Gå til innhold

Hjertet til vår lille skatt har sluttet å slå...

Anbefalte innlegg

Vi var på ny ordinær ultralyd i dag, siden jeg ble satt tilbake nesten 3 uker. Og vi fikk den ufattelige beskjeden om at hjertet til vår lille jente hadde sluttet å slå...

Det er så ubeskrivelig vondt, så urettferdig... så grusomt. Det verste av alt var kanskje å fortelle storesøster at vi ikke skulle få noen baby likevel.

Etter mens termin er jeg i uke 22 - men de kunne ikke se at hun hadde vokst noe særlig siden sist, dvs ca 16 uker.

Har tatt fostervannsprøve i dag, men vi valgte å reise hjem igjen i dag.I morgen må vi tilbake til sykehuset for å sette i gang fødsel. Jeg er helt knust.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Herregud!

Gjør vondt inni meg å lese dette!!

Hvor uendeligt urettferdig og fælt livet kan være..

som andre over meg skriver- ORD BLIR FATTIGE, ønsker deg gode og varme tanker og håper du kommer deg igjennom tiden som kommer.

Stakkars deg:( Det er så smertefullt å få vite at det ikke er som det skal, alle drømmene og forventingene blir knust på ett sekund:( Jeg var der selv 13. januar i år, og fødte lille Rose i uke 21. Jeg tenker på deg, og sender deg varme klemmer! Jeg er her for deg!! Det finnes mange fine sider på nett for oss engleforeldre. Lykke til i morgen!! Go klem! <3

Forferdelig trist! Jeg har selv nettopp har fått samme beskjed. Fikk beskjed da jeg var 24 uker om at gutten min ikke hadde hjerteaktivitet. Han døde rundt uke 20-21. Men nå har jeg tvillingsøsteren igjen, så det er en stor trøst. Mange gode tanker til dere!

Tusen takk for alle varme tanker, det betyr mye. Samtidig vet jeg hvor ubehagelig det er å lese om slike ting når man er gravid- har jo vært der selv. Vår lille Maria ble født kl.20.45 den 6.mars. Hun var så liten og så perfekt. Fødselen var smertefull - psykisk og fysisk - men vi ble godt tatt vare på. Alt er helt uvirkelig. Min kjære er helt fantastisk, og i all sorgen og smerten føler jeg vi har kommet mye nærmere hverandre. Det er tøffe dager, dager jeg ikke unner noen andre å oppleve. Dere som har sendt meg mail, tusen takk. Det varmer langt inn i hjertet- og jeg skal svare dere når jeg orker. Dessverre vet dere hva jeg går gjennom nå, så jeg vet dere forstår. Takk for meg her inne- lykke til videre alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...