Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 måååå jeg teste..? Hadde jo et håp om positiv test idag da, på rd 7.. Men den gang ei... Er jeg helt håpløs ? Ja, det er jeg. Er sikker på at hvis jeg skulle vært gravid nå, hadde det blitt en skyggestrek om ikke annet! åh, de første dagene gikk såå bra, tenkte nesten ikke på det, men Så! Testing testing værsegood! Fader, kjipt å miste håpet så tidlig. æsj, domme meg! Utblåsning.no Fint vær idag da!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg fikk svak svak stren på dag 13. Så ja, du tester alt for tidlig. Og du skjønner jo at du kan vaere gravid, så trenger ikke å vaere lei deg. Det er viktig med å tenke positivt!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 Ja, jeg må nok bare slutte med all den negativiteten hele tiden... :/
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2012 jeg og!!! Skal ikke sutre mer, lover! hihi!!
monky Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 hehe det et jo lov å sutre litt her inne vel?? så lenge vi håper;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå