Gå til innhold

Angelsound hjertelydsmonitor

Anbefalte innlegg

Selger min lite brukte Angelsound hjertelydsmonitor, 250 kr.

Kjøpte den ny i høst, men nå som svangerskapet mitt strax er over så trenger jeg den ikke lenger, så kan den heller glede andre kommende foreldre! Fant den utrolig betryggende hvis jeg var usikker på om det var liv i nurket!

Den har følgende egenskaper:

Fosterets Doppler kan plukke opp lyden av babyens hjerterytme fra så tidlig som 12 uker inn i svangerskapet.

En innspillingskabel følger med slik at du kan ta opp lyden av hans eller hennes hjerteslag. Dette opptaket kan overføres til CD og holdt som en spesiell minnesmerke eller dele med slektninger.

I tillegg til registrering av babyens hjerterytme, kan du også registrere din egen. Hvit støy er utrolig effektiv på lindrende en urolighet nyfødt, og et opptak av morens kjente hjerteslag kan være ekstremt trøstende til en liten baby.

Må brukes med vannbasert gele, olje eller vann, slik at den kan fange opp hjertelyden. Som nevnt så følger en innspillingskabel, i tillegg til headsett. Det er to uttak slik at du enten kan ha headsett i ene hullet og innspillingskabelen i det andre, eller headsett i begge slik at barnefaren eller andre også kan lytte til hjertelyden.

Send en privat melding ved interesse.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915614-angelsound-hjertelydsmonitor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...