Gå til innhold

"Fomle med to prinsesser" og "solrose1", kunne dere kikke hit litt :)

Anbefalte innlegg

Jeg spurte tidligere i år på om nen så noen graviditet på meg i nærmeste tid.

Og da svarte en av dere mars og den andre mai.. slutten av april og til og med at jeg kom til å få en gutt:)

Har nettopp fått en positiv test, og lurte på om jeg kan spørre om dere får noen positive følelser ang om det kommer til å gå bra?

Solrose1 får du fremdeles opp at det blir en gutt (altså at dette kommer til å gå bra?) :)

*spent*

Fortsetter under...

Og da svarte en av dere mars og den andre mai.. slutten av april og til og med at jeg kom til å få en gutt:)

Har nettopp fått en positiv test, og lurte på om jeg kan spørre om dere får noen positive følelser ang om det kommer til å gå bra?

Solrose1 får du fremdeles opp at det blir en gutt (altså at dette kommer til å gå bra?) :)

*spent*

ja ser fortsatt gutt på deg..ja dette går helt fint vennen..ro ned litt får jeg opp ikke stress i vei..bli hjemme om du føler deg i ulaget..ikke press deg..men alt vil gå fint..klem

*spent*

ja ser fortsatt gutt på deg..ja dette går helt fint vennen..ro ned litt får jeg opp ikke stress i vei..bli hjemme om du føler deg i ulaget..ikke press deg..men alt vil gå fint..klem

Tuusen takk for svar :) Har 3 sa bak meg, så derfor litt vanskelig å være rolig, men skal prøve på det med dine ord i bakhodet :)

Glemte helt å skrive fødselsdato i innlegget, men ser ut som du fant ut fra forrige innlegg - 040481

Endret av Yasmin81

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...