Gå til innhold

Bikini eller badedrakt i svømmehall..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i svømmehall i morgen for første gang etter jeg fikk barn.Trives aller best i bikini selv om jeg har litt mage.. er det helt teit å ikke ha badedrakt.?

Vil ikke være den eneste der i bikini..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke utstå badedrakt, og bader alltid i bikini. Er flest i badedrakter, men en del i bikini også.

Skrevet

Når jeg gikk i svømmehallen hver dag så jeg mange som gikk med bikini :)

Jeg vil helst ha badedrakt, men jeg synes det er best å trene i, sitter best :P

Skrevet

Jeg også går som regel i bikini. Når jeg vet at jeg skal ta rutsjer og sånne ting så har jeg badedrakt på meg for å ikke ende opp uten bh når jeg rutsjer ned :P

Skrevet

Foretrekker badedrakt i svømmehall da det ikke funker å svømme i bikini, men synes det er mange damer i bikini der. Enkelte i den minste de finner i butikken også ;)

Skrevet

Badedrakr er klart best om du skal hoppe, stuåe eller svømme litt hardt, hvis ikke er det lett å vise mer enn man har tenkt. Om du bare skal bade, ikke trene går det like greit med bikini.

Skrevet

Jeg personlig synest at det ikke hører hjemme med bikini i svømmehallen. Det er liksom like malplassert som sort undertøy, truse og bh på stranda. At man ikke har utstyret i orden for anledningen.

Skrevet

Føler meg ikke så veldig deilig hverken i bikini eller badedrakt, men det ble badedrakt på meg. I svømmehallen med en 2 åring som drar og holder seg fast i klærne, så sitter badedrakta bedre:)

Menhar bikini når jeg er på stranda ja:)

Skrevet

Tips til grei badedrakt som "skjuler" litt (mye) mage?

Skrevet

Tips til grei badedrakt som "skjuler" litt (mye) mage?

Sjekk på ellos.no, mye fint for oss som ikke er bestevenn med magen :)

Skrevet

Foretrekker badedrakt i svømmehall da det ikke funker å svømme i bikini, men synes det er mange damer i bikini der. Enkelte i den minste de finner i butikken også ;)

Hm, jeg svømmer (som i trener) i bikini også jeg da. Synes ikke det er det minste problematisk. Og jeg svømmer angivelig veldig fort (svømmer fortere med brystsvømming enn menn på min egen alder som crawler). Passer jo på å ha bikinier som sitter godt. Får rett og slett litt klaustrofobi i badedrakt, så kommer nok aldri til å ikle meg en badedrakt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...