cindy85 Skrevet 7. mars 2012 #26 Skrevet 7. mars 2012 Ja min kropp er uløselig gåte blitt etter sa, prøver så godt jeg kan for å løse den men ikke lett nei;) utrolige ustabile sykluser så ikke lett dette nei. Hadde 29 d syklusen som var men den før der igjen var 40 så vet aldri helt sikkert når ikm er, skikkelig kjipt egentlig får går jo virkelig å tror at endelig har det skjedd, men så er det bare en lang syklus.. Begynner rett og slett å bli litt lei.. Så håper virkelig spådommen har rett om graviditet denne pp:) Det var en inne på spå siden som ikke kunne graviditet på meg, og at hun trodde mensen var på vei, så får krysse fingrene for at det stemmer på deg, og ikke meg Jeg ble spådd april av en annen i går, så hun mente det kunne ha en sammenheng med mars kanskje. Blir gravid mars og pos test april, men vi får se.. Ble spådd april av to andre i desember også.. Så håper det ligger noe i den spåingen..;/
cindy85 Skrevet 7. mars 2012 #27 Skrevet 7. mars 2012 Ja min kropp er uløselig gåte blitt etter sa, prøver så godt jeg kan for å løse den men ikke lett nei;) utrolige ustabile sykluser så ikke lett dette nei. Hadde 29 d syklusen som var men den før der igjen var 40 så vet aldri helt sikkert når ikm er, skikkelig kjipt egentlig får går jo virkelig å tror at endelig har det skjedd, men så er det bare en lang syklus.. Begynner rett og slett å bli litt lei.. Så håper virkelig spådommen har rett om graviditet denne pp:) Det var en inne på spå siden som ikke kunne graviditet på meg, og at hun trodde mensen var på vei, så får krysse fingrene for at det stemmer på deg, og ikke meg Jeg ble spådd april av en annen i går, så hun mente det kunne ha en sammenheng med mars kanskje. Blir gravid mars og pos test april, men vi får se.. Ble spådd april av to andre i desember også.. Så håper det ligger noe i den spåingen..;/ For min del da ikke din,hehe:)
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #28 Skrevet 7. mars 2012 Ja:) hadde vært utrolig deilig om det klaffet nå. Man klarer jo ikke slappe av ordentlig for man tenker jo på testing, el,datoer for det ene og det andre hele tiden..mannen min tror også jeg begynner å bli litt små gærn av alt dette styret hehe:) Hehe, ja samme her i huset.. klarer jo knapt nok å tenke på annet, og testing er jo blitt ren rutine.. ! Nå var det en annen som spådde at mensen kom rindt dag 40-45 etter siste mens, så det er vel en av dagene det.. da klaffer det ikke denne mnd hvertfall, for mannen reiser i havet om 14 dager.. wrææææl!!
cindy85 Skrevet 7. mars 2012 #29 Skrevet 7. mars 2012 Så kjipt men spåingen er jo ikke helt sikker da.. Vi får nå se om de tar riktig på oss:). Hvor mange dager var du nå.? Jeg har jo en stund til å vente, hater denne ventingen...
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #30 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er 10 dpo (hvis el test stemmer), men er 40 dager siden siste mens.. så vet ikke.. men i dag har jeg masse slim (sorry detaljene) som er pittelitt rosa, så vet ikke om det er festeblødning, eller mensen som er på vei.. Graviditetstest i dag tidlig var negativ, men kan jo være tidlig å teste..
Gjest AnnaMathea Skrevet 8. mars 2012 #31 Skrevet 8. mars 2012 digital testene slår ut 36/48 timer før eggløsning, er det ikke likens med strimlene??? Det stemmer nok ikke alltid..jeg bruker CB digitale med smilefjes og jeg får første positive samme dag. Dvs positiv på morgenen og EL på ettermiddagen/kvelden. Dette vet jeg pga jeg temper og har ganske sterke EL smerter.
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #32 Skrevet 8. mars 2012 Ok, så den dagen du får smilefjes er den dagen du faktisk har el?
Gjest AnnaMathea Skrevet 8. mars 2012 #33 Skrevet 8. mars 2012 Ok, så den dagen du får smilefjes er den dagen du faktisk har el? Ja for meg er det det. Men det er sikkert ikke sånn for alle som bruker de digitale! Synes det er best å bruke bare en type EL tester og finn ut hva som er riktig for deg. Temper du i tillegg vil du se i etterkant at EL har funnet sted. Men da er egget dødt og sjansen den mnd over. Men du kan sammenligne tempmålingen med EL testene. Sist mnd hadde jeg negativ EL test 3 ganger dagen før EL, siste tok jeg før jeg la meg. Neste morgen var den positiv og den kvelden var EL. Dagen etter steg tempen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå