Cybele Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hehe. Som overskriften sier, er jeg helt forvirra. Av uante årsaker tok jeg el-test og g-test (i samme urin) i dag tidlig. Teit gjort. For el-testen ble 100% positiv. Og g-testen er totalt blenda (hehe, ja jeg har sett på den i alle vinkler, i alle lys, i alle retninger;)). Forhistorie: Har en liten gutt som blir 1 år i dag (hurra!!!). Ikke hatt mensen siden fødselen. Men etter prøveperioden sist, ble jeg godt kjent med kroppen min. Og da jeg begynte å få el-slim for over en uke siden, begynte jeg samtidig å teste med el-tester. eter et par dager med slim fikk jeg helt positiv test. Fulgte samtdig med på "tappen". Den var helt myk, flat og åpen. Stikkinger i ene siden. Altså, ganske sikker på at jeg hadde el. Og fulgte på med sex:) Fulgte med på tappen og utfloden i dagene etter antatt el. Og tappen lukket sge og hardnet, utfloden ble tørrere, og ja. Dere vet. Sånn typisk lutealfaseutflod. Men nå altså knakende positiv el-test. Til tross for tørr utflod og lukket tapp. Og negativ g-test. FATTER INGEN TING!!! Måtte bare få det ut. Jeg som ikke hadde tenkt til å bli testenarkoman denne gangen. Ble jo helt utpsyket av det forrige runde. Menher sitter jeg. Studiedagen ligger i ruiner tenker bare på testene og går rundt å håper at jeg skal få en novemberbaby. Men regner egentlig med at jeg kommer til å bli superskuffa. Amme en del enda. Så mye sannsynlig er ikke kroppen i rute i det hele tatt=(
heha- ny spire i magen- Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Det kan jo godt hende at du et gravid, men at g-testen trenger et par dager til siden du kun er 7 dpo? Men vil anbefale deg til å vente med testingen litt til slik at du slipper å få svak positiv g-test hvis det kun er kjemisk... En blir bare så urolig skuffa hvis det skjer:( Det hørte jo ut som at kroppen din hadde EL! Hold oss oppdatert da;) krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå