Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da går jeg mot siste dager med sprøyter før første UL. Bare to dager med sprøyter igjen, og så glad for at jeg fikser det så bra som jeg gjør :)

Går mot UL med blandende tanker.. Håper at alt ser bra ut, og får dato for uttak, men vet jo også at muligheten for at jeg må fortsette litt på sprøyter/spray kan skje, medisinen kan ikke har virket på meg, el overstimulert og avbrutt forsøk!

Mye som skal klaffe, men håper og tror at i løpet av neste uke er jeg også blitt ruger for første gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er første forsøk? skjønner tankene dine ja, men krysser fingre for deg.. Det går jo stort sett bedre enn man tror:)

Skrevet

Ja, dette er vårt første forsøk.. Alt er nytt og vet ikke helt hva man går til - derfor ekstra mange tanker også kan jeg tro :)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til! :)

Skrevet

Til deg også Lurifax - så du skulle igang også!

Skrevet
:) Ja! Dette blir utrolig spennende!
Skrevet

Er det ditt første forsøk ??

Skrevet

Aller første forsøk, ja. Skal begynne med sprøyter ved førstkommende mens. Har prøvd en stund, og funnet ut at mannen har litt få og litt treige svømmere. Hva med dere, kan jeg spørre om det?

Skrevet

Skjønner du skal i gang med kort regime. Jeg har gått på spray siden 5 februar og sprøyter fra 1 mars ( gonal f som du skal ta )

Vi tok kontakt med gyno etter 1 1/2 år prøving . Jeg har litt lav AMH og mannen litt treige svømmere..

Vi holder til på riksen - du?

Skrevet

Jepp, det blir kort regime på meg, siden jeg er (relativt) ung, 29 år. Det var i alle fall begrunnelsen vi fikk. Vi orket ikke vente lenger da vi fikk beskjed om at det var ett og et halvt års ventetid på Haukeland, så da bestemte vi oss for Danmark, og kontaktet Maigaard. Der har de vært utrolig imøtekommende, og det har faktisk tatt litt brodden av fortvilelsen over at vi nok ikke kan få barn på egenhånd. Håper du føler deg godt ivaretatt på Riksen, det er så utrolig viktig! Så fint å kunne dele denne erfaringa med andre her inne, forresten! :)

Skrevet

Vi kom ganske raskt inn på Riksen, og er hittil veldig fornøyd :) Vi er 29 og 31 år ..

Skrevet

Så bra! :) Gleder meg masse til å sniktitte på hvordan det går med dere! Krysser fingrene! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...