Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er i uke 29. Har nå ganske konstante kraftige smerter i korsryggen og kramper som kommer og går i magen. Vet jeg antageligvis har en infeksjon, scoret 4 på urinprøven forrige uke, den er sendt til dyrkning og jeg har ikke fått svar på den enda. Har vært endel plaget med kynnere før i svangerskapet, men de har ikke sittet i korsryggen på samme måte som nå.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 jeg hadde ringt å snakket med de ja.Bedre å være føre var.man vet aldri.
Tessy Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Urinveis infeksjon er en veldig vanlig årsak til prematur fødsel, så jeg ville ringt føden og forkalr hvordan du har det og at det var utslag på urin stix!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 ville ringt legevakten i første omgang, med tanke på å få sjekka om det er uvi.. ble iallefall henvist til legevakten når jeg ringte føden, mtp uvi, så henviser de deg vidre om de mener det trengs
Fru.Vestavind Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Håpar du har prata med føden? Viss ikkje: gjer det og få det undersøkt! Veldig dumt om ein drøyer for lenge og det endar i prematurfødsel.
Alexander's Mamma Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 bedre med en sjekk for mye enn en for lite. det mener de nok på føden også. det de mente når jeg var der i hvertfall. var ikke noe, men da er man hvertfall sikker =P også kan du puste lettet ut etterpå ^^ stress er ikke bra for babyen vettu =) lykke til.
ariel78 Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Det har gitt seg nå så jeg avventer til i morgen hvis det ikke skjer noe mer. Drar til fastlegen i morgen og da får jeg nok svar på dyrkningen av urinprøven og. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå