Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei Jeg tok en a1 test i ettermiddag, og dette er resultatet. Jeg synes kanskje jeg kan se en svært svaaak strek med farge på, men er så usikker. Noen som har hatt en slik test selv? (a1) jeg testet med sånn billigstrimmel i helgen, og fikk da en svak positiv test der, negativ cb pluss. Så vet ikke jeg, kanskje er jeg gravid men at det er for lite hcg enda?? eller strimmelen har lurt meg:p ikm er i dag eller tirsdag/onsdag...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 det glimter til en svak strek der..hvor langt over ikm er du
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 ja ser du har skrevet om ikm allerede..vent et par dager til å test igjen er mitt forslag..hcg skal vel stige ganske fort når man er gravid..
Elsa88 Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Jeg tok selv en a1 test på ikm dagen og den var også svak. Det er litt vanskelig å se streken på din men kan være på grunn av bildet. Men vent par dager og ta en ny en Slik så min test på min ikm dag
Tira Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 test nr 2 er positiv ihvertfall... svak strek ER da en strek:)
Elsa88 Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 test nr 2 er positiv ihvertfall... svak strek ER da en strek:) Den testen er min, ikke hun som skrev innlegget. Og ja der er det en strek for jeg er 8+6 Men la den ut slik at hun kan sammenligne, vis bildet hennes ble dårligere enn den egentlig er
Fru-MammaVims Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 jeg så en strek på bilde 2 til hun andre =) på bilde 1 så jeg noe somm lignet på en strek. men du bør bare teste igjen i morgen for hver 2 dag øker hcgn
Tira Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 test nr 2 er positiv ihvertfall... svak strek ER da en strek:) Den testen er min, ikke hun som skrev innlegget. Og ja der er det en strek for jeg er 8+6 Men la den ut slik at hun kan sammenligne, vis bildet hennes ble dårligere enn den egentlig er Ahaaaaaaa:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå