Gå til innhold

Hvor lenge kan man bruke en tripp trapp stol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har kjennskap til hvor lenge man kan bruke en tripp trapp stol? Eller hvor lenge mini vil sitte i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tripp Trapp kan fint brukes av voksne også, så det er en stol som kan følge en hele livet.

Mener selv å huske at jeg brukte den som stol ved kjøkkenbordet til jeg var 10 år, så brukte jeg den som stol ved skrivebordet på rommet mitt til oppi tenårene.

Gjest Antarctica
Skrevet

Har min ennå, den er skrudd opp til å passe sønnen min...

Skrevet

Gutten min på 2,5 år bruker den fortsatt. Han kan sitte på vanlig stol, men det blir så høyt opp til bordet at han da foretrekker å sitte på knærne. Tipper han kommer til å bruke den i hvert fall et par år til.

Skrevet

Her vi ikke 5-åringen sitte på tripptrappen lenger så den bruker jeg thihihi :)

Men nå blir det sanrt lillemann sin :)

Skrevet

Vi har lurt litt på det samme. Fireåringer bruker jo bare tripp-trapp stolen nå. Har vurdert å la minsten på fire uker ta over hans stol om et halvt års tid, men tror vi ender opp med å kjøpe en til så de kan ha en stol hver. Som noen skriver over her kan de jo brukes til man er godt oppi tenårne. :-)

Skrevet

vi har to, en til mista på 1 år og en til 5åringen vår, ikke snakk om at han ville ha "voksen" stol.... :)

Skrevet

Eldste min er 9, og hun har tripp trapp stolen sin ennå... Tar den snart fra henne for å gi den til baby:-)

Skrevet

Man får nå kjøpt et nyfødt sete Til tripptrapp stolen. Kan brukes til ca 6 måneder. Vi har en slik. :)

Skrevet

Min lille har fått tripp trapp stol med newborn set, og jeg må si at den er genial! Lille sitter i den på kjøkkenet når jeg styrer der og kan sitte sammen med oss under måltidene, kjempefint å få de små litt oppi høyden selv om de ikke kan sitte ordentlig :)

Skrevet

Storebror på 7 slutta å bruke sin i fjor, ved kjøkkenet, men han skal ha den ved pulten på rommet sitt i mange år fremover =)

Selv brukte jeg den (som storebror har) til jeg var 10-11 år (på rommet mitt) Lillebror som er snart 5 bruker sin enda på kjøkkenet og kommer sikkert til å ha den der en godt stund til....

Så Tripp Trapp stolen kan brukes fra 6-7 mnd til ..........år =)

Skrevet

Min 5 og 8 åring bruker disse daglig. Jeg setter meg også gjerne på denne. Tipper vi har den til de er ca 10-11-12 år?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Tripp-trappen kan brukes hele livet, den, hvis bare ikke rompa blir for brei. ;-)

Skrevet

Broren til mannen bruker sin fortsatt når han er hjemme på besøk. Han er 25.

Skrevet

Lillesosteren min på 16 bruker sin ved kjøkkenbordet enda, og nekter å låne den bort :P

Skrevet

Takk for gode svar :) I dag var jeg ute og kjøpte en tripp trapp stol, og det virket som om mini var fornøyd med å komme ut av vippestolen og opp til bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...