Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått med meg at du har endret nicket ditt!

Gratulerer så mye med ny baby i hus :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Takker og bukker Peppa :)

William er i dag akkurat 3 uker gammel, så nå er det fullt liv i heimen.. hehe!

Skrevet

3 uker gammel - ikke gamle karen da ;)

Flott navn på lille karen :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Gratulerer Kira! Er alt bra? :D

Skrevet

Takk eelis :)

Alt har gått veldig bra, og faktisk mye lettere denne gangen. Tror vi er litt mer avslappet nå. Så det største problemet har faktisk vært 2-åringen, som plutselig ble et lite sjalusitroll... men det ser heldigvis ut til å snart gå over.

Så bortsett fra at jeg ligger med lungebetennelse og øreverk, 2-åringen med øreverk og minstemann med forkjølelse, så har vi det bra.. hehe :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Oi, såpass, hehehe!

Klart det er lettere andre gang, for da har man jo gjort det før ;) Er han søt? Hihi. Hvordan har det gått med deg da, var du i god form etter fødselen?

Skrevet

Grattis! :) og god bedring:)

Skrevet

Oi, såpass, hehehe!

Klart det er lettere andre gang, for da har man jo gjort det før ;) Er han søt? Hihi. Hvordan har det gått med deg da, var du i god form etter fødselen?

Haha, er noen nyfødte søte? :) Neida, må jo si at han er søt ettersom han ligner på faren sin...*s*

Formen etter fødselen har vært kjempe bra. Hadde keisersnitt, men reiste hjem før det var gått 2 døgn. Og ingen problemer i etterkant.... men kunne gjerne tenkt meg litt mer søvn. Tenker også noen ganger hva i h&¤#¤(# har vi gjort ;) Men vet at det blir bedre med tiden, og at de første ukene handler om å overleve*s*

Skrevet

Grattis! :) og god bedring:)

Tusen takk Mordi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...