Mamma i vinden Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei. Jeg har akkurat lagt bak meg to tøffe uker, med sykehusinnleggelse i 9 dager, flere operasjoner pga av svangetskapskomplikasjon og slitdomme dager for å komme meg til hektene. Pga mye fasting før operasjonene gikk jeg flere dager uten å spise fra tidlig morgen til sene kvelden. Matlyst var det lite med utenom også pga smerter. Tok derfor av noen kilo og er nå i uke 30 og er bare 3-4 kg tyngre enn utganspunktet. Er til vanlig ganske tynn. Blir fort mett og selv om jeg siste uka har spist uten å være sulten, står vekta stille. Bør jeg stresse dette, eller bare la være å tenke på det? Ungen får vel det han trenger uansett, eller? Noen råd?
Tessy Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg tror du kan ta det med ro, babyen får det den trenger uansett, tærer jo på dine lagre... kjøp noen næringsdrikker på apoteket feks, det er en grei måte å få i seg noen ekstra kalorier på!
Nurkfrid Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Forskning viser at selv hos anorektikere tar babyen den næringen den trenger. Det er moren det går utover.
tonesnupp Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 så lenge ikke jordmor eller lege stresser over det, så tror det er greit. er selv bare 2kg over utgansg punktet pga komplikasjoner, er 30 uker. de har forsikret hele tiden at babyene har det bra og vokser fint å følger sin egen vekst kurve. det gjør sikkert babyen din også. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå