Gå til innhold

Litt dumt spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... regner dere at EL var den dagen el-testen var positiv? På bruksanvisningen til billigstrimlene står det at når el testen er positiv, kan man regne med å få el i løpet av 48 timer? Jeg fikk positiv el-test forrige mandag, så da lurer jeg på om jeg kan si at jeg er 7 dpo i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

testen blir positiv før el kommer, eller da er det ikke lenge til

Skrevet

Ja er det jeg mener, så da er man ikke x antall dpo før et par dager etter?

Skrevet

Jeg la ut bilde av min el test her om dagen, med to sterke streker.. Syns jeg selv da.;) men det var litt delte meninger om den var pos. Du har ikke bilde av din eller kan du si hva du tror om min?? Er så usikker.. Og siden du hadde pos for noen dager tb kanskje du vet.. Håper det ikke er frekt å spørre:/

Skrevet

jeg bruker bare de digitale testene. slipper man å tyde strek

Skrevet

Nå har ikke jeg sånn kjempe god greie på EL-tester, men for meg ser den positiv ut :).. har dessverre ikke bilde av mine, men der var begge to like sterke, og helt mørke.. Men regner du at du hadde EL den dagen da, så du er x antall dager dpo nå? Må bare si tusen takk for svar forresten :)

Skrevet

digital testene slår ut 36/48 timer før eggløsning, er det ikke likens med strimlene???

Skrevet

Jeg tør ikke regne at det var el, så har fortsatt å teste og skal gjøre det hele denne md for å se om jeg får sterke streker igjen.. Men la hvertfall inn aksjer da så får vi jo bare se:) syns det er så vanskelig å finne ut når jeg har el, denne testen tok jeg 2 dager etter mens så utrolig tidlig da;/ så er nå 7 dpo om det skulle være el da..

Skrevet

Er det 7 dager siden du tok den testen da? (den to dager etter mens).. En venninne av meg fikk positiv el-test 2 dager etter mens og hun er gravid nå.. hun har alltid hatt kort syklus, på 21 dager mener jeg, så er vel mulig :) ! Hvis de testene jeg tok stemmer, så hadde jeg el på dag 30.. (det var forrige mandag) :)

Skrevet

Ja det stemmer . Men har sykluslengde på 29 d så ikke spes kort egentlig.. Hmmm får vel bare vente å se.

Men en annen ting hvis testene ligger noen dager blir de svakere igjen?

Skrevet

Det ble vel kanskje feil dpo , men du skjønte vel kanskje hva jg mente uansett ;)

Skrevet

Hmm ,ja da var det litt rart.. men kroppen kan jo gjøre mye merkelig innimellom , så vi får håpe det har klaffet for begge ;) ! Jeg vet ikke om fargen blir svakere etterhvert, men vet at graviditetstestene blir litt svakere etterhvert hvertfall, så kan jo være på el-testene også :).. Ang. dpo, så vet jeg ikke om det ble feil, jeg bare spurte for å finne ut hvor mange dpo jeg evt er selv (hvis vi fikk pos. test samme dag da ;) )

Skrevet

29 /2 var datoen jeg testet første gang.. Men om den er pos så viser den jo fra 48/36 t før, så man vet jo egentlig aldri når det eksakt er el.. Men jeg ble også spådd graviditet denne md, er så spent på om det stemmer.. Blitt spådd før?

Skrevet

Foresten 1 dpo er dagen etter man testet pos.. Så da er jeg Evt 6 dpo da

Skrevet

Ok, da vet jeg det :).. Har vært litt forvirra rundt det der med el :P.. Jeg testet pos. 27/2 så da er jeg evt 8 dpo da.. Spennende :) ! Nei, det har jeg ikke.. er fristet til å prøve da :D.. Men hvor ligger den "spå-siden" nå?..

Skrevet

Fant den ;)

Skrevet

Hvor ligger spå-siden?? Nysgjerrig ;)

Skrevet

Under" litt om alt." Se forsiden på forum, der alle forumtemaene står spå og horoskop

Skrevet

Når har du ikm?

Jeg trodde jo det var rundt forrige helg (før spiral hadde jeg ca 28 dager sykluser), men etter at jeg tok ut spiralen 26 januar så har jeg kun hatt mensen en gang og den kom 28 januar så det er jo 38 dager siden nå.. Synes jo det var pussig at jeg fikk positiv el-test på dag 30 da, men så vidt jeg har skjønt er mye mulig med denne merkelige kroppen :P

Skrevet

Ja min kropp er uløselig gåte blitt etter sa, prøver så godt jeg kan for å løse den men ikke lett nei;) utrolige ustabile sykluser så ikke lett dette nei. Hadde 29 d syklusen som var men den før der igjen var 40 så vet aldri helt sikkert når ikm er, skikkelig kjipt egentlig får går jo virkelig å tror at endelig har det skjedd, men så er det bare en lang syklus.. Begynner rett og slett å bli litt lei.. Så håper virkelig spådommen har rett om graviditet denne pp:)

Skrevet

Krysser fingrene for det :)

Skrevet

Ja min kropp er uløselig gåte blitt etter sa, prøver så godt jeg kan for å løse den men ikke lett nei;) utrolige ustabile sykluser så ikke lett dette nei. Hadde 29 d syklusen som var men den før der igjen var 40 så vet aldri helt sikkert når ikm er, skikkelig kjipt egentlig får går jo virkelig å tror at endelig har det skjedd, men så er det bare en lang syklus.. Begynner rett og slett å bli litt lei.. Så håper virkelig spådommen har rett om graviditet denne pp:)

Det var en inne på spå siden som ikke kunne graviditet på meg, og at hun trodde mensen var på vei, så får krysse fingrene for at det stemmer på deg, og ikke meg ;)

Skrevet

Ja:) hadde vært utrolig deilig om det klaffet nå. Man klarer jo ikke slappe av ordentlig for man tenker jo på testing, el,datoer for det ene og det andre hele tiden..mannen min tror også jeg begynner å bli litt små gærn av alt dette styret hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...