Gå til innhold

Nytt treff for Asker/Røyken gjengen

Anbefalte innlegg

Hei jenter:-) Håper dere hadde det hyggelig på treff forrige gang, og at dere har hatt en fin vinterferie, og helg. Jeg har satt opp nytt treff torsdag 15 Mars kl. 1930 på Mats & Martin i Vollen. Håper dere kan komme alle sammen. Jeg tror det kan være lurt å bestille bord her, så fint om jeg kan få et hint etpar dager i forveien om hvor mange som kommer.

Jeg inviterer også til "klesparty" hjemme hos meg tirsdag 13 mars kl. 2000. Jeg har masse fine jenteklær som jeg har nevnt tidligere, og jeg må rydde plass så fort som mulig. Så da inviterer jeg dere hjem. Send meg en mail om du vil komme:-). Har du gutteklær du vil selge/bytte så ta det med. Jeg selger klærne fra kr. 25,- pr plagg og oppover.

Ha en fortsatt fin dag og fin uke!

Fortsetter under...

Hei jenter:-) Håper dere hadde det hyggelig på treff forrige gang, og at dere har hatt en fin vinterferie, og helg. Jeg har satt opp nytt treff torsdag 15 Mars kl. 1930 på Mats & Martin i Vollen. Håper dere kan komme alle sammen. Jeg tror det kan være lurt å bestille bord her, så fint om jeg kan få et hint etpar dager i forveien om hvor mange som kommer.

Jeg inviterer også til "klesparty" hjemme hos meg tirsdag 13 mars kl. 2000. Jeg har masse fine jenteklær som jeg har nevnt tidligere, og jeg må rydde plass så fort som mulig. Så da inviterer jeg dere hjem. Send meg en mail om du vil komme:-). Har du gutteklær du vil selge/bytte så ta det med. Jeg selger klærne fra kr. 25,- pr plagg og oppover.

Ha en fortsatt fin dag og fin uke!

Hei

Jeg blir gjerne med på treff i Vollen :) Jeg var på Mats & Martin i helgen og spurte om åpningstider. De sa at kjøkkenet stenger kl 20 hverdager, men at restauranten er åpen til 22. Så hvis planen er å spise, bør vi kanskje treffes litt tidligere?

Hei! Jeg har kjempelyst å treffe dere på Mats&Martin, men har dessverre ikke mulighet 15. mars. Det er busy uke på jobben med et kjempearrangement i Spektrum den 14. og 15, så da tilbringes kvelden der. Jeg satser på å komme sterkere tilbake! Nå nærmer det seg permisjon med stormskritt. :) Tror jeg bare har ca 8 uker igjen å jobbe...

Jeg kan godt bestille bord til kl. 1900 for de som kan komme tidligere. Selv kan jeg ikke komme før litt etter 2000. Evt så kan vi sjekke ut den nye sushi restauranten i vollen.

Og hvis noen er hjemme på dagtid så har jeg blitt fulltids sykemeldt, så jeg er gjerne med på lunchtreff hvis noen andre er hjemme.

Jeg kommer på M&M den 15! Er kanskje greit å komme 19 for oss som får til det? Eller hva tror dere? Vi rekker nok å bestille litt mat 1930 også :-) Sushi restauranten tror jeg stenger allerede kl 21, så da bør vi ihvertfall treffes kl 19.

Annonse

Hei dere...

NB: TRIST LESING!

Jeg tviler på at jeg kommer denne gangen. Det er triste dager hos oss, og graviditetslykken er desverre ikke eksisterende akkurat nå. Søsteren min fikk meget alvorlig svangerskapsforgiftning tidligere i uken. For å redde hennes liv, måtte de sette i gang fødselen i uke 22. Hun fødte en helt perfekt liten gutt på 450g, som desverre ikke hadde mulighet til å leve mer enn noen minutter etter fødselen. Helt utrolig urettferdig at dette skjer med et par førstegangsforeldre på 20. Og helt vanvittig tøft å være gravid storesøster og tante i en sånn stund. Vi ses når jeg er klar for å se andres gravidmager igjen, akkurat nå er det mer enn nok å forholde seg til sin egen...

Pass godt på dere selv så lenge. Solgunn

Å kjære deg! Dette var virkelig triste nyheter. Jeg hÅper virkelig søsteren din holder hodet oppe, og at hun har blitt frisk nÅ. Heldigvis er de unge slik at det kommer mange nye muligheter, men det er vel ikke akkurat det hun tenker pÅ nÅ. Du fÅr bare være til stede for de som best du kan, ogsÅ kommer du nÅr du er klar.

Annonse

Hei dere :)

Det har vært utrolig tunge dager, men det begynner heldigvis å gå litt lettere nå. Nå går mye av tiden med til å vente på en avslutning. Søsteren min er fortsatt på sykehuset, og det er uvisst hvor lenge hun må bli der. Vi blir her og støtter opp så lenge vi kan. Sannsynligvis blir vi nok her ennå en uke til.

Pass godt på dere selv og magene, og kos dere på treff på torsdag! :-)

Hei jenter.

Lurte bare på hvor mange som kommer på torsdag. Jeg tenkte å bestille bord til klokka 1900 for de som kan komme tidlig. Det er ikke så store forhold på M&M som det er på Glorioso, så det er nok lurt å bestille bord. Fint om dere kan si ca klokkeslett dere kommer så jeg vet om jeg trenger å bestille fra syv eller ikke. Selv kommer jeg ikke før kvart over åtte ca. Håper mange kan komme:-). Ha ellers en fin dag i solen, og husk solkrem!

Jeg vil komme! Men står i fare for å bli syk, her har mann og barn vært syke i helga og vesla er fortsatt hjemme fra barnehagen og kjenner litt i kroppen at jeg muligens blir angrepet også... Ville vært utrolig om jeg slapp unna, det har ikke skjedd før ihvertfall. Tell meg med uansett, er jeg dårlig i morgen kommer jeg ikke, men om ikke så kommer jeg :-) Og jeg kommer gjerne 19 om flere vil komme tidlig!

Utrolig trist å høre om søstera di Solgunn. Livet er virkelig ikke alltid rettferdig!!!

Jeg kommer dessverre ikke på torsdag. Mannen har meldt seg på treningskurs på torsdager ti uker fremover (arg!). Slik vil onsdager passe best for meg fremover i tilfelle dere evnt vurdere å skifte dag igjen. I tilfelle det fortsetter på torsdager (flertallet bestemmer selvsagt :)) så prøver jeg heller å få barnevakt neste gang. Kos dere!

Hei. Vet jeg slenger meg på litt i siste liten, men har ikke sett at det skulle være treff før nå. Jeg kommer også innom en tur i dag rundt kl 19. Jeg har ikke truffet dere før og har nylig flyttet til byen, - så jeg gleder meg til å treffe flere vordende mødre :)

Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...