Gå til innhold

Hei :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 30 april og har idag fått estimert vekten på babyen i magen idag til ca 2200 gram. Legen sa dette var innenfor normalen men at jeg kanskje kom til å få en litt stor baby!!! Har jo enda litt over 7 uker igjen. Er det noen som kan se hvor stor gutten våres vil bli?? og når han har tenkt og komme til verden?

Håper på svar :)

030584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har termin 2 mai og fikk også estimert vekten på den lille pa UL til 2200 g for noen dager siden. Tror ikke man ska henge seg sa mye opp i det. Selv har jeg hele tiden trodd UL terminen er 1 uke feil så jeg satser på det. Vekt ved termin ble estimert til 3800-3900 som egentlig er helt normalt:-).

Skrevet

Oki:) godt og høre at det er helt normalt :):) Takk for svar:)

Skrevet

Noen som enda kan se sånn ca hvor stor gutten våres blir når han kommer til verden og når fødselen skjer og hvordan det vil gå?

Skrevet

Føler han kommer ca 1 uke. Før termin og er rundt 3600-3900 gram. Akkurat perfekt. Får inn en lovlig og glad gutt!

Skrevet

Skulle stå livlig gutt!!!

Skrevet

Tusen takk for svar :) Har faktisk følt litt det samme at han vil komme noen dager før termin :) Så skal gi deg en tilbake mld Bellasnella:)

Kjekt og høre at det blir en livlig og glad gutt :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...