muffin25 Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Tenkte kjøpe en vår/høstpose.. men på babyshop fant jeg kun de i fleece.. på nettet fant jeg en type som var i fleece , men trekk på utsiden..som var vindtett.. Noen som har en type de er veldig fornøyd med?
uhhuhher Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er veldig fornøyd med Lillelille sin: http://lillelille.com/produkter_lillesommer.html. Én litt plagsom ting er at hullene til selene er plassert langt oppe på poseryggen, som gjør at posen ikke kan trekkes helt opp i ryggen på vogna, hvis du skjønner, men i går klippet jeg nye hull og sydde rundt kanten, så det er lett å gjøre noe med hvis man ønsker.
Busy_bee Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har en buggysnuggle pose i fleece med trekk på utsiden, som gjør den vind og delvis vanntett. Har fotpose trekk på vognen i tillegg så er ikke like nøye med vanntett siden jeg kan ta på fotposen om nødvendig. Kjøpte min i fjor vår, og brukte den langt utpå høsten. Kunne bare regulere med mengde klær på minien oppi posen, som jeg syntes var veldig greit. Har vært veldig fornøyd med den. Jeg kjøpte min på nettet, men mener de skal ha disse på babyshop. Dersom de ikke har dem inne med trekket, så kan de sikkert bestille for deg. Mulig de er på vei inn i nye farger etc. nå snart. Tror bare det er noen få av designene deres som kommer med trekket utenpå, men det var i fjor ihvertfall et par jente og guttevarianter og velge i. :-)
Fru Monalisa Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Buggysnugglenen så veldig fin ut da!! Men er den liten? Hor lenge kan babyen bruke den?
Mamma4livet Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Jeg vurderer å kjøpe buggysnugglen dersom den passer i Bugaboo Vogna vår. Fant en utenlandsk side: http://www.justkidswear.co.uk./pl_BG_BG_BSBUGGY__Buggysnuggle_cosytoes_Buggysnuggles.htm Har ikke brukt denne forhandleren tidligere, men kanskje noen andre har erfaringer?
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har også sett på disse posene her faktisk, de ser jo veldig behagelig ut!
miepia30 Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har kjøpt buggy snuggle lignende pose på ebay. Helt super
helene0: jan09+jun11 Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har planer om å kjøpe et deilig men ikke alt for dyrt ullpledd, klippe det til og sy en enkel pose. kanskje jeg kjøper noe lerretsstoff som kan impregneres som trekk. skal bli en ganske grei operasjon tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå