Mirakelbabypåvei Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Sitter nå på UNN i Tromsø og venter så spent på samtale. Har nettopp levert mannen sin sædprøve, noe som er like kjedelig å få til hver gang, på offentlig toalett! Uansett så er nærvene i høyspenn. Kjenner at sommerfuglene er på god vei til å ta over. Aner jo ikke hva som venter oss. Om prøveresultatene blir di samme, om vi får hjelp og evt når vi kan få den.
HokusPokus1 Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Ønsker dere masse lykke til Du får oppdatere hvordan det gikk! Vi er igang med første forsøk og husker godt da vi satt å ventet på samtale ..
Mirakelbabypåvei Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 Vi får ikke starte opp før om 1 år ca, jeg er for ung (22 år) Blææ. Dette blir ikke en bra dag for dette var ikke svaret vi ville ha!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 er det svømmerene som ikke er bra... ta kontakt med dr Purvis...
monky Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 ånei, skjønner godt du er skuffet! da hadde det kanskje vært bedre å få vite det før dere kom så langt som til samtale....... hvem vetm kanskje dere er heldige på egenhånd?
Englebarn11og12 Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Synd vi har også holdt på siden jeg var 22. Det er først nå vi har fått hjelp ( er nå 26) slutta med prevensjon når jeg var 21. Det har jo siden vist seg at mannen min knapt nok har noen sædceller og oppdrive. Kjedelig å holde på så lenge når det ikke har vært noe poeng en gang. Stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå