PeppaPig Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Har nettopp fått med meg at du har endret nicket ditt! Gratulerer så mye med ny baby i hus
Gjest Kira med en av hver Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Takker og bukker Peppa William er i dag akkurat 3 uker gammel, så nå er det fullt liv i heimen.. hehe!
PeppaPig Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2012 3 uker gammel - ikke gamle karen da Flott navn på lille karen
Gjest Kira med en av hver Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Takk eelis Alt har gått veldig bra, og faktisk mye lettere denne gangen. Tror vi er litt mer avslappet nå. Så det største problemet har faktisk vært 2-åringen, som plutselig ble et lite sjalusitroll... men det ser heldigvis ut til å snart gå over. Så bortsett fra at jeg ligger med lungebetennelse og øreverk, 2-åringen med øreverk og minstemann med forkjølelse, så har vi det bra.. hehe
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Oi, såpass, hehehe! Klart det er lettere andre gang, for da har man jo gjort det før Er han søt? Hihi. Hvordan har det gått med deg da, var du i god form etter fødselen?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Oi, såpass, hehehe! Klart det er lettere andre gang, for da har man jo gjort det før Er han søt? Hihi. Hvordan har det gått med deg da, var du i god form etter fødselen? Haha, er noen nyfødte søte? Neida, må jo si at han er søt ettersom han ligner på faren sin...*s* Formen etter fødselen har vært kjempe bra. Hadde keisersnitt, men reiste hjem før det var gått 2 døgn. Og ingen problemer i etterkant.... men kunne gjerne tenkt meg litt mer søvn. Tenker også noen ganger hva i h&¤#¤(# har vi gjort Men vet at det blir bedre med tiden, og at de første ukene handler om å overleve*s*
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 Grattis! og god bedring:) Tusen takk Mordi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå