Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om jeg har en jente på 4 år husker jeg rett og slett ikke åssen det føltes å være gravid i di 11 første ukene, det pga jeg ikke viste jeg var gravid før i uke 11.. men no i helgen har jeg merket at jeg har vært litt små kvalm, opp og ned med matlysten,hadde mens smerter men di er no borte og i dag har jeg noen stramminger nederst i magen. er 5 dager over ikm.. Men jeg tør rett og slett ikke teste meg da jeg sist fikk en svak posetiv test og ble skuffet.. Hvem tester anbefaler dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker alltid billigtester først,om det er svak strek ville jeg ventet til kanskje tidligst en uke etter ikm og testet med cbdigital..men det er meg da..er så lei av de neg testene selv så derfor venter jeg lengst mulig..

Skrevet

ser jeg skreiv feil, er 6 dager over i dag.. så lurer litt på om jeg skal ta test i morgen tidelig eller ikke.. slitsomt å gå å vente..

Skrevet

har du stabil syklus ville jeg testet i morgen.Jeg selv har ustabil så den har de siste md vært alt fra 29-40 så jeg prøver alltid å teste så sent som mulig,men det er utrolig vanskelig å ikke teste,hater den ventingen selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...