Mor til lillegull Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei! Er det noen som har kjennskap til hvor lenge man kan bruke en tripp trapp stol? Eller hvor lenge mini vil sitte i den?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Tripp Trapp kan fint brukes av voksne også, så det er en stol som kan følge en hele livet. Mener selv å huske at jeg brukte den som stol ved kjøkkenbordet til jeg var 10 år, så brukte jeg den som stol ved skrivebordet på rommet mitt til oppi tenårene.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Som hun over sier... Jeg brukte tripptrapen min som stol ved spisebordet til jeg var 14 tror jeg. Se her: http://www.stokke.com/no-no/highchair/tripp-trapp-product-concept/grow.aspx
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Har min ennå, den er skrudd opp til å passe sønnen min...
abella Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Gutten min på 2,5 år bruker den fortsatt. Han kan sitte på vanlig stol, men det blir så høyt opp til bordet at han da foretrekker å sitte på knærne. Tipper han kommer til å bruke den i hvert fall et par år til.
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Her vi ikke 5-åringen sitte på tripptrappen lenger så den bruker jeg thihihi Men nå blir det sanrt lillemann sin
Ezmeralda Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Vi har lurt litt på det samme. Fireåringer bruker jo bare tripp-trapp stolen nå. Har vurdert å la minsten på fire uker ta over hans stol om et halvt års tid, men tror vi ender opp med å kjøpe en til så de kan ha en stol hver. Som noen skriver over her kan de jo brukes til man er godt oppi tenårne. :-)
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 vi har to, en til mista på 1 år og en til 5åringen vår, ikke snakk om at han ville ha "voksen" stol....
bivi Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Eldste min er 9, og hun har tripp trapp stolen sin ennå... Tar den snart fra henne for å gi den til baby:-)
Mamma4livet Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Man får nå kjøpt et nyfødt sete Til tripptrapp stolen. Kan brukes til ca 6 måneder. Vi har en slik.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Min lille har fått tripp trapp stol med newborn set, og jeg må si at den er genial! Lille sitter i den på kjøkkenet når jeg styrer der og kan sitte sammen med oss under måltidene, kjempefint å få de små litt oppi høyden selv om de ikke kan sitte ordentlig
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Storebror på 7 slutta å bruke sin i fjor, ved kjøkkenet, men han skal ha den ved pulten på rommet sitt i mange år fremover =) Selv brukte jeg den (som storebror har) til jeg var 10-11 år (på rommet mitt) Lillebror som er snart 5 bruker sin enda på kjøkkenet og kommer sikkert til å ha den der en godt stund til.... Så Tripp Trapp stolen kan brukes fra 6-7 mnd til ..........år =)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Min 5 og 8 åring bruker disse daglig. Jeg setter meg også gjerne på denne. Tipper vi har den til de er ca 10-11-12 år?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Tripp-trappen kan brukes hele livet, den, hvis bare ikke rompa blir for brei. ;-)
cent Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 Broren til mannen bruker sin fortsatt når han er hjemme på besøk. Han er 25.
Appelsinpiken Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Lillesosteren min på 16 bruker sin ved kjøkkenbordet enda, og nekter å låne den bort
Mor til lillegull Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 7. mars 2012 Takk for gode svar I dag var jeg ute og kjøpte en tripp trapp stol, og det virket som om mini var fornøyd med å komme ut av vippestolen og opp til bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå