Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ny på forumet her ;)

Etter å ha lest litt nå ser det jo ut som en riktig så trivelig gjeng ut her inne.

Venter som sagt på TR skal komme, så er det i gang med fryseforsøk.

Holder til hos Hausken.

Ha en fin dag:)

Endret av lise456
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915575-venter-p%C3%A5-tanta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

[quote name=Metti ;)' timestamp='1331104297' post='144058321]

Jeg holder også til på Hausken :) venter på tanta men er ikke lenger enn cd 9 så det er lenge å vente !!! Hadde nettopp frys forsøk...

Har du hatt frys i naturlig syklus?

Dette blir mitt førstfryseforsøk..... ( og håper på siste)

Skal sette inn i naturlig syklus

Endret av lise456

så deilig da !! Eg tror eg e ferdig me el for denne gang og det på dag 15 :) Så nå er det bare å vente 14 dager så setter jeg også i gang... Holder til på Hausken jeg også. Gikk du rett privat eller prøvde du offentlig først ?

Jon har ikkje fortalt meg om det blir kort eller lang protokoll denne ganger så er veldig spent men skulle ta kontakt like før jeg forventet mensen... så da sitter jeg her å venter da

Lykke til med frysforsøket :)

Annonse

[quote name=Metti ;)' timestamp='1331557812' post='144072499]

så deilig da !! Eg tror eg e ferdig me el for denne gang og det på dag 15 :) Så nå er det bare å vente 14 dager så setter jeg også i gang... Holder til på Hausken jeg også. Gikk du rett privat eller prøvde du offentlig først ?

Jon har ikkje fortalt meg om det blir kort eller lang protokoll denne ganger så er veldig spent men skulle ta kontakt like før jeg forventet mensen... så da sitter jeg her å venter da

Lykke til med frysforsøket :)

Hei

Det blir sånn 14 dagers venting.... :)

Har blitt ganske flink å telle til 14....hehe :)

enten på mens eller eggløsning.

Ventetiden er kjedlig uansett, er ganske "ny" i gamet, men syns alikelvel ventingen er uholdbar....

Vi har kun vært privat:)

Har ingen erfaring med lang protokoll, så kan bare si meg førnøyd med kort, så og si ingen bivirkninger på meg.

Har du flere på frys eller er det nytt fersk forsøk ?

Endret av lise456

Vi gikk også rett privat for orket ikke vente lenger ville bare komme igang... Hadde hørt så mye positivt om Hausken at vi tenkte at vi bare satser her.

Jeg har ikke hatt ivf enda. Jeg fikk for mange egg ved inseminering som gjorde at de tok ut to egg som jeg fikk på frys.

Derfor blir det første ivf forsøk nå om to uker. Er kjempe spent og håper jeg får kort protokoll.

Har de funnet ut hvorfor dere sliter og hvorfor dere fikk kort og ikke langt

[quote name=Metti ;)' timestamp='1331589384' post='144074197]

Vi gikk også rett privat for orket ikke vente lenger ville bare komme igang... Hadde hørt så mye positivt om Hausken at vi tenkte at vi bare satser her.

Jeg har ikke hatt ivf enda. Jeg fikk for mange egg ved inseminering som gjorde at de tok ut to egg som jeg fikk på frys.

Derfor blir det første ivf forsøk nå om to uker. Er kjempe spent og håper jeg får kort protokoll.

Har de funnet ut hvorfor dere sliter og hvorfor dere fikk kort og ikke langt

Vi fikk kort grunnet jeg hadde regelmessig syklus og alder.

Vi trenger ivf pga av mannens svømmere.

Fine kvelden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...