Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet Bernhard?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde satt stor pris på å få noen tilbakemeldinger eller forslag til andre guttenavn. Som dere sikkert skjønner så synes jeg det er et fint navn, men har fått reaksjoner på navnet om at det er for vanskelig å uttale, tungt, hardt osv. og hadde vært veldig takknemlig for å få høre andres meninger.

Fortsetter under...

Nydelig navn :) Det er da ikke vanskelig å uttale?! Jeg kan til nød gå med på at det er litt uvant i starten kanskje, men det venner man se veldig fort til.

Synes egentlig ikke dere skal lete lengre jeg, men her er noen i samme gate:

Vilhelm

Valdemar

Leonard

Leopold

Baltazar

Martinius

Ferdinand

Edmund

Bartolomeus

Annonse

Jeg hadde satt stor pris på å få noen tilbakemeldinger eller forslag til andre guttenavn. Som dere sikkert skjønner så synes jeg det er et fint navn, men har fått reaksjoner på navnet om at det er for vanskelig å uttale, tungt, hardt osv. og hadde vært veldig takknemlig for å få høre andres meninger.

Synes slett ikke det er hverken tungt, hardt eller vanskelig å uttale. Et koselig navn!

Man får alltid noen kommentarer om man velger et navn utenfor topp-50. Men Bernhard er jo hverken ukjennt eller rart eller vanskelig å stave så jeg synes du skal holde fast ved valget ditt. Et veldig bra navn - og bare bra at ikke alle heter det samme! Når først de får hilse på lille Bernhard slutter kommentarene og han kan ikke hete annet....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...