kine30 Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Heisann damer:: Har hatt det så veldigt i natt og idag, det gjere nesten litt vondt til tider, føler det er noen som river meg opp innvendig nedentil.. det strekker på seg noe voldsomt... No er jo ikke eg helt tynn da, så har noen kilo for mye så eg kan ikke se så fort om eg er gravid.... men lurte på om det er vanlig så tidlig.. eg er bare 7+1 uker på vei..
Bebisslykke Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er ca 7 uker på vei med 3mann. Og ja det er helt normalt:) Jeg har og har hatt det på samme måt. Betyr bare at det vokser dere ned så nyt det;)
SiMaMi Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Kjennes det nesten ut som nålestikk? Jeg var våken flere ganger i natt at det stakk til der nede.. Men jeg er bare 4+5, kan ikke huske at jeg la så mye merke til det sist jeg var gravid heller:( Endret 5. mars 2012 av Nemi_Freak
kine30 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2012 eg er gravid med 3 mann... så kanskje det kan ha noe å sei i forhld til det og.... men kan ikke huske at det var slik de andre gangene.. ja det stikker til tider.... også kjem det ut litt blank væske i trusen til tider, men ikke noe blod.
SiMaMi Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Da slår jeg meg til ro med at "stikking" er en bra ting:)
Barn 4 :) Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Eg og har masse stikkinger og murringer... når eg ligger på magen og skal snu meg so stikker de i lysken... men de vekse vel har ikkje komt nåke blødninga enda heldigvis og var på ul i uke 7 og alt var normalt er no snart 10 veke og kjenne vokseemerter kvar dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå