Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Vektnedgangen etter fødselen har vært alt annet enn enkel, men har nå landet på 63kg. Er sånn passe fornøyd, men kunne tenkt meg et par kg til... Hva veier dere på samme høyde?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg veier per i dag 70, det er7 mnd siden fødsel, og jeg er klar for å gjøre en ordentlig innsats. Planen er å komme til 62 kg. Der er jeg veldig fin når jeg er veltrent;)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Kommer helt an på kroppsfasong og mengde muskler i kroppen det. En muskuløs timeglassfasong veier mer enn en "slapp" guttefasong uten rumpe og pupper. Mamma er 164 cm og veier 54 kg, hun er temmelig slank så jeg vil tro du kan veie litt mer enn det. Hun har en veldig smal fasong uten pupper og rumpe.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Jeg ser ikke bra ut hvis jeg havner under 60. Gjorde det en gang jeg hadde samlivsproblemer, og jeg da så jeg ikke frisk ut!
dorri Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Hvis du veier 63 kilo og er 163 da er du fiiiin <3 Det burde du være veldig fornøyd med! Syns ikke du skal streve deg ned et par kilo til, de er det ingen andre enn deg selv som ser.. og det er bare på vekta i såfall. Tenk om noen hadde tuklet med vekta di og stilt den to kilo tilbake. Du går på å ser at du veier 61:) tjohoooo skal love deg du hadde følt deg så slank og fin den dagen. Selv om du hadde sett helt lik ut!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er 163 cm, og veier til vanlig 64 kg (fikk jeg barn for tre uker siden, så vekten er foreløpig på 72 kg). Jeg synes selv at 64 kg er ok, men føler at min idealvekt er omkring 58-60 kg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Nå følte jeg at jeg stilte mye krav til meg selv siden alle her sier man ser bra ut når man veier rundt 64 kg... jeg er 163 og veier nå 70 kg. Det er alt for mye for meg så ned må jeg, men jeg har sett for meg at 50 kg er det jeg skal ned til. Om det er for at jeg ser bra ut når jeg veier 50 kg å bruker 34 i klær eller om det henger igjen etter at jeg hadde spiseforstyrrelser og hadde angst for å komme over 50 vet jeg ikke Burde kanskje se det litt an ettersom vekten synker....
La rubia Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Det kommer helt ann på muskelmase i forhold til fettprosent det. Jeg er 163 og har en idealvekt på 58 i forhold til min kroppsbygning. Nå veier jeg 58, 5 mnd etter fødsel, og selv om kiloene er akuratt så mye som de skal være så har jeg for liten muskemasse. Så mitt prosjekt er å holde vekta men øke muskelmassen med trening (bli strammere rundt lår, mage, rumpe og armer) Det er derfor ikke lett å måle hvordan du skal/bør se ut i forhold til bare vekt. Vekten kan være hva den vil men det er forholdet mellom muskelmasse og fettprosent som tilsier om du ser dvassen eller tynn ut. Så 63 kan være helt perfekt for din kropp! (uavhengig om det er det for andre i samme høyde)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er 165 cm høy, og veier nå i underkant av 55 kg etter å ha slanket av meg 11-12 kg. Ser selv at lenger ned må jeg iallefall ikke, og har også fått streng beskjed av mannen om det samme!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er 169, så litt høyere enn deg. Men jeg ser fin ut når jeg er veltrent og veier rundt 60 kg. Opp til 62-63 er ok, under 60 blir beina veldig tynne... Syntes det er så stygt med stort mellomrom mellom lårene... Egentlig kommer det mest an på hvordan du bærer vekten. Rund rumpe og litt runde lår er bare fint synes jeg! Valker og ting som henger ikke like fint ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Jeg syns det høres ut som en fin vekt til høyden din jeg. Selv har jeg ligget på rundt 64 kg store deler av mitt voksne liv. Skulle gjerne kommet ned på rundt 60, men jeg klager ikke. Jeg er 162 høy, men har i tillegg store pupper og en del lår og rumpe.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Jeg må faktisk innrømme at jeg synes at jeg ser fin ut når jeg veier 70 kg også jeg.. Ser meg i speilet og er ganske så fornøyd med det jeg ser:) Men det å være klassifisert som overvektig er ikke en drøm, så for helsen sin del er jeg i gang med å komme meg innenfor normalvektig-kategorien.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er 163 og veier 60 kilo nå, vil ned til 56...da ser jeg fin ut. Og det er sant altså. Nå har jeg stor mage som klemmer seg over buksekanten (str 28) og jeg er generelt ikke fin. Før barna var jeg super trent med mye muskler og da veide jeg 56 kilo. Da var jeg fin og slank, men på ingen måte mager altså.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Heldigvis har jeg et litt annet syn på meg selv enn mange her.. Jeg klarer å se forbi kiloene, og se at jeg er fin selv om jeg ikke er helt stram og veltrent. Jeg trenger ikke en perfekt kropp for å være glad i meg selv, og det er jeg glad for. Min kropp fungerer, den er ikke str 36, men det streber jeg ikke etter heller...Jeg trives med meg selv:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er 163 cm høy, og veier 50 kg. Jeg er puppe og rompe-løs, og det ser ikke så bra ut. ønsker meg litt mer muskelmasse.
LanzaroteJenta Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Hei! Er ogsaa 163cm. Etter födselen for snart 7 mnd siden har jeg gaatt sakte og sikkert nedover. Min "idealvekt" - altsaa der jeg föler meg vel- er mellom 62-64. Har värt nedi 58kg, men det var en periode hvor jeg jobbet altfor mye og jeg glemte aa spise, og for aa väre ärlig saa saa hodet mitt altfor stort ut Jeg har satt som maal aa komme meg dit jeg vil väre i August, for da skal jeg i et bryllup og har en kjole jeg veldig gjerne vil bruke der. For aa komme meg dit trener jeg Zumba 1-2 ganger i uka, gaar trilleturer med bebis og selvfölgelig skjerpe kostholdet litt. Passer paa aa spise mye grönnsaker og har kuttet ut brus og godis i ukedagene. Det hjelper Jeg var 90kg da jeg fikk babis, og i dag er jeg 69kg. Saa lenge man ammer er det ikke anbefalt aa gaa ned veldig fort, da kroppens avfallsstoffer kan komme ut i melken. Sakte men sikkert.
salt_fisk Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 163 med en startvekt på 59 kg, men til tross for det har jeg alltid brukt strl 38 i bukser. Jeg har aldri hatt noe særlig pupper, men en god rumpe og passe lår. Så mitt mål etter graviditeten er å komme meg til 60kg - så stramme opp :-)
Tjohoppsannhei Skrevet 5. mars 2012 #18 Skrevet 5. mars 2012 Det kommer litt an på kroppstypen din, benbygning har mye å si. Jeg og en venninne er begge 163, men jeg har en slank benbygning, mens hun er en del grovere/mer firkantet. Hun ser slank og lekker ut på 65 kg, jeg er ganske rund rundt magen på 65 kg. Jeg må til ned rundt 55 for å se like slank ut som hun gjør på 65. Den gang jeg veide 50 (i tenårene en gang...) var jeg skikkelig skranglete og ikke så fin.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #19 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er 162 og veier 57 kg. Idealvekten min er 55 kg. Jeg har pupper, rumpe og midje, målene mine er 88-67-89. Ideelt sett skulle midja vært noen cm smalere, men jeg jobber med saken. Jeg har spinkel beinbygning og ser tykk ut når jeg passerer 65 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå