Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var av en eller annen grunn litt surrealistisk da jeg tørket meg og merket at det var blod på papiret. Hvorfor jeg så på papiret vet jeg ikke, kanskje jeg bare følte at det var noe der.

Friskt blod, og det holdt på et par timer. Ikke mye, det rant ikke, det bare var der.

Jeg ringte føden og de var veldig ok, vi ble enige om at jeg skulle ringe tilbake om det fortsatte.

Men det varte som nevnt bare et par timer, og det føltes veldig merkelig..Det skal ikke være blod på papiret når en er i uke 27. Det er enten for sendt eller for tidlig, eller bare veldig feil i det heleatt...

Jeg har ikke gjort noe som kan framprovosere noe blødning heller, ikke noe samleie på 1000 år eller rifter eller noe.

Men jeg ble litt beskymret med tanke på koniseringen jeg har foretatt, jeg lurte om det muligens var livmorhalsen som begynte å åpne seg før den skulle.

Jeg skal på kontroll til legen i morgen og jeg skal abslott nevne det da, og få henne til sjekke.

Helt sikkert ingenting, men best å sjekke.

Og ja, gutten i magen er like sprelsk som alltid, hadde han ikke vært det, så hadde jeg nok ringt føden litt mer aggresivt i dag ja..

Ville bare dele :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper alt er fint på kontrollen og at livmorhalsen holder seg slik den skal være en god stund til! Lykke til på kontroll! :)

Endret av Fineste-gutt08+frøken2012
Skrevet

hørtes skummelt ut, forstår godt at du blir redd... fortell oss hva legen sa !

Skrevet

Har du blitt fulgt spesielt opp i svangerskapet siden du er konisert? Jeg har lest endel forskning på området (har selv celleforandringer), og det står at man har signifikant økt risiko for for tidlig abort og fødsel etter konisering, og av den grunn skal følges spesielt opp. Jeg håper virkelig at du får den hjelp og støtte du trenger, så går nok dette helt bra skal du se. Mulig du må ta det mer med ro fremover.

Skrevet

Jeg er også konisert, men ifølge jordmor og lege skal det ikke ha noe å si for min del. Men det kommer selvsagt på hvor mye av livmorhalsen som ble fjernet ved inngrepet...

Håper alt står bare bra til med deg og minsten i magen:)

Skrevet

håper det går bra med deg ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...