Nikkamoren Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Er det greit? eller noen som vet om det er noen ulumskheter med det også, sånn som med rosiner? Hun er jo ikke glad i mat generellt men rosiner og blåbær, det er tingen det
Flaggermusa Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Blåbær binder vel magen, så det verste som skjer er vel at dere ender opp med forstoppelse. Kommer jo selvfølgelig an på mengden også da.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 her spises det blåbær i masse vis! alle typer bær i det store og hele går ned på høykant og det har vært en "hit" i en mnd snart(16mnd nå)...er jo masse antioksidanter og c-vitaminer tenker jeg da... ingen forstoppelse her ihvertfall....men hva er det med rosiner da?? det var veldig populært her for ett par mnd siden...
Nikkamoren Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2012 Det er noe med en sopp som ikke skal være bra hvis man spiser rosiner over lang tid. Prøv å google det, husker ikke hvor jeg leste det men var en artikkel her på nettet. Her spises det fremdeles rosiner hver dag, men jeg har trappet ned på mengden.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 leste at ett stort inntak rosiner over lang tid kunne ha uheldige langtidsvirkniner.... men ikke hvilke...noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå