeg var henholdsvis 7,4 og 5 dager forsinket med mensen på disse forsøkene, så tror du kan ta det helt med ro. Spurte om det ble forsinkelse med sprøytene hvis tanta kom altfor seint, men fikk beskjed om at så lenge den hadde startet så kunne jeg begynne på sprøyter. Gikk fint alle gangene, ble aldri noen forsinkelse i forsøkene.

Lykke til. Heier på deg vet du :-)

Jeg fikk mensen på spraydag 9, og i rute med min syklus :) Jeg hadde bittelitt blødninger noen dager ekstra som jeg ser andre her også har hatt. Tror ikke det er noe fasitsvar på hva som er riktig og galt, sån jeg har forstått det så er det det samme når den kommer og hvordan den utarter seg bare den ikke kommer senere enn minst 3 dager før sprøyteoppstart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...