Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 5 mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg etter boka fødeklar, 21 dager igjen:) Men er noe usikker på om hodet og kroppen er helt klar for fødsel enda:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager til termin :-)

Skrevet

67 altfor korte dager igjen!:o

Skrevet

4 dager igjen! men føler på meg at det blir overtid her... Var på kontroll på fredag og da var hodet ennå ikke festet, så vi får vente i spenning!

Skrevet

2 dager! Var nettopp hos jm, hun klarte ikke engang å strippe meg, så moden var jeg liksom. Fødte 38,2 sist, så nå er jeg utålmodig!

Skrevet

27 dager igjen:-)

Skrevet

Ei uke på overtid....sukk.. var på overtidskontroll idag. Alt vel i magen, så blir igangsetting torsdag dersom ingenting skjer før da. Han tøyde meg(au au au), jeg hadde 2 cm åpning..så HåPER ting skjer før torsdag..

Skrevet

Ei uke på overtid....sukk.. var på overtidskontroll idag. Alt vel i magen, så blir igangsetting torsdag dersom ingenting skjer før da. Han tøyde meg(au au au), jeg hadde 2 cm åpning..så HåPER ting skjer før torsdag..

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

12 dager igjenn, og jordmor trur eg får før termin så eg venter i spenning :D

Skrevet

50 dager! Huff, tiden flyr. Syns nettopp det var 100 dager igjen. Hihi

Skrevet

30 dager! :)

Skrevet

6 dager igjen til termin, men regner med det går lenger. Ingen tegn til at noe er på gang enda..

Skrevet

2 dager igjen:)

Skal på kontroll i morgen på sykehuset,

Skrevet

10 dager til keisersnitt!! Tiden flyr for fort nå...

Skrevet

14 dager igjen! Annengangs.. Var hos JM i dag og hodet var festet.. Det skjedde 3 dager før jeg fødte sist... Men er ikke klar enda jeg, og har nettopp blitt stuuuup forkjøla så hadde vært veldig deilig og sluppet fødsel før jeg er bedre! :/

Skrevet

31 dager igjen!:D

Hodet er festet og slimproppen er gått! Er 1.gangsgravid, så det er veldig spennede:)

Skrevet

48 dager igjenn hær! :D *gleder meg* !!

Skrevet

bare 28 dager igjen. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...